Miten valloittaa miehen sydän?

Anonyymi-ap

Miten se tapahtuu.

51

552

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo riippuu ihan miehestä.

• Anonyymi

Vähän vaikea tapaus jos ois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän vaikea tapaus jos ois.

Olet valloittanut jo. Enää täytyisi lukita päätös eli minut itsellesi. Siinä sitten olen ja pysyn rinnallasi. Mieti miten kiva sulla olisi kiukutella, kun tiedät, että pysyisin sun rinnalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet valloittanut jo. Enää täytyisi lukita päätös eli minut itsellesi. Siinä sitten olen ja pysyn rinnallasi. Mieti miten kiva sulla olisi kiukutella, kun tiedät, että pysyisin sun rinnalla.

En kyllä oo mutta seuraavan kanssa aion tehdä kaiken oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kiukuttelisi. Puhuttais ja pussattais. Jos vieläkin kiukuttais, lähtisin lenkille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kiukuttelisi. Puhuttais ja pussattais. Jos vieläkin kiukuttais, lähtisin lenkille.

Tämä kuulostaa kivalta. Minäkin tykkään purkaa kuntoiluun/lenkkeilyyn/ulkoiluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kuulostaa kivalta. Minäkin tykkään purkaa kuntoiluun/lenkkeilyyn/ulkoiluun.

Eli match made in heaven. Eipähän ainakaan suhde kaatuisi riitelyyn.
        Aina voi tietysti vähän kiusata 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmasti jaksais kun nainen oikeasti alkaa kiukutteleen silloin nää kun tilanne on se että ihan sama mitä teet ni mikään ei ole oikein eikä hyvin ja kaikki mitä teet teet väärin jos onnistut oleen suuttumatta et välitä siitä kuinka toinen sua loukkaa ja tai satuttaa sanoillaan

• Anonyymi

Ootko sitten joku munahaukka.

• Anonyymi

Tällä hetkellä yhden miehen munan perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No raiskaa se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No raiskaa se.

Miten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten?

No pyydät vähän johonkin syrjemmälle sanot hälle sitte että kato tossa on kymppi maassa ja kun hän katsoo maahan tönäät sen nurin, ja eiku päälle hyppiin sammakkoo.

• Anonyymi

Vieläkö vanhana jaksat tuota...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö vanhana jaksat tuota...

Jaa vanha 30v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No pyydät vähän johonkin syrjemmälle sanot hälle sitte että kato tossa on kymppi maassa ja kun hän katsoo maahan tönäät sen nurin, ja eiku päälle hyppiin sammakkoo.

Kokeiluun, syytän sit sua jos ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekkii on varattu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekkii on varattu!

Ei varmasti ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekkii on varattu!

No mitä sitte,jos rakkautta molemmin puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeiluun, syytän sit sua jos ei onnistu.

Juu mun kans se onnistuu ,saat sitte kostoksi kokeilla muhun jos ei hänen kanssaan onnistu.

• Anonyymi

Eikö sulla ole yhtään hankala olla kun yrität todistaa jotain pointtia jankuttamalla damn jankuttajaäijän juttujen perään näitä typeryyksiä? Taitaa olla vähän eilistä jo monenkin mielestä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekkii on varattu!

Oletpa yhtä älykäs kuin tämä omaa slaikkaansa mainostava mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekkii on varattu!

Onko sulla aloittajaäijän teksteissä proosailevalla omasta mielestäsi kaikki ihan jiirissä?

• Anonyymi

Näytä tissit tai soita Paranoid.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Siinä toinen Tarharyhmäläinen. Sivusta hymähdys

• Antautumalla ja tottelemalla nöyrästi. Toisin sanoen olemalla feminiini kaunotar.

• Anonyymi

Puhumalla suoraan,miehet eivät ymmärrä vihjailuja.

• Vaikutat naisasianaiselta.

Riippuu täysin naaraan seksuaalisesta markkina-arvosta (SMV) kuinka mies tulkitsee "suoraan" puhumisen. Kun suoraan puhuja on rumapainoinen, ikänainen tai wanhusnainen mies kokee tukahduttavaa myötähäpeää. Toisaalta järkyttävän kaunis, hoikka nuori teinikaunotar voisi puhua suoraan, mutta hänen ei tarvitse, riittää yllin kyllin kun hän vain katsoo miestä silmiin antautuvasti.

• Anonyymi

Kysymyksen muoto, paljastaa kuinka kujalla olet.

• Anonyymi

Muotoile paremmin.

• Anonyymi

Mikä tässä palstamiehen kysymyksenasettelussa triggeröi sinua obsessiiivista tällä kertaa?

• Anonyymi

Olemalla oma itseni ja olen komistus

• Anonyymi

🫴🍑

• Anonyymi

Sopiiko kysäistä, tiedätkö minkä ikäinen se mies on, tai mitä arvioisit?

• Anonyymi

Hän on paljon minua vanhempi.

• Anonyymi

Yli 40 tarkkaa en osaa sanoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on paljon minua vanhempi.

Vanhat on parhaita,kato vaan ettei tuu rollaattorilla treffeille tai kuka mistäkin tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yli 40 tarkkaa en osaa sanoo.

Jos on paljon vanhempi, niin vielä kysyisin, että mikä hänessä kiehtoo? Eikö niin sanotusti "oman" ikäisissä ole sopivampaa seuraa ja älä nyt käsitä, että kysyisin tätä kuin joltakin viistoistakesäiseltä.

• Anonyymi

Herranjestas sentään mitä tekstiä kauheeta,ei vais asiaa.

• Anonyymi

En voi kommentoida kuin omasta puolestani: ole oma itsesi.

• Anonyymi

Kiva kuulla tuollainenkin vastaus. Tuo on nimittäin ainoa valloituskeino, jota osaan käyttää 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva kuulla tuollainenkin vastaus. Tuo on nimittäin ainoa valloituskeino, jota osaan käyttää 😅

Tämä siis ihan sivusta!

• Anonyymi

Kellä mitenkin mun sydäntä ei ole mahdollista valloittaa sille on varattu tehtävä/työ kierrättää verta kehossani elintoimintojeni ylläpitämiseksi joudut keksimään jotain omaperäisempää miksi mietippä sitä ajankuluksi jos et ole keksiny kuinka ihmisen mieli toimii

• Anonyymi

Voiko mies näyttää tissit?

• Anonyymi

No miksei ja paljon muutakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksei ja paljon muutakin.

todella

• Anonyymi

Kenenkään sydäntä ei voi valloittaa. On vain hetken ihastuksia ja loppuelämä vain totutellaan yhteiseloon. Jotkut eivät totu siihenkään, toisilla se liitto kuitenkin kestää koko elämän. Mitään muuta ei ole olemassa.

• Anonyymi

No omalta osaltani voin vain sanoa yhden ison (ja kaksi pientä):

Arvomaailma
      Viehätysvoima
      Leipomukset

Ensimmäistä ei voi mitenkään feikata. Jos sielu on pieni eikä aio sitä kasvattaa, saa minusta enintään petiseuraa.

• Anonyymi

Leivoin tänään marjapiirakkaa.

• Anonyymi

Minuun tehoaa naisessa lempeys ja ajatusten viattomuus ja sellainen rakkaushöpsöys. Välillä oksettaa lukea tätä palstaa kun monien naisten jutut on niin ällöjä, aivan kuin haisevien ja karvaisten miesten juttuja. Yäk. Mieheltä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2756
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2724
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      198
      2390
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1953
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1471
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      358
      1279
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1249
    Aihe