"Erinomainen" ajo-opettaja

Anonyymi-ap

1,5 tunnin ajotunti otti varmaan 20 kertaa ratista kiinni. Niin että oma syy? ... käännyn aivan nitisti linjassa yksi tarra kiinni ja sanoo et menet vastaantulevien kaistalle kun olin aivan oikealla jo valmiiksi huitaisee minut piennar kiveen ja kuulee itsekkin kuinka vanne raapaisee. Olen ympyrässä sanoo etkö näe että on ympyrä ottaa ratista kiinni ja kääntää aivan vittumaisin ajolinjoin mun puolesta kun ajoin jo puoli ympyrää nätisti kaartaen ja ylihiljaa jo valmiiksi että rouvaa miellyttää. Seuraava ympyrä huus että väistä keltaista autoa joka oli liittymästä vasemmalta ympyrään no minä en muuten väistänyt koska näin että valkoisen auton eteen tuli toinen auto joka vilkutti poistuvansa ennen minua joten sujahdin nätisti siihen. sitten ajoin risteystä kohti ja samalla vastaan tuli bussi rouvapa iskeekin jarrut pohjaan ja suunnilleen meni vyö kurkusta läpi ja auto sammui kun en kuulemma mahdu ohi samaan aikaan bussi siinää ihmetteli että mitä hevonvittua teen ja miksi pysähdyin koska juuri nyt sen takia hän ei mahtunut menemään oli tulossa vielä kun ajoin koska siitä olisi mahtunut aivan perus risteys ei edes ahdas. Niin ja motarilla täytyy olla niin suuri turvaväli ja rouvan täytyy aivan täysia äkkinäisesti se turvaväli saada että takana ajaneet suunnilleen perään joko minua tai toisiaan. Sitten käskee ajaa lopuksi vielä hiljempaa koska kuulemma hirveän pelottava vauhti ympyröissä ja risteyksissä kun ajan jo niin hitaasti etä rouva mieltyy että muut tööttäävät takana sittenkun kiihdytän ja tööttäily loppuu niin yksi alkaa valittamaan.

6

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyypillinen autokouluketjujen ehdoilla koulutettu liikenneopettajan irvikuva. Ikävä kyllä sekä liikenneopettajakoulutuksen nykyinen taso heijastuu suoraan kentälle näiden osaamattomien 0-tuntisopimuslaisten reppanoiden kautta. Ja asiakas maksaa tästä kaikesta...

• Anonyymi

Oma kokemus autokoulusta 42v takaa.
      ajoharjoittelu kuorma-autolla ja ajotunteja oli takana jo hyvän verran ja entuudestaan ajoneuvot oli tuttuja.
      Opettajana tuuraaja joka hyppäsi jarrulle kun annoin auton liukua risteyksessä parempaan asemaan, luuli että huomaamatta auto liikkui.

Toinen oli erään kaverin kertoma joskus 25v sitten, autokoulun opettaja sanoi ettei hän aja liikenneympyrän sisäkaistaa kun sieltä ei pääse pois.

Itse olen opettanut opetusluvalla enkä ole montaa kertaa tarvinneut käyttää vänkärin jarrua enkä koskaan ole tarttunut kiinni rattiin.
      Jos näitä joutuu käyttämään on se merkki ettei opettaja ole tilanteen tasalla, asiat voidaan käydä suullisesti läpi ennenkuin ajaudutaan tilanteeseen että tarvii käyttää hallintalaitteita.

• Anonyymi

Opetuslupalaiset pärjäävät tutkinnoissaan tilastojen valossa paikoin paremmin kuin ns. autokoulun suorittaneet. Tästä kun vielä entisestään heikennetään liikenneopettajien valintakriteerejä sekä valmistavan koulutuksen tasoa niin hyvä tulee. Asiaan perehtynyt ja vastuullisesti toimiva opetuslupaopettaja pesee 6-0 jonkun ketjun muottiin koulutetun liikenneopettajan.

• Anonyymi

Ehkä sitten parempi ettet ainakaan vielä saa korttia jos et itsekään tiedä ajelevasi päin honkia...

• Anonyymi

Nämä CAPin ja Epicin +45 vuotiaat naiset opettajan roolissa on kammottavia. He tietävät kaiken, mutta ei osaa mitään.

• Anonyymi

Kuten tuossa ylempänä mainitsin niin ongelmatilanteet pitää käydä ennakkoon läpi.
        Eli kuten aloittaja kertoi opettajan toimista niin oli päästänyt asiat menemään liian pitkälle, esim. bussin kohtaamisessa, opettajan olisi pitänyt esittää kommentti ennen kohtaamista että mahtuuko 2 autoa rinnakkain ja onko sopiva tilannenopeus, onko ajolinja oikea jne.
        Kun kajotaan hallintalaitteisiin on jo paska housussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4431
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2325
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2317
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2078
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1647
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1421
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1054
    Aihe