Lestadiolaiset ja yksityisyrittäminen

Anonyymi-ap

Minkälainen käsitys palstan lukijoilla on lestadiolaisista yksityisyrittäjistä?
Aika useat saavat eri medioissa todella paljon negatiivista näkyvyyttä. Onko kysymys vain tietyistä ja yksittäisistä tapauksista, vai onko liiketoimintamalli yleisesti hyväksyttyä?
Onko kysymys tiettyjen sukujen vai lestadiolaisten yleisestä käsityksestä yrittäjyydestä ja ”rehellisyydestä” ?

19

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tahkolat ovat sekaantuneet taloudellisiin väärinkäytöksiin SRK:n johtokunnassa.

• Anonyymi

Onko jotain muita sukuja joihin kannattaa suhtautua varoen?

• Anonyymi

Lahkolaisiin ei kannata koskaan luottaa, siis ei koskaan.

• Anonyymi

Yksityisyrittäjinä toimivissa lestadiolaisissa on eroja aivan kuin muissakin ammattiryhmissä. Suurin tekijä on se, kuinka omakohtaisena ja tärkeänä ao. henkilö kokee uskomisen asian (tai ei koe), ja sen myötä myös uskon hedelmät ovat näkyvissä.

• Anonyymi

Tämä keskustelu sopii hyvin tuon toisen keskustelun kanssa onnellisuudesta.

• Anonyymi

Lestadiolaiset ovat yrittäjinä itsekkäitä rahanahneita ns. mummojen pappojen ovelta ovelle huijareita, mikä periaate sopii heidän muihinkin yrityksiin.

Ihmisinä ottavat kyllä irti kaiken hyödyn hyväksikäyttäjinä kunnostautuvat, mutta jos tarvitset heiltä jotain josta laskelmoiden ajattelevat että eivät itse hyödy olet jätettä heidän silmissä.

Ikävä kyllä mutta tällaiset kokemukset heistä ja tämä perustuu kymmeniin kokemuksiin.

Kierrän kaukaa nämä oikeat uskovaiset jota kokevat näin omassa kuplassaan.

• Anonyymi

jos epäuskoselta pummaa tupakan olet jätettä heidän silmissä vaikkapa rikkaalta muslimilta pyydä se tarjoo suomalaiset ovat kunnostautuneet itselkkäinä ja rahan ahneina jos heiltä jotain pyydä olet jätettä heidän silmissään muutenkin ovat laskelmoiva jos eivät siitä itse hyödy

• Anonyymi

hoito miehet sopisi hyvin yrittäjiksi saatana on kova tekee töitä kun kauppaa ovelta ovelle itteään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hoito miehet sopisi hyvin yrittäjiksi saatana on kova tekee töitä kun kauppaa ovelta ovelle itteään

srk voisi palkata ne siivoojiksi vankiloihin

• Anonyymi

tuotot käytetään srkn hyväksi

• Anonyymi

lähtee lika kaivo helvettiin jumalan valta kunnasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lähtee lika kaivo helvettiin jumalan valta kunnasta

nyt se on selvä hoito mies ei tee parannusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt se on selvä hoito mies ei tee parannusta

mut

• Anonyymi

Epärehellisiä ihmisiä jotka pitävät itse itseään parempina ja hyvinä, eikä näin näe omaa itsekyyttään, ei ihme että pettävät yritysmaailmassa asiakaitaan ja kanssa ihmisiään aamen.

• Anonyymi

Niinpä ei ole Raamattu lainkaan luetuin kirja tässä lahkossa vaan vanhemmilta opittu ylväys ja rahan rakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ei ole Raamattu lainkaan luetuin kirja tässä lahkossa vaan vanhemmilta opittu ylväys ja rahan rakkaus.

kysy hoito mieheltä se panee peppuun ja voit antaa sille synnit anteeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kysy hoito mieheltä se panee peppuun ja voit antaa sille synnit anteeksi

Yrittäjiä siis nämäkin

• Anonyymi

Taas kävi ovella yksi yrittämässä ylihinnalla myydä, mistä h näitä sikiää.

• Anonyymi

Mitä asiaa nyt vängättiin? Oliko firma Akv…k?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      182
      6614
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1824
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1320
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1049
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      985
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      839
    Aihe