Tutkimuksen mukaan lieksalaiset pitävät suurimpana uhkana hypridivaikuttamista tällä palstalla! Kyselyyn osalllistui 69 lieksalaista ja virhemarginaali on 0%
Onhan jo vuosikausia ollut nähtävillä erittäin vihamielisten ulkopuolisten tahojen lähettävän asiaan liittyvää sisältöä päivästä ja kuukaudesta toiseen. 😱
Hybridivaikuttamisen ja suomalaisen yhteiskunnan horjuttamisen uhka pitää Evan kyselyssä pelkojen kärkisijaa. https://www.karjalainen.fi/uutissuomalainen/8552602
Hybridivaikuttamista lieksalaisiin
11
146
Vastaukset
- Anonyymi
Saisinko 24 tölkkiä hybridiä...? 🙋♂️
- Anonyymi
Housuihis on hybridit valuneet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Housuihis on hybridit valuneet!
Höh, enhän ole vielä edes juonut hybridia...
- Anonyymi
Ei Lieksalaisiin voi vaikuttaa, kun he puhuvat niin paljon, kaikesta asiasta. Oli asia mikä tahansa, niin kaikki kivet ja kannot käännellään, että saadaan asiasta selvyys.
Miten tuommoiseen ampiaispesään voi vaikuttaa, ei sitten mitenkään. - Anonyymi
Ne erittäin vihamieliset ja ulkopuoliset tahot on varmasti muista kunnista palkattuja sabotöörejä. Muut kunnat kun ovat kateellisia Lieksalle, niin jotain täytyy yrittää!
- Anonyymi
Suurin uhka tulee karjalassa alueen omasta väestöstä joka kadehtii, kieroilee, juoruilee yms.
- Anonyymi
Paree olla lieksassa omissa oloissaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paree olla lieksassa omissa oloissaan.
"Paree olla lieksassa omissa oloissaan."
Se on kyllä huomattu!
- Anonyymi
Pinppi ei valehtele!
- Anonyymi
Kuuntele pinppiä se juttelee sulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntele pinppiä se juttelee sulle!
Pääsikö tuhveropieru? 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749