Joka haluat näyttää rintasi vanhemmalle miehelle luonnon helmassa ja ehkä myös katsella runkkausta
PK seutu
Kurt
Sinä neitonen
11
630
Vastaukset
- Anonyymi
En halua katsella. Halun itse runkata ja saada katseita.
- Anonyymi
Jos olet neitonen sopii sekin
Voin katsella kun sormetat tissit paljaina
Kurt alias kåtbocken
- Anonyymi
Ennyt tiedä tuosta ikäasiasta mutta
olen vaalea sari kihoittuisin jos kuvaisit alapäätäni
olen vaalea sari 55v kelpaisinko miehille.- Anonyymi
No moi Sari.
Varmasti kelpaisit
T.ukko 60 - Anonyymi
Tule minun luokse niin voin mielelläni kuvata sinun alapäätä ja voisit myös levittää sitä niin saisi makea kuva kuin pillu olisi oikein auki.
- Anonyymi
Voi Kurt sinua. Eihän toi ole mitään ryhmäseksiä.
- Anonyymi
No ,ehkä voisit ottaa pari
tyttökaverias mukaan näyttämään rintojaan.
Kolme nuorta naista siellä Munkan kallioilla herkkutissit paljainammmm
Saisin ehkä imeäkin niitä..
Käyrä kyrpä pystyssä nauttisin
Kurt
- Anonyymi
Onk sulla iso
- Anonyymi
Kuka kysyy?
On iso kanki ,kyllä
Vain naisten käyttöön
Kurt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysyy?
On iso kanki ,kyllä
Vain naisten käyttöön
KurtNo niin,nyt kaikki kiimaiset nuoret naiset,haluan katsella kiihottavia rintojanne kanki pystyssä.
En koske jollette haluu sitä
Kurt56
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6662512Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,301246- 1091158
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki111083- 93955
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104915Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101873Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e236815Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64741