Toivottavasti sulla on kaikki hyvin. Sydäntä painaa jos meidän asiat jää näin. Ei saa oikein mistään kiinni.
Omalle kaivatulle
37
727
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki ihan hyvin. Toivottavasti sinullakin. 🌞👍
- Anonyymi
Nähdäänkö enää ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö enää ?
Aivan varmasti. 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti. 🙂
Kuulostaa hyvältä sekin että asiat ihan hyvin. 🙂
Ehkä keskityn nyt käytännön asioihin, käytänn70 pros energiasta niihin.
Tutustuit minuun ja pelkästään se on mulle tärkeää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä sekin että asiat ihan hyvin. 🙂
Ehkä keskityn nyt käytännön asioihin, käytänn70 pros energiasta niihin.
Tutustuit minuun ja pelkästään se on mulle tärkeää.Hyvältähän se kuulostaa kun tuiki tuntemattomat sopivat näkevänsä .. jälleen
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti. 🙂
Mut siis en tarkoittanut että se riittää.halusin vaan ajatella ettei valittamisen kautta mieti asioita. Nyt muuta🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvältähän se kuulostaa kun tuiki tuntemattomat sopivat näkevänsä .. jälleen
sivustaMinkä takia olet kateellinen tästä yhden miehen mielikuvitusmaailmasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö enää ?
Ei varmasti!
- Anonyymi
Tässähän tämä elämä kuluu. Toivottavasti sinulla menee paremmin / voit hyvin.
- Anonyymi
Koska jutellaan vaikka ilmasta? Jostain kivasta? Ei ikinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ikinä paljon nuoremman henkilön kanssa! Minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa hänelle, eikä tule koskaan olemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin jutella vaikka heti, sinusta, minusta, meistä. Voidaan olla välillä myös ihan hiljaa halauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin jutella vaikka heti, sinusta, minusta, meistä. Voidaan olla välillä myös ihan hiljaa halauksessa.
Haluaisinpa hän…Mulla on kuvitelma, että voitaisiin olla paljonkin niin ettei puhuttaisi. Pitää mennä taas. Nauti auringosta tänään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisinpa hän…Mulla on kuvitelma, että voitaisiin olla paljonkin niin ettei puhuttaisi. Pitää mennä taas. Nauti auringosta tänään!
Kiitos samoin sinulle. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin sinulle. 😘
Hei taas :)mitä olet puuhaillut? Lepäilen ja mietin että miksen hyödynnä vastamelukuullokkeita enemmän. Epäilen että olet touhunnut neljän eri asian parissa ja rauhoittunut iltaa kohti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei taas :)mitä olet puuhaillut? Lepäilen ja mietin että miksen hyödynnä vastamelukuullokkeita enemmän. Epäilen että olet touhunnut neljän eri asian parissa ja rauhoittunut iltaa kohti?
Mitkä neljä eri asiaa?
- Anonyymi
Kysy häneltä suoraan, varmasti arvostaa sitä. Meillä on alusta pitäen ollut tapa, että puhutaan kaikki avoimesti. Ainakin tähän saakka on toiminut.
- Anonyymi
Kiitos haluan omia tuon alun ja toivottaa näin takaisin. Lupaan kysyä mielipidettäsi ilmasta myös jos joskus nähdään. Silläkin on merkityksensä. Haleja sinne!
- Anonyymi
Kaikki on hyvin!!
- Anonyymi
Kaipaan sinua!
- Anonyymi
Mies aiheuttaa vieläkin jännän tunteen rinnassani
- Anonyymi
pakko vaan jättää palsta ei jaksa enää
- Anonyymi
Minustakin naisena tuntuu siltä, erään miehen kanssa, jäi ikävä kyllä oikeassa elämässä kesken mielestäni, mikä tuntuu aika harmittavalta. Hyvin kuvailtu ettei saa mistään kiinni. Sitä juuri.
Entäpä sinulla onko sulla kaikki hyvin?
Haluatko jutella?- Anonyymi
Joo, muttei täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, muttei täällä!
Missä pääsis jatkamaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, muttei täällä!
Missä jutellaan? Onko tunniste?
- Anonyymi
Itseasiassa mikään ei ole hyvin enää.
- Anonyymi
Rauhoitu tee hengitysharjoituksia kyllä se siitä,niinkuin sanotaan kaikilla on tapana korjaantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu tee hengitysharjoituksia kyllä se siitä,niinkuin sanotaan kaikilla on tapana korjaantua.
Ei taida kuule enää olla mahollista se mikä olis ainoa mikä auttais tai korjais jotain edes.
- Anonyymi
Me jutellaan vielä! Etkä mene karkuun, ethän?
- Anonyymi
Kuka täs karkuun kun ei edes näe.
- Anonyymi
Voisimme tehdä yhdessä ison elämänmuutoksen. Kaikki olisi hyvin ja täynnä erilaisia, mukavia asioita. Yhdessä.
- Anonyymi
Täytyyhän niitä haaveita olla.
- Anonyymi
Hyvää yötä, kuulostaa omiltakin ajatuksilta. Pitää yrittää parantaa.
- Anonyymi
Hyvää yötä ihana🌙
- Anonyymi
Minäkin olen ajatellut sinua. Haluaisin jutella sun kanssasi ihan kaikesta. Halatakin haluaisin sinua ja pitää hyvänä. Pitää vähän kainalossa enkä päästää irti enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562647
- 1971900
- 701667
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91361- 731047
- 811030
- 951009
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191934- 67901