Mulla on Klarnalle ostettu tavaraa ja osamaksun eräpäivä oli tänään...no tässä on vähän rahapula ja ajattelin siirtää eräpäivää viikolla mutta tuoltapa ei löytynytkään eräpäivän siirtoa, no sitten ajattelin että poistanpas korttini klarna sovelluksesta niin eihän se silloin voi suortittaa automaattista maksua eräpäivänä..siellä ihan luki kortin poiston jälkeen että ei maksutietoja, lisää kortti ym..
Noh, tänään oli se eräpäivä ja niin vain tililtä lähti kk-maksu, no onhan se toki ok ettei jää vähäksi aikaa rästiin mutta hieman ihmetyttää millä valtuuksilla Klarna tuon rahan tililtäni otti kun ei ole niitä korttitietoja enää ????? Tapahtuiko tässä jonkin sortin väärinkäytös...eli käytännössä korttitiedot on heillä tallessa vaikka olen ne poistanut
Toimiiko Klarna väärin ?
6
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän sopimuksessa tilitiedot on. Soita Klarnaan, jos muuten et saa yhteyttä.
- Anonyymi
Niin ajattelin vaan kun jo esim paypal, netflix ja monet muut paikat missä on korttitiedot, sieltä kun ottaa kortin pois niin kk-maksut ei enää onnistu...
- Anonyymi
Maksa aina laskut ensin ja sitten lopulla teet mitä haluat.
- Anonyymi
Mikä on klarnan puhelin numero
- Anonyymi
Klarnallahan on itseasiassa hyväksytyt ehdotkin. Ja todennäköisesti olet antanut tilinkäyttöoikeuden heille myös.
Jos emme pysty täysimääräisesti veloittamaan valitsemaasi maksutapaa lyhennyserän eräpäivänä, kyseessä on epäonnistunut maksutapahtuma (”Epäonnistunut maksutapahtuma”). Annat meille suostumuksen siihen, että voimme yrittää veloittaa Epäonnistuneen maksutapahtuman uudelleen milloin tahansa seitsemän päivän kuluttua käyttämällä hyväksi mitä tahansa sinun maksutapaa, joka meillä on tiedossa. Seuraavien lyhennyserien eräpäivät pysyvät kuitenkin ennallaan. Voimme edelleen yrittää veloittaa aikaisemmin viivästyneitä maksuja kuin myös sittemmin erääntyviä maksuja myöhempinä eräpäivinä, tai voimme laskuttaa sinua erikseen kaikista maksamattomista ja erääntyneistä maksuista. Ymmärrät ja hyväksyt myös, että maksutapasi tarjoaja voi periä sinulta lisäkuluja Epäonnistuneista maksutapahtumista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136