Miltä nyt tuntuu?

Anonyymi-ap

Ei varmaan kivalta kun omalle kohdalle sattuu

38

586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo ihan kiva syöpä kiitoksia

• Anonyymi

No ei tunnu mut joka mun kans leikkii niin siihen mä tunteeni kuoletan. Hyvästi

• Anonyymi

Ei ollut hoppu, nyt se on leikin loppu

• Anonyymi

Pahalta tuntuu kun mies särki sydämeni. 💔

• Anonyymi

No voi että, naista esittävä wannabesärkijä

• Anonyymi

Täh? Mitä? Mitäs nyt on omalle kohdalleni Sattunut? Onko joku jättänyt jotain kertomatta? 😬

• Anonyymi

Mitä on käynyt? Haluatko kertoa..?

• Anonyymi

Kohdalle sattunut jo liikaa, toivottavasti ei teille jokainen päivä on lahja🙏

• Anonyymi

Surettaahan se. Onkohan mut jo blokattukin.

• Anonyymi

Mikä surettaa?

• Anonyymi

Ai kun ihastuu johonkin, jota ei voi saada ja on pakko nähdä? Ei tunnu. 😔

• Anonyymi

Ei kukaan pakota näkemään

• Anonyymi

Miksei voi saada?

• Anonyymi

Niin, sitäpä voi muutamilta kysäistä vaikkapa näin vuoden jälkeen, lisää tätä palstan ruutuaikaa, kyllä se siitä

• Anonyymi

Jaa niin mikä yhtään hassummalta tunnu noi kun kerran kysyt

• Anonyymi

Ei oo limusta ja niksapusseista pulaa vai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo limusta ja niksapusseista pulaa vai

Jaa no mulla ei oo. Sivusta

• Anonyymi

Ai mikä?
      Kysyy M

• Anonyymi

Harmitti nyt vähintään viime syksynä puuseessä istuin ja sitten pyy... ppyyyh.. mitä hll lvttiä?
      Eihän siinä muuta kuin housut polvissa simpanssikävelyä ulos heiniä repimään maasta.

• Anonyymi

kusiselta vtunpaskalta. siltä se on aikalailla tuntunut.

:). pojille tiedoX

• Anonyymi

Mitäs luulisit?

• Anonyymi

Samalta kuin minusta silloin? Kenties

• Anonyymi

Kohdalle nyt sattunut kaikenlaista, niistä nyt paljoa tarvitse puhua,.. mutta yritetään pysyä tolpillaan ja jotenkin terveenä, että pääsisi siihen vanhuuseläkeikään asti ja jättää hyvillä mielin osuus.

• Anonyymi

Muuntajan jakosuodin ja myrskysäät on paha yhdistelmä.

• Anonyymi

Ei kivalta.

• Anonyymi

Siis mä tunnen itseni todella onnekkaaksi, että saan tuntea näitä tunteita, vaikka välillä ei niin kivalta tunnukaan.

• Anonyymi

Jaa mikä?

• Anonyymi

eikö ryhdy väsyttämään jo? joka päivä uusi suunnitelma ja aina tunnen että isket siihen kiinni, aika kallistakin ja aina tuloo takaisin huonoa ja muuta 😘😂🥳🤣😜🌳

• Anonyymi

😂
        🤣

• Anonyymi

kiva tietää miten jotkut naiset sekoo mistä vaan ja alkaa, hakkaamaan niitäkin suunnitelmia ja mukava tietää että menee sinne aina pahana ja huonona takaisin, kuten miehille myös. kyllä ne joskus jotain tekee, aina ei voi vain hakata, muilta 😜😘🤣🤫

• Anonyymi

illallinen kaveriporukassa tai aamiaislasit ja mehut sai jo kiukun, isommat suunnitelmat vaikka tappaa mutta lähetetään takaisin isot ja pienet jutut, oppii pysymään poissa ja olla viemättä ja sotkematta, ja, maksatte kaikesta, oli henki, demoni tai itse.....

• Anonyymi

edes kuvitelma Kuopion oikeustoeteellisestä luennosta farkut jalassa kahvimuki kädessä, ja viinit keskustassa treffeillä, nosti raivon seinälle, oikein saatanan isot kiukut!

• Anonyymi

tai sitten kiva perhe elämä maalla, ja kasvihuone, hyvä ettei taas seinään lentänyt!

• Anonyymi

vaihdettiin talous kandin tutkintoon ja myyntityöhön, piti sanoa itsensä irti.....

• Anonyymi

miten me tästä edettäisiin että jättäisitte minut rauhaan ja kaiken mitä teen ja suunnittelen? mikään ei tuu teiltä, eikä liity teihin. ja on ihan omaa urapolkua, mahdollisuuksia ja ihan rehellisiä asioita.

• Anonyymi

miten me päästäisiin tästä ajatuksesta pois, että minä käyttäisin elämäni mt juttuihin tai ottaisin aputöitä taloudessa? haluaisin olla jumalatar?

• Anonyymi

Voi ei mulla ole mitään hätää vie tähän ikään edes ollu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe