Tein tälläsen kuvan: biisistä inspiroituneena.
Minä, kaivattuni ja mies joka kontrolloi häntä :3 (Oon aina animetyttö nois, koska oon tyttö sielultani lol)
https://postimg.cc/kVv01s9w
https://open.spotify.com/track/5A8jUZatix87xG0Zj6HSKG?si=ec03f7abd226474e
Mietin laitanko ton profiilikuvaks?
Suojelusenkelisi
8
179
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla taitaa palstasetä mennä aika lujaa eikä hyvällä tavalla
- Anonyymi
Vaikka olis trollikin, niin joku maniavaihehan tuolla on selvästi meneillään.
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olis trollikin, niin joku maniavaihehan tuolla on selvästi meneillään.
Epävakaan oireilua. Kaivattuni ignooraasi minua, sanoin että sabotoin omaa elämääni, jos en saa häntä, ja oon todistanut hänelle rakkauttani tässä.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Epävakaan oireilua. Kaivattuni ignooraasi minua, sanoin että sabotoin omaa elämääni, jos en saa häntä, ja oon todistanut hänelle rakkauttani tässä.
Kyllä sulla on tainnut tuo vaihe kestää jo vuosia. Fiksu olisi tehnyt parannuksen mutta taidat haluta itsekin tahdonvastaiseen hoitoon
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sulla on tainnut tuo vaihe kestää jo vuosia. Fiksu olisi tehnyt parannuksen mutta taidat haluta itsekin tahdonvastaiseen hoitoon
Olin tekemässä parannusta, mutta sitten minut eristettiin Veerasta julmasti ja sadistisesti. Ei parannusta maailmassa, joka on sadistinen ja julma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiskin palstasetää täältä kuitenkaan siihen suuntaan ohjaillaan. Mutta oikea suunya jo sullakin mikäli tunnistat sen mieheksi, etkä naiseksi jota maalitat lapsellisesti ja pakonomaisesti välillä teennäisen avuliasta leikkien
- Anonyymi
Olipas hieno kuva kulta. Tykkään❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249