Miten se tapahtuu.
Miten valloittaa miehen sydän?
51
552
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo riippuu ihan miehestä.
- Anonyymi
Vähän vaikea tapaus jos ois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän vaikea tapaus jos ois.
Olet valloittanut jo. Enää täytyisi lukita päätös eli minut itsellesi. Siinä sitten olen ja pysyn rinnallasi. Mieti miten kiva sulla olisi kiukutella, kun tiedät, että pysyisin sun rinnalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet valloittanut jo. Enää täytyisi lukita päätös eli minut itsellesi. Siinä sitten olen ja pysyn rinnallasi. Mieti miten kiva sulla olisi kiukutella, kun tiedät, että pysyisin sun rinnalla.
En kyllä oo mutta seuraavan kanssa aion tehdä kaiken oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kiukuttelisi. Puhuttais ja pussattais. Jos vieläkin kiukuttais, lähtisin lenkille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kiukuttelisi. Puhuttais ja pussattais. Jos vieläkin kiukuttais, lähtisin lenkille.
Tämä kuulostaa kivalta. Minäkin tykkään purkaa kuntoiluun/lenkkeilyyn/ulkoiluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kuulostaa kivalta. Minäkin tykkään purkaa kuntoiluun/lenkkeilyyn/ulkoiluun.
Eli match made in heaven. Eipähän ainakaan suhde kaatuisi riitelyyn.
Aina voi tietysti vähän kiusata 😉 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmasti jaksais kun nainen oikeasti alkaa kiukutteleen silloin nää kun tilanne on se että ihan sama mitä teet ni mikään ei ole oikein eikä hyvin ja kaikki mitä teet teet väärin jos onnistut oleen suuttumatta et välitä siitä kuinka toinen sua loukkaa ja tai satuttaa sanoillaan
- Anonyymi
Ootko sitten joku munahaukka.
- Anonyymi
Tällä hetkellä yhden miehen munan perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No raiskaa se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No raiskaa se.
Miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten?
No pyydät vähän johonkin syrjemmälle sanot hälle sitte että kato tossa on kymppi maassa ja kun hän katsoo maahan tönäät sen nurin, ja eiku päälle hyppiin sammakkoo.
- Anonyymi
Vieläkö vanhana jaksat tuota...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö vanhana jaksat tuota...
Jaa vanha 30v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No pyydät vähän johonkin syrjemmälle sanot hälle sitte että kato tossa on kymppi maassa ja kun hän katsoo maahan tönäät sen nurin, ja eiku päälle hyppiin sammakkoo.
Kokeiluun, syytän sit sua jos ei onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekkii on varattu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekkii on varattu!
Ei varmasti ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekkii on varattu!
No mitä sitte,jos rakkautta molemmin puolin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeiluun, syytän sit sua jos ei onnistu.
Juu mun kans se onnistuu ,saat sitte kostoksi kokeilla muhun jos ei hänen kanssaan onnistu.
- Anonyymi
Eikö sulla ole yhtään hankala olla kun yrität todistaa jotain pointtia jankuttamalla damn jankuttajaäijän juttujen perään näitä typeryyksiä? Taitaa olla vähän eilistä jo monenkin mielestä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekkii on varattu!
Oletpa yhtä älykäs kuin tämä omaa slaikkaansa mainostava mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekkii on varattu!
Onko sulla aloittajaäijän teksteissä proosailevalla omasta mielestäsi kaikki ihan jiirissä?
- Anonyymi
Näytä tissit tai soita Paranoid.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Siinä toinen Tarharyhmäläinen. Sivusta hymähdys
Antautumalla ja tottelemalla nöyrästi. Toisin sanoen olemalla feminiini kaunotar.
- Anonyymi
Puhumalla suoraan,miehet eivät ymmärrä vihjailuja.
Vaikutat naisasianaiselta.
Riippuu täysin naaraan seksuaalisesta markkina-arvosta (SMV) kuinka mies tulkitsee "suoraan" puhumisen. Kun suoraan puhuja on rumapainoinen, ikänainen tai wanhusnainen mies kokee tukahduttavaa myötähäpeää. Toisaalta järkyttävän kaunis, hoikka nuori teinikaunotar voisi puhua suoraan, mutta hänen ei tarvitse, riittää yllin kyllin kun hän vain katsoo miestä silmiin antautuvasti.
- Anonyymi
Kysymyksen muoto, paljastaa kuinka kujalla olet.
- Anonyymi
Muotoile paremmin.
- Anonyymi
Mikä tässä palstamiehen kysymyksenasettelussa triggeröi sinua obsessiiivista tällä kertaa?
- Anonyymi
Olemalla oma itseni ja olen komistus
- Anonyymi
🫴🍑
- Anonyymi
Sopiiko kysäistä, tiedätkö minkä ikäinen se mies on, tai mitä arvioisit?
- Anonyymi
Hän on paljon minua vanhempi.
- Anonyymi
Yli 40 tarkkaa en osaa sanoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on paljon minua vanhempi.
Vanhat on parhaita,kato vaan ettei tuu rollaattorilla treffeille tai kuka mistäkin tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yli 40 tarkkaa en osaa sanoo.
Jos on paljon vanhempi, niin vielä kysyisin, että mikä hänessä kiehtoo? Eikö niin sanotusti "oman" ikäisissä ole sopivampaa seuraa ja älä nyt käsitä, että kysyisin tätä kuin joltakin viistoistakesäiseltä.
- Anonyymi
Herranjestas sentään mitä tekstiä kauheeta,ei vais asiaa.
- Anonyymi
En voi kommentoida kuin omasta puolestani: ole oma itsesi.
- Anonyymi
Kiva kuulla tuollainenkin vastaus. Tuo on nimittäin ainoa valloituskeino, jota osaan käyttää 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla tuollainenkin vastaus. Tuo on nimittäin ainoa valloituskeino, jota osaan käyttää 😅
Tämä siis ihan sivusta!
- Anonyymi
Kellä mitenkin mun sydäntä ei ole mahdollista valloittaa sille on varattu tehtävä/työ kierrättää verta kehossani elintoimintojeni ylläpitämiseksi joudut keksimään jotain omaperäisempää miksi mietippä sitä ajankuluksi jos et ole keksiny kuinka ihmisen mieli toimii
- Anonyymi
Voiko mies näyttää tissit?
- Anonyymi
No miksei ja paljon muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksei ja paljon muutakin.
todella
- Anonyymi
Kenenkään sydäntä ei voi valloittaa. On vain hetken ihastuksia ja loppuelämä vain totutellaan yhteiseloon. Jotkut eivät totu siihenkään, toisilla se liitto kuitenkin kestää koko elämän. Mitään muuta ei ole olemassa.
- Anonyymi
No omalta osaltani voin vain sanoa yhden ison (ja kaksi pientä):
Arvomaailma
Viehätysvoima
Leipomukset
Ensimmäistä ei voi mitenkään feikata. Jos sielu on pieni eikä aio sitä kasvattaa, saa minusta enintään petiseuraa.- Anonyymi
Leivoin tänään marjapiirakkaa.
- Anonyymi
Minuun tehoaa naisessa lempeys ja ajatusten viattomuus ja sellainen rakkaushöpsöys. Välillä oksettaa lukea tätä palstaa kun monien naisten jutut on niin ällöjä, aivan kuin haisevien ja karvaisten miesten juttuja. Yäk. Mieheltä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249