Miten olla romanttinen miehelle?

Anonyymi-ap

siinä kysymys...

26

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta sille kukkia:)

• Anonyymi

Hyvä idea kukat on kauniita.

• Anonyymi

Miehet ei taida pahemmin perustaa romanttisuudesta. Osta vaikka liput johonkin otteluun tai hanki kotiin rahayhdistyksen peliautomaatti tai ps 5.

• Anonyymi

Olisi itse asiassa tosi kiva kuulla miesten asiallisia kommentteja tähän.

Nainen sivusta

• Anonyymi

No eikö. Samoilla ajatuksilla.

• Anonyymi

haluisin kanssa tietää.

• Anonyymi

Sitä ei voi tässä kommentoida

• Nainen kaipaa romantiikkaa, mies kaipaa erotiikkaa.

• Anonyymi

🤮🤮🤮
        Sulta ei kukaan kysynyt mitään.

• Anonyymi

Jaa. Mun kokemukseni mukaan taas juurikin miehet ovat kovasti romantiikan perään. Kaikki miehet ovat luontojaan niin äärimmäisen epävarmoja itsestään, että heitä pitää jatkuvasti pönkittää romanttisilla eleillä.

• Anonyymi

Olemalla henkisesti läsnä ilman kiihtymisiä tulevan odotuksista. Ei paineita mutta ei paineita. Ainakaan itselleni romantiikka ei ole lähtökohtaisesti synonyymi alusvaatteille. Sohva, hän kainalossa.

• Anonyymi

Minusta siinä on ihan tarpeeksi romantiikkaa jos nainen pitää minut omana miehenään, tekee paljon kotitöitä jne. En kaipaa mitään kukkia tai suklaata. Voisi sitten vaikka tietysti puhua kivoja ja silittää välillä.

• Anonyymi

Läheisyys, tunnelma ja seksikkäät alusvaatteet... Siinä se varmaan tiivistettynä.

• Anonyymi

Tuohan riippuu ihan täysin yksilöstä. Romantiikka on toisen huomioimista tavoilla, joista hän pitää. Romantiikan ei tarvitse olla mitään suuria romantisoituja eleitä, eikä moni edes koe niitä niitä ronanttisiksi. Mieti siis mistä kyseinen mies pitää ja lähde liikkeelle siitä.

• Anonyymi

Näitä vastauksia kun lukee, niin ei ihmettele miesten "yksinäisyysepidemiaa" yhtään.

• Anonyymi

Eikö aloiruksessa kysytty miten olla romanttinen miestä kohtaan, ei naista? Ei kai sen mikä on miehestä romanttista tarvitse olla naisesta romanttista. Vai itseään vartenko muut naiset ovat romattisia miestä kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö aloiruksessa kysytty miten olla romanttinen miestä kohtaan, ei naista? Ei kai sen mikä on miehestä romanttista tarvitse olla naisesta romanttista. Vai itseään vartenko muut naiset ovat romattisia miestä kohtaan?

Kyllä mies saa minun puolesta olla sitä mieltä, että on romanttista kun nainen tekee paljon kotitöitä tai kekkuloi seksikkäissä alusvaatteissa. Siitä ei ollut kyse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mies saa minun puolesta olla sitä mieltä, että on romanttista kun nainen tekee paljon kotitöitä tai kekkuloi seksikkäissä alusvaatteissa. Siitä ei ollut kyse.

Saa tietysti. Tosinnei kukaan ole romanttinen 24/7/365. Jos sitä nyt sitten toisinaan imuroi alusvaatteisillaan, jos joku mies muka oikeasti siitä pitää, niin ei tuo nyt kovin paha tikki ole.

Mutta siis rehellisesti, noi on tollasia parisuhdetta koskaan kokemattomien poijamiesten juttuja noi. Todellisessa elämässä miehiä ei kiinnosta paskaakaan missä vaatteissa se muija oikein kekkuloi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa tietysti. Tosinnei kukaan ole romanttinen 24/7/365. Jos sitä nyt sitten toisinaan imuroi alusvaatteisillaan, jos joku mies muka oikeasti siitä pitää, niin ei tuo nyt kovin paha tikki ole.

Mutta siis rehellisesti, noi on tollasia parisuhdetta koskaan kokemattomien poijamiesten juttuja noi. Todellisessa elämässä miehiä ei kiinnosta paskaakaan missä vaatteissa se muija oikein kekkuloi.

"noi on tollasia parisuhdetta koskaan kokemattomien poijamiesten juttuja noi"

Oikeassa olet ja juuri tuo oli se pointti. Vastauksista heijastuu se, että todellinen rakkaus on jäänyt tod.näk. kokematta eikä niitä tunnelmallisia, romanttisia hetkiä oikeasti osata edes kuvitella ennen kuin ne kohdalle osuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"noi on tollasia parisuhdetta koskaan kokemattomien poijamiesten juttuja noi"

Oikeassa olet ja juuri tuo oli se pointti. Vastauksista heijastuu se, että todellinen rakkaus on jäänyt tod.näk. kokematta eikä niitä tunnelmallisia, romanttisia hetkiä oikeasti osata edes kuvitella ennen kuin ne kohdalle osuu.

Mitä noihin kotitöihin tulee, niin kyllä mä tein eksälleni yhden tietyn jälkiruoan, kun halusin hemmotella häntä. Kyllä hän sen ymmärtääkseni hemmotteluksi tajusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä noihin kotitöihin tulee, niin kyllä mä tein eksälleni yhden tietyn jälkiruoan, kun halusin hemmotella häntä. Kyllä hän sen ymmärtääkseni hemmotteluksi tajusi.

Niin, romantiikka tuntuu olevan musta ainakin vähän kauempana jos ajattelee jotain ikkunoiden pesua, lattiakaivon puhdistusta tai vessanpöntön putsausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, romantiikka tuntuu olevan musta ainakin vähän kauempana jos ajattelee jotain ikkunoiden pesua, lattiakaivon puhdistusta tai vessanpöntön putsausta.

Samoin. Mutta siis jos tuo miehen mielestä on romsnttista, niin ei kai siinä sitten mitään. Tuleepahan kaksi asiaa yhdellä kertaa, kämppä puhtaaksi ja mies tyytyväiseksi. Pääseehän siinä tavallaan hyvin vähällä. Tosi tiedätkö toi ajatus, että jynssäisi jotain vessanpönttöä pelkissä alusvaatteissa, on aika etova.

• Anonyymi

Elää hetki hetkessä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe