Onko se A huono juttu

Anonyymi-ap

että mä olen ensisijaisesti kiinnostunut sun pään sisällöstä? Kaikki muu on toissijaista. Mä olen utelias, ja mua harmittaa, kun et halua jutella mun kanssa.

36

565

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä vaivaa päätäs kana-aivojen jutuilla

• Anonyymi

No en mä niistä olekaan kiinnostunut.

• Anonyymi

Pistä siellä toisaalla viestiä v
      Jos oikeasti kaipaat
      Enkä hetken päästä kuule miten kauhea kylmä ja tunteeton ja etäinen olen!

• Anonyymi

Meneekö miehelle vai naiselle?

• Anonyymi

Aloitus oli miehelle, mutta keskustelussa näy olevan molemmille kaipaajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus oli miehelle, mutta keskustelussa näy olevan molemmille kaipaajia.

Näissä sinun aloituksissasi sattuu palstasetä olemaan aina näitä ”molempien kaipaajia” uffa fa faa

• Anonyymi

Sen tiesin että sua harmitti, mutta teitkö mulkun kokoon tilauksen. Pitäis onnistua. Aika tuhman kokoinenhan se alkaa sitten olla, mutta jos se pitää semmoinen olla, niin mikäs siinä.

• Anonyymi

Jaa että mitä että?
        Taidetaan puhua eri kieltä.

• Anonyymi

No miksi sitä sitten täytyy laajentaa ns?

• Anonyymi

Tiedän että sunkin ympärillä ehdokkaita hyppää. Tiätkö miten vaikeaa se on miehelle, kun näkee naisen, jolla on.

• Anonyymi

Sun pitäis olla ylpeä, et joku jolla vientiä riittää, on just sinusta kiinnostunut. Tuostakin pitää toista syyllistää. Ei kuule mitään tarvi tehdä, niin ettei se sen naisen syy ole, jos on miehistä kiinnostava. Ehkä joku ruma tai tavallinen käy sulle paremmin, niin voit kuvitella että on akkas tehty sun omasta kylkiluustasi, sä vanha Aatami.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun pitäis olla ylpeä, et joku jolla vientiä riittää, on just sinusta kiinnostunut. Tuostakin pitää toista syyllistää. Ei kuule mitään tarvi tehdä, niin ettei se sen naisen syy ole, jos on miehistä kiinnostava. Ehkä joku ruma tai tavallinen käy sulle paremmin, niin voit kuvitella että on akkas tehty sun omasta kylkiluustasi, sä vanha Aatami.

No siis juttuhan menee niin, että hänen miehensä oli isoveljeni, joka kuoli pois. Unessa, mun kylkiluu otettiin. Hän ei koskaan rakasta minua kuin miestänsä, luulisin, mutta tunnen häntä kohtaan.

• Anonyymi

Mutta sulla on siis aivan uskomaton naisen vaisto, vai mitä se onkaan.. Mä en oo vielä valmis, lähtisin, mutta en oo valmis.

• Anonyymi

Mitä kirjainta itse kaipaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kirjainta itse kaipaat?

HK. Sininen.

• Anonyymi

Mihin olet menossa? Makkaran kanssa maailmalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin olet menossa? Makkaran kanssa maailmalle?

Kadun kulmalle katumustöihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kadun kulmalle katumustöihin.

Siellä pösössäs päivystät kiikarin kanssa

• Anonyymi

Samaa olen itsekin sanonut että se sisin on se tärkein. Se on mahtava tunne kun tapaa jonkun yhtä alykkään ja muutenkin samoilla taajuuksilla olevan.

• Anonyymi

Pelottavaa se on, mutta kiinnostavaa myös.

• Anonyymi

Itselläkin pitäisi olla jotain muuta kuin aivot pään sisällä, jotta älykkö voisi kiinnostua. ;)

• Anonyymi

Niin niin, sellaista se on. En väittänytkään että kiinnostus olisi molemminpuolista.

• Anonyymi

No näinhän mun olis silloin pitänyt kysyä. Mut toisaalta...eikös se olis sit hukkunut muiden aloitusten sekaan? 🤔

• Anonyymi

Minä oon aina sanonut jotta aivot on naisessa kaikkein seksikkäintä vaan että minun tulevaa vielä on siunattu maailman parhaalla ulkonäöllä. En oo meinannut kestää olla kun ajattelen ihan oikeestikko saan viettää siun kanssa elämäni onnellisena vanhaks.

• Anonyymi

Toivoisin että voisin ottaa purkinavaajan ja kurkistaa, mitä ihmettä siellä pääkopassa oikein tapahtuu..

• Anonyymi

Onko sinulla rajojen- ja vihanhallintaongelmia?

• Anonyymi

Ajattelin tulla hulluks isona.
      Ford Commer

• Anonyymi

Kuinka isona? Onko tavoite kiloja vai ympärysmitta?

• Anonyymi

Ei ole huono juttu. Itse en voi rakastua naiseen, jonka kanssa ei ensin ole henkinen yhteys ja kiinnostus kunnossa. Toisen mielen täytyy olla mielenkiintoinen ja yhteensopiva oman kanssa. Ei välttämättä sama, mutta pitää pystyä kommunikoimaan. Sen jälkeen alkaa kiinnostaa naisessa kaikki muukin ihan eri tavalla. Henkisen yhteyden laajentaminen keholliseksi jne, samoin alkaa houkuttaa elämän jakaminen enemmän yms.

A

• Anonyymi

Tahdon jutella sinun kanssasi, viskaa minua vaikka viestilllä

• Anonyymi

Tehty aiemmin.

• Anonyymi

Tehty aiemmin.

• Anonyymi

Olet siis ns naisen sielun perään? Lähtökohtaisesti hyvä asia

• Anonyymi

No jos ymmärsin oikein tää oli A miehelle. Entä onko aloittajalla kirjain jolla nimi alkaa? Mistä päättelet ettei A halua jutella sun kanssa? Täällä anonyymit kommentoi mitä sattuu. Kukaan heistä ei tiedä kenelle kommentoi eikä vastaukset varmaankaan liity sinuun. Siis nimettömät kommentoivat tuntemattomien kirjoituksia.

• Anonyymi

Kuka olet ap? Mistä päättelet ettei hän halua jutella kanssasi?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4522
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2513
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1689
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      256
      1554
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1430
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1337
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1251
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1249
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1232
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35