Te helvetin raukat jotka kidutatte eläimiä kelkoillanne ja myrkyillänne saisitte itse kokea samat tuskat.
Surkimukset kelkoilla
19
411
Vastaukset
- Anonyymi
Karma hoitaa heidät vielä.
- Anonyymi
Mikä karma?
- Anonyymi
Mikä karma?
- Anonyymi
Noora Karma?
- Anonyymi
Noora Karma?
- Anonyymi
Noora Karma?
- Anonyymi
Niin ne luonnossakin revitään elävältä kappaleiksi eikä kusipäämuijatkaan voi sille mitään!
- Anonyymi
Tapetaanko luonnossa eläimiä?
- Anonyymi
Rauhoitettu paska-harakkakin vahtii jos sorsan poikuesta jäisi joku lälkeen ja pääsis nokkimaan ensin silmät. Ihmeellinen Kalma!
- Anonyymi
Hämähäkki otti äsken kärpäsen ihan elävänä.
- Anonyymi
Julmaa, toivottavasti teloitit hämähäkin.
- Anonyymi
Muikku jäi nuottaan ja selvästi kärsi ja itki. Eikös ne pilkki säretkin pidä tappaa välittömästi?
- Anonyymi
Näitä surkimuksia löytyy joka pitäjästä hakevat isoa egoa muuten pieni munaiset miehet.Kansalaisten täytyisi tehdä ilmiantoja herkemmin näistä lain rikkojista jos kaikki saataisiin käräjille ja maksuun tekosistaan ei Suomessa tarvitsisi veroja maksaa.
- Anonyymi
Osuit asian ytimeen. Mitä suurempi mies, sitä pienemmät…
- Anonyymi
Ehkä tuo pätee sukuusi muttei siitä kannata vetää johtopäätöksiä koko Suomeen. Kysy vaikka opettajaltasi.
- Anonyymi
Rikkaruoho valitti surkeasti kun kitkin sen pois kasvimaalta.
- Anonyymi
Viherpilin suojelema tikka särki räystäspääskyn pesät viime kesänä meiltä ja naapurista. Pääskyn lapset huusi viime tuskaansa, eikä kenelläkään haulikkoa. Kohta käenpoika tiputtelee peiponpojat ympäriltään kusiaisten elävältä syötäväksi ja sitten täällä vajaaälyiset huutaa tosi petojen puolesta!
- Anonyymi
Sattuukohan kiveen jos heitän sen veteen?
- Anonyymi
Sehän voi osua 5000 e:n arvoiseen kotiloon ja tukkia käräjätuvan kuukaudeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752