Aurinko paistaa. Oletkohan käymässä ulkona? Jossain harrastuksen parissa? Löhöätkö sohvalla televisiota katsoen, laitatko ruokaa vai jutteletko puhelimessa jonkun kanssa? Olisi kiva olla kärpäsenä katossa. (Tai naisena kainalossa, sekin tietysti kävisi.)
Mitähän sinä teet tänä iltana?
13
444
Vastaukset
- Anonyymi
Telkkaria katson ja sua mietin.
- Anonyymi
Minä teen netissä etätöitä, välillä käyn täällä...
- Anonyymi
Kotihommii
- Anonyymi
Sauna on lämmin ja olutta on.
- Anonyymi
Katselen televisiota .Vai olet sinä nyt kärpänen?
- Anonyymi
Voin olla ampivainenkin
Sivusta.
- Anonyymi
Myönnän, etten ole hyödyntänyt hyvää säätä oikeastaan ollenkaan. Olen hoitanut juoksevia asioita, ja nyt tehnyt ruokaa toista tuntia kun oli tuollainen uusi resepti.
- Anonyymi
Mitä kokkailit? Onnistuiko ja oliko hyvää?
- sivusta utelias kysyy.
- Anonyymi
Ei ole jotenkin kiinnostanut tänään nähdä ihmisiä. Saatan katsoa kohta areenasta jotain tai ehkä teeveestä tulee taustaa. Mitä sinä?
- Anonyymi
Kotona äimistelen.
- Anonyymi
Katsoin erikoisjoukot ohjelman yhden jakson ja kävin ulkoilemassa.
- Anonyymi
En katso televisiota. Teksti tv:n katson netistä. Joskus toisaalla, katson seuroja teevee seiskalta. Mä luen.
Nyt nostelen painoja. Pitäis vielä, mutta tuli syötyä liikaa, väsyttää.
Voi kun saisinkin ihanan vierelleni, voi surkeutta. Eipä voi mitään. - Anonyymi
Syön mikromakkaraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733364Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91891Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1311088
- 1001023
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820