olet hankala mies, niin olen minäkin naisena. Siksi tämä yhteys on mitä on, hiljaista sanomatonta rakkautta. Olisiko tämä kesä meidän?
Ikävä tietysti kun
8
361
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen helppo mies sinulle. Hankalaa on ainoastaan saada tämä homma käyntiin, koska et halua jutella kahdestaan.
On, mun ja Veeran rakkauden kesä 2025🩷
- Anonyymi
Todellakin on meidän kesä ♥️
- Anonyymi
Luultavasti olisin vain kummajainen naisen mielestä.
- Anonyymi
Ps. En jaksa olla semmoinen. Haluaisin tulla ymmärretyksi ja kuulluksi, mutta olen vähän liian erikoinen varmaan.
- Anonyymi
Juu meille ei kesiä enään tule
- Anonyymi
Ei se ole hankalaa, ennen kuin siitä tekee hankalaa. Miksi naiset saa olla omasta mielestään hankalia. Mieskin on sitten hankala, jos kaikki ei tule kuin Manulle illallinen. Miehilläkin on standardit paitsi juopottelijoilla jotka on sen yhden asian perässä.
- Anonyymi
Laulussa on pitkä kuuma kesä.. mutta nyt taitaa tulla suht kolea kesä niin voisko meillä olla vaan ihan pitkä hankala kesä.. hahhaahha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986