Sain valkolakin. Tervetuloa juhliin.

Anonyymi-ap

Odotan nyt lahjaksi mahdollisimman paljon rahaa. Pikkuhiluja en tarvitse. Min 500 eur olisi ihan kiva summa.

28

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No feikki viesti. Mutta ylipäätään? Jollakin valkolakilla tänäpäivänä. ole mitään merkitystä. Hukkaan heitettyjä vuosia. Työttömiksi valmistuvat. Ammattiosaamista tarvitaan tänäpäivänä!!!

• Anonyymi

Siitähän on hyvä jatkaa sitten ammattiosaamiseen.

• Anonyymi

Titteli avaa ovia jotka muuten pysyy kiinni, olen käytännössä todennut. Mm sain USA työluvan sillä perusteella ja kun tilille tipahtaa 5 numeroinen joka kuukausi niin on se vaivan arvoista.

• Anonyymi

Lisäisin tuohon aloitukseen vielä sen, että juhlavieraat voivat ottaa omat kahvit ym mukaan. Vaihtoehtoisesti voi maksaa tarjoilun mopilebaylla, 50 eur/hlö

• Anonyymi

Tulisin mielelläni jos kutsu kävisi sukulaisen ylioppilasjuhliin. Lahjan rahana antaisin myös hyvästä työstä. Kun ei kutsuttu juhliin, niin ei lahjaa. Pelkkä paha mieli ei kutsutulle.

• Anonyymi

Jos olet tyttö,niin tarvit vain "älliä ja kukkia".

• Anonyymi

Eipä tullut kutsua tännekään. Ei kait sitä ilman kutsumista voi kenenkään juhliin mennä. Ei mene lahja myöskään. Ei myöskään lapsuudesta saakka tuntemani ystävän syntymäpäiville kutsua tullut. Itse olen hänet aina hänet minun syntymäpäiville kutsunut ja niitä myös olemme vietetty. Tarpeeksi monta kertaa olen myös itseni ystäväni syntymäpäiville itseni kutsunut. En tuppaannu enää hänen syntymäpäiville koska kutsua ei tule. Ottakoon itse yhteyttä minuun. Alkaa pikkuhiljaa tympii.

• Anonyymi

Se on juuri näin. En kutsu niitä jotka eivät pidä yhteyttä, ihan sama onko sukua vai ei. Muutenkaan ei sukulaiset kiinnosta, kun olen itse kosmopoliitti ja ne on heinähattuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri näin. En kutsu niitä jotka eivät pidä yhteyttä, ihan sama onko sukua vai ei. Muutenkaan ei sukulaiset kiinnosta, kun olen itse kosmopoliitti ja ne on heinähattuja.

Silloin kun minun lapseni viettivät ylioppilasjuhlia, niin kutsuimme yhdessä vieraat. Sukulaiset, myös vanhemmat ikäluokat olivat tervetulleita. En tiennytkään että nykyään ylioppilas yksin päättää ketkä ovat tervetulleita juhlaan. Näin ne ajat muuttuvat.

• Anonyymi

Jotkut ne vain luulevat että ystävyys säilyy kun vain toinen pitää yhteyttä. Se nyt vain ei käy. Sori. Soro moro....

• Anonyymi

Juuri näin!

• Anonyymi

Ei oo noin pientä tarjota, sori siitä. Meillä pikkuhilut alkaa satatonnisesta.

• Anonyymi

"valkolakin"? Valkoisen lakin? AHAA! MAALARIN LAKIN?!
      500 euroa? Kuukausipalkka?!

• Anonyymi

Ajatelkaa itse, eikä vain mene toisten mukana. Ei ole muita esteitä mihinkään, kuin korvien välissä olevalla pienellä 20 cm alueella, opittuja ajattelutapoja ja muilta kuultua...

• Anonyymi

Ai , onko sun mielestä joku 500 paljonkin rahaa...mun tutun lapsi saisemmoisen kuvan auton , jolla pääsee ja iskälläkkn on oikein kiva autio, ja semmoinen tekninen talokin.

• Anonyymi

Onnea kutenkin valmistumisesta ja onnea siihen , ettei tarvitse jäädä tekemään pikkuhiluhommia.

• Anonyymi

Ruman ja kylmän ihmisen kylmä kommentti. Kaikki työ on arvokasta.

• Anonyymi

Silloin on aivan sama jäädä kortistoon tai jopa kotiin, jos ei kunnon urakehitys lähde käyntiinn, caikka olisi miten nuori ja terve, koska paskahommat eivöt pitkälle vie.

• Anonyymi

Kaikkia ei urakehitys yksinkertaisesti kiinnosta. Työ voi silti olla mielekästä. Elämässä on paljon muita arvoja kuin urakehitys. Sen sinäkin tulet vielä huomaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia ei urakehitys yksinkertaisesti kiinnosta. Työ voi silti olla mielekästä. Elämässä on paljon muita arvoja kuin urakehitys. Sen sinäkin tulet vielä huomaamaan.

