Kylmikselle hoitoa

Anonyymi-ap

Kylmis on herkkä ja älykäs alkoholisti, joka kärsii juomisesta, mutta vaikeasti riippuvaisena ei voi lopettaa ilman rauhoittavaa lääkitystä, joka auttaisi häntä myös paniikkioireisiin ja ahdistukseen, joka laukaisi juomisen. Pelkkä vertaistuki ei auta voimakkaasti fyysisiä riippuvuusoireireista kärsiviä.
Kylmiksen riippuvuus olisi helposti hoidettavissa, mikäli julkinen terveydenhoito keskittyisi hoitamaan, ei tuomitsemaan potilaiden elämäntilannetta.
Kylmis on esimerkki hukkaan heitetystä elämästä julkisen terveydenhoidon toimesta. Yksityinen lääkäri määräisi rauhoittavan lääkityksen ja alkaisi hoitamaan myös fyysisiä oireita ensin katkaisuhoidolla , jossa ensimmäinen vaihe olisi kyllästyshoito. Tämän jälkeen rauhoittava lääkitys ja selvitys olisiko masennuslääke tai terapia tarpeen esimerkiksi taideterapia. Toivottavasti Kelan arkistojen tutkijat tulevaisuudessa nostavat esiin Kylmiksen, kantasuomalaisen nuoren miehen, hoidon laiminlyönnin. Riippuvuus on sairaus, josta ei selviä ilman lääkitystä.

14

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kylmis rupesi juomaan masennukseensa ja ahdistukseen jo vuonna 2010. Lisäksi on nykyään keksi-ikäinen, mätähampainen kaljamaha, jonka KELA-tuki on alennettu -20%, koska ei jaksa olla aktiivinen yhteiskunnan vaatimalla tavalla.

Lopettakaa ryyppääminen ajoissa, jotta ette päädy samaan jamaan.

• Anonyymi

Yksi teoria on, että joutui asunnottomaksi, kun ei kyennyt enää maksamaan vuokraansa. Tästä on paljon viitteitä internaatissa. Onko kyseessä ovihyökkääjien hämäysyritys, vai onko se oikeasti heivattu kadulle?

Kuka tietää..

• Anonyymi

MENE TÖIHIN!!

• Anonyymi

Kylmis kun pieraisee naamalle sontahomoiluillan jälkeen, pascan roiskeet leviävät naamalle perscarvat väristen. Vastustamaton halu laittaa kieli pyllyyn sen jälkeen.

Kiimahetken jälkeen paluu todellisuuteen ja pyllistämään lähikaupan tuulikaappiin pitkka-oluiden toivossa.

• Anonyymi

Ei Kylmis pasko sun naamalle, vaan ottaa miehuutesi peppuunsa, jos ostat sille salkun.

• Anonyymi

Olen ymmärtänyt tuon kaiken jo aikoja sitten, mutta te ette ole ymmärtäneet sitä, etten minä halua tuhlata elämääni alkoholistia hoitaakseni. Se on minulle ollut aina mahdoton ajatus!

• Anonyymi

Haluan elämääni iloa ja tasapainoa rakkautta ja rakastamista ja kaikkea sitä mitä hyvään parisuhteeseen kuuluu! Auttakaa te häntä, jotka yritätte minut saada siihen tehtävään, hän on jo pilannut elämääni liian kauan! 'En halua enää koskaan nähdä häntä ja jos näen niin tulee saamaan henkisesti turpaan minulta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan elämääni iloa ja tasapainoa rakkautta ja rakastamista ja kaikkea sitä mitä hyvään parisuhteeseen kuuluu! Auttakaa te häntä, jotka yritätte minut saada siihen tehtävään, hän on jo pilannut elämääni liian kauan! 'En halua enää koskaan nähdä häntä ja jos näen niin tulee saamaan henkisesti turpaan minulta!

Olet läheisriippuvainen. Ymmärrän. Yksin olo on pelottavaa. Olen kokenut saman tunteen, kun deliriumi iski kerran.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet läheisriippuvainen. Ymmärrän. Yksin olo on pelottavaa. Olen kokenut saman tunteen, kun deliriumi iski kerran.

Se on painajaismaista, kun juoppohulluus-kohtaus iskee yksin pimeässä, eikä ketään ole lähettyvillä.

Lopettakaa ryyppääminen ajoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on painajaismaista, kun juoppohulluus-kohtaus iskee yksin pimeässä, eikä ketään ole lähettyvillä.

Lopettakaa ryyppääminen ajoissa.

Painajainen on aivan liian lievä ilmaisu. Siihen voi kuolla. Sydänkohtaus jopa perusterveelle miehelle, joka vetänyt kahden viikon rännin.

• Anonyymi

Tee pliige kylmis video missä kerrot kuulumisia. Miten kesä lähteny ja asumiskuvioista ja muuta semmosta. Ei saa sitten huutaa, kun mulla on herkät tärykalvot

• Anonyymi

Se makaa tällä hetkellä sairaalassa, mutta varmasti tulee taas tekemään videoita, aina silloin tällöin.

• Anonyymi

Totuus = yhteiskunta on auttanut Kylmistä aivan liikaa, imetys olisi pitänyt lopettaa hyvissä ajoin ja Kylmis olisi tällä hetkellä raittiina, perheellinen työssäkäyvä tai kivipuistossa.

• Anonyymi

Riekkuu kuin teini kaljapullo kourassa. Elämänsä tarkoitus on olla polla sekaisin. Ei kannata ryypätä ainutta elämäänsä. Ei vastuuta omasta terveydestä ja taloudesta. Elää menneessä romujensa keskellä.Ei edes naisystävää.Paska mikä paska. Läpeensä paska. Ei muuta kuin selkäsauna ja ruumiilliseen työhön hankkimaan leipää pöytää.
      Eikö tajua, että elimistö ja aivot aivan piipussa ?
      Olisi aika lopettaa ja elää, kuten mies.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4408
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3251
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2524
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      52
      2485
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      109
      2207
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1652
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1494
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe