Joka haluat näyttää rintasi vanhemmalle miehelle luonnon helmassa ja ehkä myös katsella runkkausta
PK seutu
Kurt
Sinä neitonen
10
488
Vastaukset
- Anonyymi
En halua katsella. Halun itse runkata ja saada katseita.
- Anonyymi
Jos olet neitonen sopii sekin
Voin katsella kun sormetat tissit paljaina
Kurt alias kåtbocken
- Anonyymi
Ennyt tiedä tuosta ikäasiasta mutta
olen vaalea sari kihoittuisin jos kuvaisit alapäätäni
olen vaalea sari 55v kelpaisinko miehille.- Anonyymi
No moi Sari.
Varmasti kelpaisit
T.ukko 60 - Anonyymi
Tule minun luokse niin voin mielelläni kuvata sinun alapäätä ja voisit myös levittää sitä niin saisi makea kuva kuin pillu olisi oikein auki.
- Anonyymi
Voi Kurt sinua. Eihän toi ole mitään ryhmäseksiä.
- Anonyymi
No ,ehkä voisit ottaa pari
tyttökaverias mukaan näyttämään rintojaan.
Kolme nuorta naista siellä Munkan kallioilla herkkutissit paljainammmm
Saisin ehkä imeäkin niitä..
Käyrä kyrpä pystyssä nauttisin
Kurt
- Anonyymi
Onk sulla iso
- Anonyymi
Kuka kysyy?
On iso kanki ,kyllä
Vain naisten käyttöön
Kurt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysyy?
On iso kanki ,kyllä
Vain naisten käyttöön
KurtNo niin,nyt kaikki kiimaiset nuoret naiset,haluan katsella kiihottavia rintojanne kanki pystyssä.
En koske jollette haluu sitä
Kurt56
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11710282
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422201Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261914
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967