Miten menee mies? Nukutko jo?

Anonyymi-ap

Minua harmittaa kaikki.

19

491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minua ei "harmita" mikään, koska en käytä sitä sanaa, kuten ap. Mutta tunnen kaiken turhana ja raskaana. - Eräs nainen

• Anonyymi

Tietenkin nukun, nyt on yö!

• Anonyymi

Mikä siellä harmittaa niin kovasti ?

• Anonyymi

Palstasedällä on varmaan toi löpö loppu🤔

• Anonyymi

Mä olen mukava, eikö ole hienoa.

• Anonyymi

Nukun ja näen unta neitsyt naisista.

• Anonyymi

Voitais vaikka nähdä joskus. M->N

• Anonyymi

Tulin vasta kotiin.

Nyt tajuan, että ihan aikuisten oikeasti välitän susta. En kestä ajatusta siitä, että ei nähtäisi enää.

• Anonyymi

Emme me enää näe. Sen miehen kanssa.
        Se on varmaa.
        Eräs nainen

• Anonyymi

Jaa niin mikä harmittaa

• Anonyymi

Eikö sinun pitäisi keksiä jollekin näitä sfäärejä? Esim tämän palstaäijän kautta?

• Anonyymi

Menee huonosti.

• Anonyymi

Et ole mies yksin kädestä pitäjiä riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole mies yksin kädestä pitäjiä riittää

Olen minä. Koko aikuisiän ollut yksin. Ei ole kukaan pitänyt kädestä tai ollut tukena murheissa ja ahdistuksissa.

• Anonyymi

Huomenta!Toivon sulle jaksamista ja kauneutta, ja hyvää oloa.❤️ Itse en voi ihan hyvin, mutta olo on sellainen että pystyy nousemaan.

Ei pystynyt tekemään aloituksia niin toivotus tähän.

• Anonyymi

en oo nukkunu tuntiikaa perus. 🗿koitetaan hei jaksaa. 🗿

• Anonyymi

Huomenta herätty päivään, vaikka ole hän.

• Anonyymi

Vilpitön viesti!! Joskus tulee kaikille tunne ettei mikään luonnistu kuten pitäisi. Ihmissuhde ongelmat tuntuvat ikävimmiltä kun ne eivät käynnisty tai jotenkin muuten takkuavat, myös muut ongelmat tuntuvat silloin raskaille, vaikka on kyse pienistä vastoinkäymisistä. Varsinkin ihastumisvaiheessa kaipaisi tarttuma pinta-alaa, sellaista missä olisi helppo olla mukana eikä valuisi kuin vesi hanhen selästä. Tietysti myös työelämä on nykyään raskasta, siellä näkyy usein "tämän" päivän päättäjien kädenjälki ja jos hyviä työkavereita ei ole, tai yleensä juttelukaveria, ehtii pohtimaan liikaa ikäviä asioita ja tapahtumia. Ihmisellä täytyy olla luottamus tulevaisuuteen, sellainen missä on paljon hyviä asioita ja hyvät ihmissuhteet, laumaeläimenä ihminen murtuu yksinäisyydessä ja ikävissä ajatuksissa. Rakkaus on usein pelastava elementti, silloin kun kiinnostuu vaikka mieleisestä "neidistä", tuntuu elämä löytäneen kadonneen suuntansa ja itse menettäneen ajatusten suuntavaistonsa. Tälläinen neiti ilmaantuu usein pään sisälle kun saapuu toivottu hiljaisuus, on helppo jatkaa mietteitänsä kun kuva on hyvin selkeä, ja sen haluaa muistaa hyvin tarkasti ja hieman romantisoiduin näkemyksin. Sama siis kun poika, johon katse on kiinnittynyt hetkellä kun tapahtuu jotain odottamatonta. Rakkaus ja harmitus ei tietysti kulje käsikädessä, mutta jos on ystävä tai orastavat lemmen ajatukset toisesta ihmisestä, kannattaa kääntää kasvonsa hänen puoleensa, empaattinen tai ihastunut käytös saa mielen virkeäksi ja tuo hyvän olon tunteen pitkäksi aikaan, ehkä loppuelämäksi?
      https://www.youtube.com/watch?v=msY--Cu6aFE

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4940
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      92
      2499
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      41
      2436
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      194
      2346
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1929
    6. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      24
      1831
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1550
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1461
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      346
      1243
    10. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1149
    Aihe