Ei varmaan kivalta kun omalle kohdalle sattuu
Miltä nyt tuntuu?
38
586
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ihan kiva syöpä kiitoksia
- Anonyymi
No ei tunnu mut joka mun kans leikkii niin siihen mä tunteeni kuoletan. Hyvästi
- Anonyymi
Ei ollut hoppu, nyt se on leikin loppu
- Anonyymi
Pahalta tuntuu kun mies särki sydämeni. 💔
- Anonyymi
No voi että, naista esittävä wannabesärkijä
- Anonyymi
Täh? Mitä? Mitäs nyt on omalle kohdalleni Sattunut? Onko joku jättänyt jotain kertomatta? 😬
- Anonyymi
Mitä on käynyt? Haluatko kertoa..?
- Anonyymi
Kohdalle sattunut jo liikaa, toivottavasti ei teille jokainen päivä on lahja🙏
- Anonyymi
Surettaahan se. Onkohan mut jo blokattukin.
- Anonyymi
Mikä surettaa?
- Anonyymi
Ai kun ihastuu johonkin, jota ei voi saada ja on pakko nähdä? Ei tunnu. 😔
- Anonyymi
Ei kukaan pakota näkemään
- Anonyymi
Miksei voi saada?
- Anonyymi
Niin, sitäpä voi muutamilta kysäistä vaikkapa näin vuoden jälkeen, lisää tätä palstan ruutuaikaa, kyllä se siitä
- Anonyymi
Jaa niin mikä yhtään hassummalta tunnu noi kun kerran kysyt
- Anonyymi
Ei oo limusta ja niksapusseista pulaa vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo limusta ja niksapusseista pulaa vai
Jaa no mulla ei oo. Sivusta
- Anonyymi
Ai mikä?
Kysyy M - Anonyymi
Harmitti nyt vähintään viime syksynä puuseessä istuin ja sitten pyy... ppyyyh.. mitä hll lvttiä?
Eihän siinä muuta kuin housut polvissa simpanssikävelyä ulos heiniä repimään maasta. - Anonyymi
kusiselta vtunpaskalta. siltä se on aikalailla tuntunut.
:). pojille tiedoX - Anonyymi
Mitäs luulisit?
- Anonyymi
Samalta kuin minusta silloin? Kenties
- Anonyymi
Kohdalle nyt sattunut kaikenlaista, niistä nyt paljoa tarvitse puhua,.. mutta yritetään pysyä tolpillaan ja jotenkin terveenä, että pääsisi siihen vanhuuseläkeikään asti ja jättää hyvillä mielin osuus.
- Anonyymi
Muuntajan jakosuodin ja myrskysäät on paha yhdistelmä.
- Anonyymi
Ei kivalta.
- Anonyymi
Siis mä tunnen itseni todella onnekkaaksi, että saan tuntea näitä tunteita, vaikka välillä ei niin kivalta tunnukaan.
- Anonyymi
Jaa mikä?
- Anonyymi
eikö ryhdy väsyttämään jo? joka päivä uusi suunnitelma ja aina tunnen että isket siihen kiinni, aika kallistakin ja aina tuloo takaisin huonoa ja muuta 😘😂🥳🤣😜🌳
- Anonyymi
😂
🤣
- Anonyymi
kiva tietää miten jotkut naiset sekoo mistä vaan ja alkaa, hakkaamaan niitäkin suunnitelmia ja mukava tietää että menee sinne aina pahana ja huonona takaisin, kuten miehille myös. kyllä ne joskus jotain tekee, aina ei voi vain hakata, muilta 😜😘🤣🤫
- Anonyymi
illallinen kaveriporukassa tai aamiaislasit ja mehut sai jo kiukun, isommat suunnitelmat vaikka tappaa mutta lähetetään takaisin isot ja pienet jutut, oppii pysymään poissa ja olla viemättä ja sotkematta, ja, maksatte kaikesta, oli henki, demoni tai itse.....
- Anonyymi
edes kuvitelma Kuopion oikeustoeteellisestä luennosta farkut jalassa kahvimuki kädessä, ja viinit keskustassa treffeillä, nosti raivon seinälle, oikein saatanan isot kiukut!
- Anonyymi
tai sitten kiva perhe elämä maalla, ja kasvihuone, hyvä ettei taas seinään lentänyt!
- Anonyymi
vaihdettiin talous kandin tutkintoon ja myyntityöhön, piti sanoa itsensä irti.....
- Anonyymi
miten me tästä edettäisiin että jättäisitte minut rauhaan ja kaiken mitä teen ja suunnittelen? mikään ei tuu teiltä, eikä liity teihin. ja on ihan omaa urapolkua, mahdollisuuksia ja ihan rehellisiä asioita.
- Anonyymi
miten me päästäisiin tästä ajatuksesta pois, että minä käyttäisin elämäni mt juttuihin tai ottaisin aputöitä taloudessa? haluaisin olla jumalatar?
- Anonyymi
Voi ei mulla ole mitään hätää vie tähän ikään edes ollu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149