Että mua korpeaa. Dacistit ajavat takkuunalaisilla autoilla. Pellit kiiltää ja halvan hinnan vuoksi rahhoo on jäänyt säästöön. Mulla on ruosteinen tojo jota joka vuosi pithää hitsailla. Paras kiiltokin on jo aikaa sitten loppunut. Että kyrsii.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Kateus vie kalatkin vesistä.
Lopeta ennen kun on myöhäistä! - Anonyymi
Mistä te dacistit olette taikoneet niin paljon rahaa että teillä on ollut varaa uuden karheaan Daciaan. Kertokaahan teidän tarinanne.
- Anonyymi
Jos joku alkaa täällä selittelemään raha-asioitaan, se on keksitty tarina.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Joo. Uskotaan. Ei tarvitse toistaa itseään.
- Anonyymi
Se toisto oli teknillinen ongelma.
- Anonyymi
Pietarin trollitehtaan Tojo hönö sai muutaman kopeekan tästäkin spämmi avauksestaan.. No muutaman kommentin spämmäs ite ketjuun ni tais saada ruplan ! ! VARO TOJO HÖNÖÖÖ SE PIETARINTROLLI ! ! PIETARIN TROLLI ! ! TOJO HÖNÖ ON PIETARIN TROLLI! ! VAROKAA ! !
- Anonyymi
Latvian trollitehtaan hönö se siinä kommentoi. VAROKAA! ÄLKÄÄ KUUNNELKO! LATVIALAINEN DACIA HÖNÖ
- Anonyymi
Välillä tien päällä tulee vastaan hienoja autoja joissa on joku DC logo. Aloin selvittää mikä se on ja sehän on Dacia. Kyllä niitä näkee jonkun verran tuolla.
Itse olen tässä alkanut harkita ostaisiko käyttämättömän auton ensi vuonna ja Dacia on harkinnassa noin 15 muun merkin joukossa.- Anonyymi
Hihiiiii. Joku haaveilee uudesta Daciasta. Hihiiii
- Anonyymi
Älä dacioihin sekaannu. Korjaamo tulee tutuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411324
- 731223
Carunan hinnat
Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun105986Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit
ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka50925- 78822
- 45791
Kunnan päätie ja sen lähialueet
Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la40788- 67663
- 113634
- 70567