sitten kuvia katseltua. Kyllä siinä vain kelpasi nuppinsa kiillotella. Helvetti lähti heti oikein nilkasta asti tulemaan, oikein polvet löi loukkua, alahuulikin oli varmaan kurkussa asti. Onneks kukaan ei sentään nähny miten kouristelin kämmensyrjä otsalla. Naapurit saattaa tarvita kriisiapua. Varmaan jos oisit ollu siinä, niin savu nousis pillusta.
No niin, eipä muuta kuin hellurei ja tutimaan! 🧑🦽➡️
Noniin tulipahan
9
335
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä teksti sai hymyn huulilleni🤭
Öitä! - Anonyymi
Joo, saisit muutakin huulilles räh-räh vai mitä😉 ja sun hölömö ukkos vaa viipottaa.
- Anonyymi
Ehkä hän hakee auringosta energiaa ja tuulettaa päätänsä, sit hän tulee mun luokse❤️🔥
Mansikkaa ja kermavaahtoa huulilla🤗🤣 uuuuuuuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän hakee auringosta energiaa ja tuulettaa päätänsä, sit hän tulee mun luokse❤️🔥
Mansikkaa ja kermavaahtoa huulilla🤗🤣 uuuuuuuuuHeti oli kuule aivan kuninkaalliset varvit, hyvä ettei pierukin napsahtanu siinä rötinäsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti oli kuule aivan kuninkaalliset varvit, hyvä ettei pierukin napsahtanu siinä rötinäsä!
Mä luin et kuninkaalliset ravit🤣 kuninkuusraveissa varmasti näkee…hyvin🤣 tai sit ei ku on jo lannat pleksissä🤣
- Anonyymi
Melekosta tulemista.
- Anonyymi
Tuliko taas kateltua kärpäsenä katossa?
Kyllä ,oikein kuvailit. - Anonyymi
Voi sinnuu oman käden oikeuden mies!
- Anonyymi
Mitähän kuvia kun noin voimakkaita reaktioita?🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472455
- 1761694
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6875- 68851
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745