Eli tuomio neljä vuotta mistä istuu puolet potkittuaan toista päähän niin että henki lähti. Tämä ei ole kyllä oikein näistä pitäisi istua vähintään se 10 vuotta.
Kaksi vuotta linnaa taposta????
11
481
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö, lopettaa sen ryyppäämisen niin ei tarvitse istua. Känniääliöiden kisuamista joka taas kerran päättyi ikävästi.
- Anonyymi
Myrkkyruiske olisi oikein. Turhaa tuollaista ruokkia ja elättää yhteiskunnan varoin edes vankilassa.
- Anonyymi
Niin ja sehän jo istunut sen puolet tuosta,kun 2023 tapahtunut. Eli pääsee vapaalle samoihin aikoihin kuin tulee tuomio. Näin Suomessa.
- Anonyymi
Vähintään 20v. tässä maassa on ihan lepsuja tuomioita. ehonalaista ja silleen. Poliisit ei edes tutki pikkurikkeitä .
- Anonyymi
mitä se haittaa jos tappavat kaltaisiaan
- Anonyymi
Yhteiskuntaa se haittaa. Vankien elätys on kalliimpaa kuin juopon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskuntaa se haittaa. Vankien elätys on kalliimpaa kuin juopon.
no nythän on yksi vähemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no nythän on yksi vähemmän
Yksi enemmän, ei vainajia vankilaan pistetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se yksi joka on mullan alla, niin se on yksi vähemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi laittaa samaan selliin.
- Anonyymi
Ruotsin malli käyttöön
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830