Tleensä myös toisen urakehityksen arviointi, panettelu on jossain määrin kateutta, kun itse jopa kutsuu itseään ei niin onnistuneeksi ihmisenä. Jokainenhan sen pääsääntöisesti itse valitsee, opiskeleeko, vai jättääkö hyvinvoivana koulut puolitiehen tai kokonaan käymättä. Lapsille on sitten hyvä pilkata menestyjiä,kun ei ole itse, mutta voi olla niin, että laoset, etenkin kun ikää tukee, huomaacatkin yritykset pysytellä rauhallisessa miljöössä ja heidän arvonaailmalleen sopivassa maailmankatsomuksesta, jokavoi jossain määrin olla hyvinkin sairas ja nuorelle itseasiassa vahingollinen..monesti csngemmsn helvetinpelko ruokkii jatkumona epäterveyttä, köyhyyttä ja pelkoja. Vanhemman,vanhempien olisi hyvä elää realistisessa maailmassa kaikin puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tleensä myös toisen urakehityksen arviointi, panettelu on jossain määrin kateutta, kun itse jopa kutsuu itseään ei niin onnistuneeksi ihmisenä. Jokainenhan sen pääsääntöisesti itse valitsee, opiskeleeko, vai jättääkö hyvinvoivana koulut puolitiehen tai kokonaan käymättä. Lapsille on sitten hyvä pilkata menestyjiä,kun ei ole itse, mutta voi olla niin, että laoset, etenkin kun ikää tukee, huomaacatkin yritykset pysytellä rauhallisessa miljöössä ja heidän arvonaailmalleen sopivassa maailmankatsomuksesta, jokavoi jossain määrin olla hyvinkin sairas ja nuorelle itseasiassa vahingollinen..monesti csngemmsn helvetinpelko ruokkii jatkumona epäterveyttä, köyhyyttä ja pelkoja. Vanhemman,vanhempien olisi hyvä elää realistisessa maailmassa kaikin puolin.

Ei kait siinä kateutta ole, jos urakehitys ei kiinnosta. Työ on muutenkin antoisaa ja elämä on kaikin- puolin mallillaan ja omannäköisensä. Toiset haluaa urakehitystä ja toiset ei. Pääasia on että löytää omanlaisensa elämän ja elää sitä. Kateuskorttia on ihan turha tässä tilanteessa käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kait siinä kateutta ole, jos urakehitys ei kiinnosta. Työ on muutenkin antoisaa ja elämä on kaikin- puolin mallillaan ja omannäköisensä. Toiset haluaa urakehitystä ja toiset ei. Pääasia on että löytää omanlaisensa elämän ja elää sitä. Kateuskorttia on ihan turha tässä tilanteessa käyttää.

Se on hyvä jos on mallillaan, itsellä on noin kokonaisuudessaan ihan ok, mitä nyt yleensä tulee elämä tyytyväisyyden arviointiin, jaikki eivöt ole ikinä tyytyväisiä vaikka olidi kuinka priimaa ja kaikki puittteetkin kympinarvoisrdti.se on hyvä, että ne, ketkä yleensä kouluihin sisälle pääsevät, tekevät urakehitystä , koska kaikki eivöt esimerkiksi lääketieteelliseenkään sisälle pääse, eikä sitä kautta sutten pysty syöpiäkään leikkelemään, vaikka kuinka haluaisi. Arvonanto kirurgiallekin, arvonanto kerrassaan.

• Anonyymi

Aikuisen ihmisen vastaus olisi muuten ollut erilainen.. aikuisuutta ei myös se, että ymmärretään sekin, ettei kaikista ole samoihin asioihin, tuntematta siitä alemmuuskompleksia tai epävarmuutta , seuraillen omaa statusta ja keskusteluja sekä Facebookin peukkuja..silloin voi sanoa, että epäkypsäja kenties epäterve keskenkasvuinen narsisti. Senvaiheen kun ohittaa,hyvä, ei ole riippuvainen muiden näkemyksistä. Ja ysein myös epäkypsillä henkilöillä samankaltaista seuraa, aikuiset ihmisetsitten viihtyvät joskus keskenään, ketkä pmviihtyvåt, kaikki eivät ikinä tule pitämään kaikista, mutta se vaan pitää kuus, seitenkymppisenä hyväksyä että joo, tuo ei yhtään minusta pidä, ilman mitään kahbauksua, josta pahimmillaan kärsii muu ympäristö.

• Anonyymi

No saitko "älliä" ja "kukkia"?

• Anonyymi

Sain ymmärryksen. Ja senkin opin käsittämään, ettei kukilla, ällillä tai värillä ole väliä.

• Anonyymi

Ja sekin vahvistui , että Maamme -laulu on joskus oikein paikallaan, toisinaan, ei.

• Anonyymi

Minua kehuttiin lukiossa järkeväksi, mutta en kyllä todellakaan ole, en niinko mitenkään. Nyt alkukesästä muistelot lukioajasta tuloo mieleen, yhissä päättöjuhlissa sitä silloinkin suvivirttä laulettiin ja risteilyllä naurettiin.

• Anonyymi

Kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      208
      2605
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      47
      1785
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      146
      1387
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      340
      1290
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      345
      1244
    6. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1166
    7. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      57
      1103
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1002
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      976
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      883
    Aihe