kun katson taiteilijoiden piirroksia ja veistoksia alastomista naisvartaloista en tunne mitään. Varsinkin piirroksissa näkyy selvästi se teknisyys, miten massa kiinnittyy massaan.
Mietin monesti, miten näin kävi. Pystyn hyvin näkemään samoja arvoja ja harrastuksia ja ajattelin, että kun yhtymäkohtia on tarpeeksi, niin sitä jotenkin hullaantuu. Toisaalta, pystyn aivan selvästi muistamaan, kun istuin yhteisen harrastuksen ääressä, kun kuulin oman äänen päässäni ja se sanoi "minä todella rakastan tehdä tätä." Pystyn jopa selvästi muistamaan sen, kun ymmärsin, että asun planeetalla, avaruudessa, mutta tästä en ymmärrä mitään.
Haluaisitko tavata minut? Pystyisitkö auttamaan miestä mäessä? Ehkä et. Tiedät kuitenkin että kaipaan sinua välillä, paljonkin. Mutta tarvitsenko sinua, tai tarvitsetko sinä minua, no jaa...
Jos me joskus ollaan yhdessä, niin minun kuuluu olla sulle alamainen, niinkuin Kristus oli alamainen seurakunnalle, mutta en tiedä mitä tästä sanoa itselleni. Teenkö sitten kaiken sen takia, että se lukee raamatussa, vai sen vuoksi, mitä tunnen sua kohtaan. Ensin jopa ajattelin, että sanon sulle "muista, vain sen takia, koska niin raamatussa sanotaan."
Osaan olla aika joutava, vai mitä? Mua jännittää välillä ajatus siitä, että seisoisitkin mun edessä.
Ehkä sua harmittaa etten ole niin pitkä, tai varmaan moni muukinnasia. Mies on aina naista pidempi. Voin lohduttaa sanomalla, että naiset kai perinteisesti etsii sillä tavalla isiä ja pelastajaansa, jotain pitkäkaapuista Jeesusta, mutta sun kohdallahan niin ei voinut koskaan ollakaan.
Mietin miksi pidän sinusta
8
381
Vastaukset
- Anonyymi
Mua vituttanu koko elämän toi just
"Sä et oo pieni nainen
etsaa odottaa sopöilyä
Et hellyyttä et suojelua et mitää
Mitä muut naiset saa pyyttämättäkin !
Muut saa olla heikkoja
Muut saa mennä rikki
Muita juoksee joku lohduttaa kun itkettää
Muttei pitkää naista!
Koska pitkä mitää tarvi nii.
Vittu mitä paskaa!
Koska ajattelit kysyä pitkältä
Mitä se toivoo ja tarvii ja ikävöi ja tahtoo
Ilman että vain kuvittelet ja luulet tieväsi
Kun et tiedä etkä halua etkä ymmärrä!
Miten voisitkaan pieni mies!
Kirjoituksesta tuli sydämetön ja itsekeskeinen olo
Sitäkö sä vittu Olitki .
Yksikään itsekäs paska ei mun elämään pääse.
Nyt satutti jo liikaa
Rikoit sen viimeisen rajan.
Hyvästi siis
Pitkältä naiselta!- Anonyymi
Mä oon sydämetön, miehen ihmissydän on nainen.
- Anonyymi
Ootko kova poika dreijaamaan? Pitää googlata jos ei tietoa
- Anonyymi
On se varmasti tosi vastenmielinen ihminen, kun noin paljon täytyy pohtia, että miksi 😂
- Anonyymi
Joku fcked up ihailun ja vihailun välimaasto?
- Anonyymi
Alamainen? Alla? Miksi?
- Anonyymi
Joku kristuksellinwn kokemus miehellä ilmeisesti liittyy, kuten ruudulla lukoo
- Anonyymi
Se kun huomasin, että ollaan samalla aaltopituudella. Silloin mä kysyin yläkerrasta, että voisko tohon ihmiseen saada jonkun yhteyden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169