En saa aivojani järkevään moodiin. Löydän itseni kysymästä mitä tarkoitusta elämälläni enää on. Seison elämäni raunioilla ja minulla on kylmä. Tuntuu että jos liikun eteenpäin niin tavallaan itse teen sinua kohtaan väärin ja hylkään sinut. En olisi saanut antaa sinulle näin tärkeää sijaa elämässäni, mutta en myöskään halua päästää irti.
Elämä lähtösi jälkeen
11
397
Vastaukset
- Anonyymi
Olen onnellinen ettemme enää koskaan tapaa. Teit niin julmasti minulle ettei kukaan koskaan.
- Anonyymi
Mitä sinä palstamies teit itsellesi? *hengittää raskaasti*
- Anonyymi
Voimia! Voisitko puhua kohteen kanssa.
- Anonyymi
No mutta eikö tämä palstaäijän tarina viittaa vähintään toisen osapuolen maasta pois muuttamiseen tai muuhun peruuttamattomaan? Hohhoijaa kohteet on housuissas
- Anonyymi
Kirjoittaisit tän sille yksityisviestillä. Oliskohan ihmeissään?
- Anonyymi
Eikö tämä palstaäijän lööperi viittaa siihen, että tuntevat sen verran hyvin, että näitä tun yksityisviestejä on vaihdettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tämä palstaäijän lööperi viittaa siihen, että tuntevat sen verran hyvin, että näitä tun yksityisviestejä on vaihdettu?
No sitten ei oo ihme että tuli ero.
- Anonyymi
En mä ole lähtenyt minnekään. Sinä lähdit.
- Anonyymi
Ehkä palaan viel takasin sinne
- Anonyymi
Älä suotta. Lähe.. Eihän sun tarvi.
Mun piti lähteä kun en muuten kestä tämän kevään tapahtumia mitenkäänpäin
Annoin mies sinulle liian ison arvon
Tai oikeastaan haavekuvalle sinusta.
Sit..Olitkin niikun kaikki muut..😭🤮
Minä en koskaan saavuttanut onnea toisen oikeasti pitkän miehen kanssa
Koska se pitkä ihminen oli valhe .
Ikävöin sedäntäsärkevästi nytkin jotain mitä ei olemas.
Se ärkee sydämen ..
Miksi olit niin julma niin. Pitkään
Et annait mun luulla muuta ja rakastua?
Oitkin prll se liian iso riski ja ihan paskaa lopulta!
Prkl
.Olisin halunnut onnea edes ihmissuhteissa
Kun muissa asioissa on vaikeaa eikä aina suju vaikka yritän parhaani ...
Nyt on vaan pelkää tyhjää jäljellä
Mä joudun pakolla kulkeen toisaalle kun yritän löytää sen mitä tahdon !
Mieti mun on pakko vaikkei halua..
Sä voit vain kivasti valita muuta ..
Joten älä kitaja kuin penikka jolta vietiin tikkari
Et välitä vittujakaan itse vaikka särkisit muut
Kun sähkön siis ratkaiet ja sun saantihsnnolikin
Täs se tärkein asia !
On aivan sama mitä sä teet !
Mä en jaksa välittää ...
Sun teko oli törkeä
Loukkaava .. unohdit et millon tunteet ja halut ja toiveet myös .
Et taisit saada vain ansiosi mukaan kun
Olin muka niin kylmä etäinen toisaslla ja hiljainen ..
Mieti prkl mitä sä teit...!
Mä en enää palaa ... Mulla ei oo syytä palata!
Oon ikuisesti hajalla!
Pitkä nainen lyhyemmälle miehelle.
- Anonyymi
Olen myös kuin kahleissa. Kaipaan sinua ja meitä niin valtavan paljon. Tuntuu kuin puolet minusta olisi riistetty pois kun lähdit. Aikaa on jo yli 1,5 vuotta mutta yhäkin sinua odotan saapuvaksi. Me kuulumme yhteen. Muistan meidän ihanat hetket. Sinun on tehtävä ne isot ratkaisut jotta voisimme olla yhdessä ja rauha saapuisi. Vain yhdessä meillä on sielun rauha. Ei tämä tunnu oikealta näin vaikka tiedän että halusit ns. Tehdä oikein. Kuitenkin kumpikin junnaa paikoillaan. Vain yhdessä voimme olla vahvat ja selvitä ❤️. Odotan sinua yhä rakas P!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169