Rumennat maailmaa
Tuomo on ikävää että olet ruma
9
736
Vastaukset
- Anonyymi
Sisäisestikö ja myrkyttämällä muiden mieliä?
Nuo sisäisesti rumat on niitä vaarallisimpia. Yleensä joko sosio- tai psykopaatteja, joiden päämääränä on saada toinen voimaan pahoin.- Anonyymi
Saavat siitä jotain sairasta tyydytystä. Ilman heitä maailmamme olisi jopa liian hyvä ja kaunis...
Ja hehän toivovat juuri päinvastaista. - Anonyymi
Tuomo on ruma niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Sivusta.
- Anonyymi
Katkeruus se on mikä maailmaa rumentaa. Opi irti siitä ja lopeta pahan jakaminen. Vihasi ei ole muiden asia eikä sen oksentaminen hyödytä ketään.
- Anonyymi
No näyttää tämä palstaäijän ns viha, eli keskenkasvuinen provoilu olevan sinun asiasi. Vai millä aidon rakkauden asialla täällä olitkaan? Hehheh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näyttää tämä palstaäijän ns viha, eli keskenkasvuinen provoilu olevan sinun asiasi. Vai millä aidon rakkauden asialla täällä olitkaan? Hehheh.
Onko palstaäijä aina sama tyyppi vai kutsutaanko palstaäijäksi ketä tahansa, joka avautuu täällä?
- Anonyymi
Panehan kuva omasta pärstäsi, niin mekin voimme tehdä reilun arvion, kuinka ruma sinä olet 😅 veikkaan, että sen verran ruma olet itsekin, ettei löydy kanttia...ja sisäisesti ainakin tosi ruma. Se on huonompi juttu...ulkokuori rapistuu jokaisella, mutta mitä teet ihmisellä, joka on sisältä täyttä paskaa 🤔
- Anonyymi
Tuomo on todella vaarallinen rikollinen. Aloittaja vain antaa sille takaisin. Sivusta.
- Anonyymi
Ikävää tässä on se, ettet saa kun rumia miehiä 😅 paitsi nyt jäi katkeruudesta päätellen se rumakin saamatta 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149