Onko niin että et kehtaisi kulkea yhdessä

Anonyymi-ap

kaivattusi kanssa? Pelkäisit muiden mielipiteitä ja käskisit laittamaan pussin päähän? 🫵👀

54

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkälainen ihminen edes kysyy tuollaista? :/

• Anonyymi

Tuomo

• Anonyymi

Ei todellakaan näin. 😅 päinvastoin.

• Anonyymi

Höpötystä.

• Anonyymi

Oon miettiny tota monta kertaa 🤔 mieheltä

• Anonyymi

Mihin tulokseen olet tullut? 😅

• Hän on täydellinen mulle ja monelle muullekkin, kaunein nainen jonka tunnen🩷🌌

• Anonyymi

Ööö en ymmärrä

• Anonyymi

Kyllä mä muistan töistä yhden tyypin joka häpesi kun "muija" tuli autolla noutamaan. Sitten sai vaihdettua "parempaan" niin kyllä oli pälpätys aina että se sitä ja tätä. Näitä on todella paljon, kun se jokin sosiaalinen paine pakottaa nopeasti jostain repäisemään sen äidinjatkeen.

• Anonyymi

Mies oli varmasti itse oikea adonis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

;D No sellanen työnvieroksuja ja notkea menemään "aidan ali" jos vaan mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

;D No sellanen työnvieroksuja ja notkea menemään "aidan ali" jos vaan mahdollista.

Kas kun ei piilopullo taskussa :D

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kun ei piilopullo taskussa :D

Sivusta

Ei se kyllä sellanen ollut. Ansiotyöläisiä on tavallaan kahta päälajia. Toiset tulee ajoissa jotta päivä alkaa hyvin ja saattavat vähän venyttää välillä päivää omaan piikkiin jotta kaikki tulee hyvin.
        Toiset sitten tulevat tarkalle vähän myöhässä jos suinkin mutta kompensoivat tämän mahdollisuuksien mukaan lähtemällä ajoissa. Eihän se edes kaikille onnistu, mutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varmasti että oikein häpesi naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se kyllä sellanen ollut. Ansiotyöläisiä on tavallaan kahta päälajia. Toiset tulee ajoissa jotta päivä alkaa hyvin ja saattavat vähän venyttää välillä päivää omaan piikkiin jotta kaikki tulee hyvin.
        Toiset sitten tulevat tarkalle vähän myöhässä jos suinkin mutta kompensoivat tämän mahdollisuuksien mukaan lähtemällä ajoissa. Eihän se edes kaikille onnistu, mutta

Mitä sitä aamulla alottaa hieman myöhemmin, voi hyvillä mielin illalla vähän aikasemmin lopetella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikko salee.

• Anonyymi

En todellakaan tuu peittelemään jos kaivatun kanssa päädytään yhteen. Tullaan kulkemaan käsi kädessä ja osoittamaan julkisesti että ollaan pariskunta 🥰

• Anonyymi

Ei kai kukaan kaipaa ketään ketä häpeäisi?

• Anonyymi

Ellei ole iso ikäero. Kyllä kai sitä tulee tutuksi naapureiden kanssa elämän varrella jos on asunut samassa paikassa pitkään. Siinä on sitten kaikki tutut lähellä. Miten salakuljetat sinne minut ilman että näkevät? 😉
        🌊🐂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ellei ole iso ikäero. Kyllä kai sitä tulee tutuksi naapureiden kanssa elämän varrella jos on asunut samassa paikassa pitkään. Siinä on sitten kaikki tutut lähellä. Miten salakuljetat sinne minut ilman että näkevät? 😉
        🌊🐂

Arvo Ylpön enemmän kuin päätä pitempi Lea- rouva kulki ylpeänä miehensä rinnalla Linnan juhlia nyöten yhdessä ain... ja oli 30v nuorempi.

• Anonyymi

Höh, oltaisiin ulkoisesti yhteensopiva pari. Näkeehän sen jo kuvista, joissa ollaan samassa kuvassa ( vaikka niissä usein muita meidän lisäksi onkin)
      Naiselta

• Anonyymi

Mikä kaivattu tuollainen on?

• Anonyymi

Mulle pitäis laittaa pussi päähän hänen kanssa 🤣
      No ei sentään... Me näytettäisiin perkuleen hyvältä yhdessä.

• Anonyymi

Mä tiedän yhden joka pelkää suhteensa paljastuvan ihmisille. Laastarisuhde nähdäkseni kyseessä jossa häpeäjä on ollut suhteen aloittava osapuoli. Kyllä on typerää toimintaa suoraan sanottuna. Siis häpeää tai on ainakin hävennyt kumppaniaan julkisesti (ei siis kaivattua, vaan kumppania).

• Anonyymi

Tunnen montakin tuollaista miestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnen montakin tuollaista miestä.

Niin, sitä mä ihmettelen että miksi edes alkaa moiseen suhteeseen? Silloin joko molemmilta tai vähintään toiselta osapuolelta tunteet puuttuvat. Kuulin minä kerran sellaisenkin jutun missä parisuhteen molemmat osapuolet kuulemma flirttailivat tuntemattomien ihmisten kanssa ja se oli vieläpä heidän keskenään sopima juttunsa. On se parempi olla yhteiset pelisäännöt kuin harrastaa mikropettämistä toiselta salassa. Itse en harrastaisi enkä kauaa katselisi kumppaniltani sellaista käytöstä. Olisin lojaali mutta vaatisin sitä myös toiselta. Se olisi reilua mutualismia missä molemmat hyötyisivät toisistaan.

