naurettavaa ja hyvin ahdistavaa kun yhä kerrotte pakkomielteisestä henkilöstä, vaikka olen toistanut todella usein ne sanat etten koskaan halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan! En ole koskaan halunnut pelkästään auttajan rooliin! Oman ikäistäni kumppania tietysti autan ja hän auttaa minua. Mutta tärkeintä on rakkaus ja rakastaminen, kaikenlainen läheisyys, hellyys ja välittäminen! Se tekee elämästä mielekkään ja lisää hyvinvointia sellaisella tavalla, mihin pelkkä ystävyys ei koskaan riittäisi! Tulla kotiin rakkaansa luo joka päivä, on sellaista onnea jonka vielä haluan kokea!
Se on suorastaan
Anonyymi-ap
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Saat vissiin jäbä kiksejä näiden epävakaiden huudattamisesta, tämä on jotain mitä ne haluaa lukea jostain syystä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986