Että mua korpeaa. Dacistit ajavat takkuunalaisilla autoilla. Pellit kiiltää ja halvan hinnan vuoksi rahhoo on jäänyt säästöön. Mulla on ruosteinen tojo jota joka vuosi pithää hitsailla. Paras kiiltokin on jo aikaa sitten loppunut. Että kyrsii.
Daciassa kiiltää pelti
13
390
Vastaukset
- Anonyymi
Kateus vie kalatkin vesistä.
Lopeta ennen kun on myöhäistä! - Anonyymi
Mistä te dacistit olette taikoneet niin paljon rahaa että teillä on ollut varaa uuden karheaan Daciaan. Kertokaahan teidän tarinanne.
- Anonyymi
Jos joku alkaa täällä selittelemään raha-asioitaan, se on keksitty tarina.
- Anonyymi
- Anonyymi
- Anonyymi
Joo. Uskotaan. Ei tarvitse toistaa itseään.
- Anonyymi
Se toisto oli teknillinen ongelma.
- Anonyymi
Pietarin trollitehtaan Tojo hönö sai muutaman kopeekan tästäkin spämmi avauksestaan.. No muutaman kommentin spämmäs ite ketjuun ni tais saada ruplan ! ! VARO TOJO HÖNÖÖÖ SE PIETARINTROLLI ! ! PIETARIN TROLLI ! ! TOJO HÖNÖ ON PIETARIN TROLLI! ! VAROKAA ! !
- Anonyymi
Latvian trollitehtaan hönö se siinä kommentoi. VAROKAA! ÄLKÄÄ KUUNNELKO! LATVIALAINEN DACIA HÖNÖ
- Anonyymi
Välillä tien päällä tulee vastaan hienoja autoja joissa on joku DC logo. Aloin selvittää mikä se on ja sehän on Dacia. Kyllä niitä näkee jonkun verran tuolla.
Itse olen tässä alkanut harkita ostaisiko käyttämättömän auton ensi vuonna ja Dacia on harkinnassa noin 15 muun merkin joukossa.- Anonyymi
Hihiiiii. Joku haaveilee uudesta Daciasta. Hihiiii
- Anonyymi
Älä dacioihin sekaannu. Korjaamo tulee tutuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4523363SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1102579Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842122Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1601937- 1461755
- 941556
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi341457Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3301275Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li321255Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021079