Osaltani niin tämä loppui ennekuin alkoi
Kielsit kaiken
11
327
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi pitänyt kieltää enemmän omalta hölösydämmeltäni
- Anonyymi
Millä tavoin kielsin? Osaltasi?
- Anonyymi
... miks palaan aina entiseen, kun päivä peittyy yöhön
- Anonyymi
Juttelitteko naamatusten siitä
- Anonyymi
yritän olla ajattelematta sitä, yritän olla ajattelematta yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yritän olla ajattelematta sitä, yritän olla ajattelematta yhtään mitään.
Menet ja selvität asiat jos välität ja toinen välittää. 💙
- Anonyymi
En ole kieltänyt mitään, ainoa mitä mietin on että kahdetkin ymmärtää minkä olon kohtaaminen minulle jätti??
- Anonyymi
Et kiellä mitään, nyt kiellät kumminkin?
- Anonyymi
En tajua mitä aloituksella halutaan sanoa. Eli aloittajan kaivattu kielsi olevansa kiinnostunut, vai mitä?
- Anonyymi
Niin ja sille laitettiin muovipaikkakin alahampaan taakse kun se oli rakastunut, nyt se ei voi koskaan unohtaa sitä.
- Anonyymi
Mitään en oo kieltänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249