• Anonyymi

Kyllä se taitaa olla koska hän on varmasti näyttänyt viestini silloin kavereilleen ja pitänyt pilkkana. Että kattokaa tyhjäpään viestiä niin eiköhän anneta jonkinlainen näpäytys että uskoo. Ei kyllä koskaan kuljeta yhdessä missään eikä tulla kulkemaan.

• Anonyymi

Ei kukaan järkevä tee noin

• Anonyymi

Mä olen näyttänyt kaivattuni viestejä kun olen ollut niistä niin onneni kukkuloilla ja joitain kun en ole täysin ymmärtänyt mistä kyse. Nyttemmin harmittaa että näytin kun koko ihminen osoittautui kieroilijaksi joten toivottavasti kaivattuni ei ole mennyt halpaan jos se toinen on koittanut hyötyä tilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen näyttänyt kaivattuni viestejä kun olen ollut niistä niin onneni kukkuloilla ja joitain kun en ole täysin ymmärtänyt mistä kyse. Nyttemmin harmittaa että näytin kun koko ihminen osoittautui kieroilijaksi joten toivottavasti kaivattuni ei ole mennyt halpaan jos se toinen on koittanut hyötyä tilanteesta.

Hän ei varmasti ollut silloin onnensa kukkuloilla joten sinulla eri juttu.

• Anonyymi

Häpeä EI kuulu rakkauteen, JOSKAAN MINULLA EI OLE MITÄÄN KAIVATTUA.

(Jos todella rakastaa ihmistä, on niin "innoissaan" hänestä, että pitää tätä maailman sievimpänä naisena tai hyvännäköisimpänä miehenä.

Muut saattavat sitten seläntakana ihmetellä, mitä kukakin kumppanissaan näkee.

• Anonyymi

Häpeä EI kuulu rakkauteen, JOSKAAN MINULLA EI OLE MITÄÄN KAIVATTUA.

(Jos todella rakastaa ihmistä, on niin "innoissaan" hänestä, että pitää tätä maailman sievimpänä naisena tai hyvännäköisimpänä miehenä.

Muut saattavat sitten seläntakana ihmetellä, mitä kukakin kumppanissaan näkee.

• Anonyymi

Ei ole kaivattua.

• Anonyymi

Miksi Tämä pitää aina tulla kertomaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Tämä pitää aina tulla kertomaan?

Asia ei kuulu sulle.

• Anonyymi

En kehtaisi liikkua missään itseäni lyhyemmän miehen kanssa vaikka olis kaivattu
      Pitkä Nainen

• Anonyymi

Hän oli puhunut minusta kaverilleen rumasti. En arvosta pätkääkään. Ja välit on ikuisesti poikki.

• Anonyymi

En kulkisi sellaisen kanssa joka pyytää ketään laittamaan pussin päähän. Joku sm henkilö nahkahaalarissa pakottaa muut säkkiin.

• Anonyymi

Minä en todennäköisesti edes ihastuisi tuontyyppiseen ihmiseen. En todellakaan!!! :DD
        Ihastun aina ensin ihmisen luonteeseen, älyyn ja kykyyn ilmaista itseään ja oikeastaan koko persoonaan, ulkonäkö on aluksi vain sivuseikka.
        Mutta minähän saatan arvostaa ihan eri asioita kuin muut..

• Anonyymi

Kehtaisin toki. Mutta voisin kyllä laittaa hänelle kaulapannan ja taluttaa vierellä, koska hänellä on tapana karkailla.
      Naiselta

• Anonyymi

Just tossa oli edellis yönä pano seuraa eli en kaipaa ketään

Mieheltä

• Anonyymi

Mitä sä sitä tänne kerrot :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä sitä tänne kerrot :DD

Luulee kiusaavansa häntä kaipaavaa naista, exäänsä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulee kiusaavansa häntä kaipaavaa naista, exäänsä

Mitä hemmetin exää :D

• Anonyymi

Vanha kaivattu oli tyylikäs mies, joten enköhän kehtaisi. Mua ei ole koskaan kenenkään tarvinnut hävetä, osaan käyttäytyä ja pukeutua kaikissa tilanteissa.

• Anonyymi

Tuollainen asenne kertoo vain omasta huonosta itsetunnosta. poislukien peruskoululaisten ihastumiset! Jos aikuinen en kehtaa, niin hänellä viiraa todella paljon ja itsetunto kaipaisi kohennusta. Miten olet voinut ihastua johonkin jos ajattelet noin.
      Juuri tästä aloituksesta tulee esiin se, miten sekaisin ihmiset täällä ovat...

• Anonyymi

Tietysti kehtaisin ja olen aina kehdannut.

• Anonyymi

vtun tyhmä kysymys.

• Anonyymi

Hyvä että huomasit. Tällaiset kysymykset kertovat paljon aloittajan ajatus- ja tunnemaailmasta sekä henkisestä kypsyydestä.
        Kukaan täysipäinen ei tekisi tällaista aloitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että huomasit. Tällaiset kysymykset kertovat paljon aloittajan ajatus- ja tunnemaailmasta sekä henkisestä kypsyydestä.
        Kukaan täysipäinen ei tekisi tällaista aloitusta.

tää sakki on yks vitsi🤡🤡🤡🤡🤡 FUCK OFF

• Anonyymi

Avioeroamassa olevat miehet käyttävät usein moottoripyöräkypärää mennessään uusien naistensa luo 😅

• Anonyymi

😂😂😂😂

• Anonyymi

Ei tarvii mitään pusseja päähän. On niin komia immeinen.

• Anonyymi

Oman kaivattuni kanssa kävelisin aina käsikädessä ja toisinaan hyppäisin reppuselkään pussaisin kaulalle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4522
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2513
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1689
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      256
      1554
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1430
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1337
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1251
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1249
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1232
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35