Minkälainen käsitys palstan lukijoilla on lestadiolaisista yksityisyrittäjistä?
Aika useat saavat eri medioissa todella paljon negatiivista näkyvyyttä. Onko kysymys vain tietyistä ja yksittäisistä tapauksista, vai onko liiketoimintamalli yleisesti hyväksyttyä?
Onko kysymys tiettyjen sukujen vai lestadiolaisten yleisestä käsityksestä yrittäjyydestä ja ”rehellisyydestä” ?
Lestadiolaiset ja yksityisyrittäminen
19
422
Vastaukset
- Anonyymi
Tahkolat ovat sekaantuneet taloudellisiin väärinkäytöksiin SRK:n johtokunnassa.
- Anonyymi
Onko jotain muita sukuja joihin kannattaa suhtautua varoen?
- Anonyymi
Lahkolaisiin ei kannata koskaan luottaa, siis ei koskaan.
- Anonyymi
Yksityisyrittäjinä toimivissa lestadiolaisissa on eroja aivan kuin muissakin ammattiryhmissä. Suurin tekijä on se, kuinka omakohtaisena ja tärkeänä ao. henkilö kokee uskomisen asian (tai ei koe), ja sen myötä myös uskon hedelmät ovat näkyvissä.
- Anonyymi
Tämä keskustelu sopii hyvin tuon toisen keskustelun kanssa onnellisuudesta.
- Anonyymi
Lestadiolaiset ovat yrittäjinä itsekkäitä rahanahneita ns. mummojen pappojen ovelta ovelle huijareita, mikä periaate sopii heidän muihinkin yrityksiin.
Ihmisinä ottavat kyllä irti kaiken hyödyn hyväksikäyttäjinä kunnostautuvat, mutta jos tarvitset heiltä jotain josta laskelmoiden ajattelevat että eivät itse hyödy olet jätettä heidän silmissä.
Ikävä kyllä mutta tällaiset kokemukset heistä ja tämä perustuu kymmeniin kokemuksiin.
Kierrän kaukaa nämä oikeat uskovaiset jota kokevat näin omassa kuplassaan.- Anonyymi
jos epäuskoselta pummaa tupakan olet jätettä heidän silmissä vaikkapa rikkaalta muslimilta pyydä se tarjoo suomalaiset ovat kunnostautuneet itselkkäinä ja rahan ahneina jos heiltä jotain pyydä olet jätettä heidän silmissään muutenkin ovat laskelmoiva jos eivät siitä itse hyödy
- Anonyymi
hoito miehet sopisi hyvin yrittäjiksi saatana on kova tekee töitä kun kauppaa ovelta ovelle itteään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hoito miehet sopisi hyvin yrittäjiksi saatana on kova tekee töitä kun kauppaa ovelta ovelle itteään
srk voisi palkata ne siivoojiksi vankiloihin
- Anonyymi
tuotot käytetään srkn hyväksi
- Anonyymi
lähtee lika kaivo helvettiin jumalan valta kunnasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lähtee lika kaivo helvettiin jumalan valta kunnasta
nyt se on selvä hoito mies ei tee parannusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nyt se on selvä hoito mies ei tee parannusta
mut
- Anonyymi
Epärehellisiä ihmisiä jotka pitävät itse itseään parempina ja hyvinä, eikä näin näe omaa itsekyyttään, ei ihme että pettävät yritysmaailmassa asiakaitaan ja kanssa ihmisiään aamen.
- Anonyymi
Niinpä ei ole Raamattu lainkaan luetuin kirja tässä lahkossa vaan vanhemmilta opittu ylväys ja rahan rakkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä ei ole Raamattu lainkaan luetuin kirja tässä lahkossa vaan vanhemmilta opittu ylväys ja rahan rakkaus.
kysy hoito mieheltä se panee peppuun ja voit antaa sille synnit anteeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kysy hoito mieheltä se panee peppuun ja voit antaa sille synnit anteeksi
Yrittäjiä siis nämäkin
- Anonyymi
Taas kävi ovella yksi yrittämässä ylihinnalla myydä, mistä h näitä sikiää.
- Anonyymi
Mitä asiaa nyt vängättiin? Oliko firma Akv…k?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839