Tietääkö kukaan vastausta tähän?
Koska olen aikeissa testata sitä lähiaikoina.
Muille en tietenkään tätä suosittele, että kukaan menisi tätä tekemään. Itse aion tehdä. Toivottakaa hyvää matkaa!
Lähteekö henki, jos ottaa kaksi pulloa Suomiviinaa yhteen kyytiin?
12
109
Vastaukset
- Anonyymi
Olen juonut ison vodkapullon, 750ml lähes yhteen menoon viime vuosikymmenellä.
Niitä sai ostaa laivasta merimiehiltä.
Heräsin Kouvolan putkasta. Kännihän oli kooman veroinen.
Oltiin haettu isolla remmillä mm. tuo leka Kotkan sataman Hovinsaaren sataman osasta saksalaisesta pikkulaivasta.
roope-toope - Anonyymi
Lähteehän se.
- Anonyymi
Kai sinä nyt tiedät ilman kysymättä mitä kaksi pulloa aiheuttaa. Ensinnäkin maksaisi ei kykene käsittelemään sellaista määrää vaan nukahdat aika Pian ja sitten nukut niin sikeästi että kuolet alkoholi myrkytykseen . Kivulias prosessi ja jos et kuole tulet elämään sisäelinten vaurioiden kanssa lopun elämääsi , joka on hyvin vaikeaa .
Miten ihmeessä edes kyselet sellaisia . - Anonyymi
Joku kultaa saa toinen varastaa; tumma nainen tietää ketä onnistaa.
Sai myytä mulle kalliin pitsiliinan se tumma nainen. Mitä heikkarii mä sillä liinalla tehen.
isoato. - Anonyymi
Riippuu paljon yksilön painosta, mikä alkoholimäärä tappaa. 50-kiloinen tarvitsee alle puolet siitä, mihin 120-kiloinen kuolee. Riippuu vähän ympäristöstäkin. Talvipakkaseen on kuollut moni. Ja veden varaan joutuminen tietää loppua kohtalaisessa humalassakin.
Hei,
Itsetuhoiset ajatukset kannattaa ottaa puheeksi ammattilaisen kanssa. On olemassa monia auttavia tahoja, joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Ao. palveluista voi halutessaan saada tukea ja vinkkejä myös muuhun avun hakemiseen.
- Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/
Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy mm. MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/
Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.
Joka viikko ma ja to klo 15-21 sekä ti ja ke klo 15-19 on MIELI Kriisichat päivystys, jossa voi jutella kahden kesken päivystäjän kanssa. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä.
- MIELI Kriisipuhelin
Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111.
- Kriisikeskukset
Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Osassa yksiköistä myös etävastaanotto on mahdollinen. Yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/
Akuutissa tilanteessa soita 112.
Ystävällisin terveisin
MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata- Anonyymi
Hmm... pitäis tietää, minkä kokoiset pullot aiot ottaa. Puolen litran pullossa on 10 keskioluttölkkiä vastaava määrä alkoholia. Ei siihen kukaan kuole. Kahdessa pullossa on 20 annosta. Varmaan moni hörppii sen määrän lauantai-iltana yökerhossa. Kyllä siitä jo krapula tulee, muttei siihen kuole. Jos aiot ottaa kaksi litran pulloa, niin sitten voi tapahtua mitä tahansa.
- Anonyymi
Jo juodessa on hyvä varautua siihen, että voi alkaa oksennus lentämään.
Tavallaan hyvä viina menee hukkaan. Parempi laittaa asiansa kuntoon, pysytellä hengissä, ja jos on pakko, niin joskus naukkailla vähän sitä Suomi viinaa. - Anonyymi
eräs henkilö testasi pikkumäärän noin about 80 prosenttista viinaa. Sanoi että lämmittää ihan birusti.
- Anonyymi
pikkumäärällä tarkoitan jotain pientä tippaa lähinnä että kukaan ei nyt ymmärrä väärin viestiäni.
- Anonyymi
No elä helevetissä testaa sitäkään. Järki päähän. Kuolema voikin tossa kärsimyksen kanssa tulla Sinulle. Jatka elämääsi. Minä voin luvata, että hyviä aikoja Sinulle tulee tässäki ajan kanssa. Oma mieli käyttöön, omat päätökset, mitä haluat elämässäs ja elannoksi tehä. Koulutus auttaa työn kanssa, kun sopivan löydät. Elät omaa elämääsi. Ja kuitenkin olet se tärkeä ihminen maailmassa. Juo vaikka mieluummin vaikka sitä kaljaa niin perhanasti, mutta Sinä olet arvokas ihminen jatkamaan täällä.
- Anonyymi
Annatko hanaa ja otatko perillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292158
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261688Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121289Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121157- 88992
- 83866
- 17857
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701