Hei. Onko kellään kokemuksia paikkakunnasta nimeltä Kuhmo? Olen 45vuotias insinööri Lapuasta ja haluaisin harkita muuttamista Kunmoon. En kuitenkaan tiedä minkälainen paikka se on. En ole siellä koskaan.käyny. siksi pä kysyn onko kukaan asunut siellä? Millaisista hinnoissaan söhkö on? Onko asuminen halpaa vai kallista? Minkäalisia seutuja on Kuhmossa? Ovatko kuhmolaidet yleisesti ottaen ystävällisiä? Yeh. Olen asunut siis Kuhmossa nuorena mutta en enää pysty muistamaan ollenkaan ja missään määrin tai minkään asian suhteen minkälainen paikkakunta se oikein on. En muista paikkakunnalta yhtään mitään. En kerta kaikkiaan yhtään mitään. Ja kun sakon eyyrn muista yhtään mitään niin yössä. Tarkoitan ettei muista yhtiö mitään
Asiaa paikkakunnasta nimeltä kuhmo
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Anteeksi kirjoitus virheet. Tarkoitin sanoa viimeisessä lauseessa että siis kun sanon Ryynänen muista yhtään mitään, niin myös todella tarkoitan sitä.ettrn muista yhtään mitään
En siis kerta kun kaikkiaan yhtään mitään valitettavasti. Kiitos jo etukäteen kaikille! -ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716