Surkimukset kelkoilla

Anonyymi-ap

Te helvetin raukat jotka kidutatte eläimiä kelkoillanne ja myrkyillänne saisitte itse kokea samat tuskat.

19

243

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karma hoitaa heidät vielä.

• Anonyymi

Mikä karma?

• Anonyymi

Mikä karma?

• Anonyymi

Noora Karma?

• Anonyymi

Noora Karma?

• Anonyymi

Noora Karma?

• Anonyymi

Niin ne luonnossakin revitään elävältä kappaleiksi eikä kusipäämuijatkaan voi sille mitään!

• Anonyymi

Tapetaanko luonnossa eläimiä?

• Anonyymi

Rauhoitettu paska-harakkakin vahtii jos sorsan poikuesta jäisi joku lälkeen ja pääsis nokkimaan ensin silmät. Ihmeellinen Kalma!

• Anonyymi

Hämähäkki otti äsken kärpäsen ihan elävänä.

• Anonyymi

Julmaa, toivottavasti teloitit hämähäkin.

• Anonyymi

Muikku jäi nuottaan ja selvästi kärsi ja itki. Eikös ne pilkki säretkin pidä tappaa välittömästi?

• Anonyymi

Näitä surkimuksia löytyy joka pitäjästä hakevat isoa egoa muuten pieni munaiset miehet.Kansalaisten täytyisi tehdä ilmiantoja herkemmin näistä lain rikkojista jos kaikki saataisiin käräjille ja maksuun tekosistaan ei Suomessa tarvitsisi veroja maksaa.

• Anonyymi

Osuit asian ytimeen. Mitä suurempi mies, sitä pienemmät…

• Anonyymi

Ehkä tuo pätee sukuusi muttei siitä kannata vetää johtopäätöksiä koko Suomeen. Kysy vaikka opettajaltasi.

• Anonyymi

Rikkaruoho valitti surkeasti kun kitkin sen pois kasvimaalta.

• Anonyymi

Viherpilin suojelema tikka särki räystäspääskyn pesät viime kesänä meiltä ja naapurista. Pääskyn lapset huusi viime tuskaansa, eikä kenelläkään haulikkoa. Kohta käenpoika tiputtelee peiponpojat ympäriltään kusiaisten elävältä syötäväksi ja sitten täällä vajaaälyiset huutaa tosi petojen puolesta!

• Anonyymi

Sattuukohan kiveen jos heitän sen veteen?

• Anonyymi

Sehän voi osua 5000 e:n arvoiseen kotiloon ja tukkia käräjätuvan kuukaudeksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4217
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3465
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      36
      3051
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2568
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2207
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1959
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1949
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1318
    Aihe