Eli tuomio neljä vuotta mistä istuu puolet potkittuaan toista päähän niin että henki lähti. Tämä ei ole kyllä oikein näistä pitäisi istua vähintään se 10 vuotta.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Höpö höpö, lopettaa sen ryyppäämisen niin ei tarvitse istua. Känniääliöiden kisuamista joka taas kerran päättyi ikävästi.
- Anonyymi
Myrkkyruiske olisi oikein. Turhaa tuollaista ruokkia ja elättää yhteiskunnan varoin edes vankilassa.
- Anonyymi
Niin ja sehän jo istunut sen puolet tuosta,kun 2023 tapahtunut. Eli pääsee vapaalle samoihin aikoihin kuin tulee tuomio. Näin Suomessa.
- Anonyymi
Vähintään 20v. tässä maassa on ihan lepsuja tuomioita. ehonalaista ja silleen. Poliisit ei edes tutki pikkurikkeitä .
- Anonyymi
mitä se haittaa jos tappavat kaltaisiaan
- Anonyymi
Yhteiskuntaa se haittaa. Vankien elätys on kalliimpaa kuin juopon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskuntaa se haittaa. Vankien elätys on kalliimpaa kuin juopon.
no nythän on yksi vähemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no nythän on yksi vähemmän
Yksi enemmän, ei vainajia vankilaan pistetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se yksi joka on mullan alla, niin se on yksi vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi laittaa samaan selliin.
- Anonyymi
Ruotsin malli käyttöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546