Kummaa porukkaa!

Kun taas tulin paikalle niin oli toista kymmentä vastausta kommentteihini. Kun olin pariin vastannut niin loput hävisivät eli ette osaa kirjoittaa mitään mikä jää esiin ja mahdollisesti vastattavaksi. Kun teidän suurin ongelmanne on jos joku ajattelee omalla päällään niin järkenne ei enää kykene normaaliin keskusteluun vaan älyttömyytenne saa vallan ja minä taas petyn tyhmyydestänne!

Miksi ette koskaan aloita oikeaa asiallista keskustelua? Onko se teille liian vaikeaa? Otetaan aiheeksi vaikka se, että miten saamme työehdot ay mafian pumaskoissa sellaisiksi, jotta työttömyys saadaan 300'000:sta 30'000:n? Tuossa olisi hyvä aihe ja samalla voisitte neuvoa ay mafiosoja järkeviin päätöksiin. Pitää nääs ajatella, jotta palkat on ansaittava, ei niitä muutoin voi maksaa!

9

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomaatko itse että tilanteesi itsesi kannalta alkaa olla huolestuttava?

• Minua se huolestuttaa koska täällä ei saa järkevää keskusteluseuraa! Sinäkään Lyyli et mitään osaa sanoa siitä mitä ehdotin keskustelu aiheeksi. Olet siis täysi tollo jos asiaa pitäisi käsitellä!
        Tuo huolestuttavuus lienee enemmän sinun ongelmasi.

Esim. talous on minulla varsin hallinnassa elämän tyylini tasolla. Voin vapaasti tehdä mitä miellyttää talouden kannalta!

• Anonyymi

Kaameeta puppua.

• Mikä on kaameaa? Olisi syytä esittää perusteltu selvitys kun moista lähdet esittämään! Vai myönnätkö suoraan, jottei pääsi tuota omia ajatuksia ja käytät vain oppimiasi laina lausekkeita?

• Anonyymi

Mäne hyvä tollukka neuvomaan tuota orpopoikoo, sehän toheltaa kun sika vatukossa, varastaa vielä eläkerahattii ja jakaa nehhii rikkaille, tiällä suat vuan turpaas nuilla jollotulksillas, mäne, mäne ja auta hättee kärsivee hallitusta !

• Extyökkäri

Me tarvitsemme varakkaita, rikkaat ovat satujen kansaa! Ilman varakkaitahan köyhät kuolevat, koska eivät osaa itse hankkia elämäänsä mitään!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Me tarvitsemme varakkaita, rikkaat ovat satujen kansaa! Ilman varakkaitahan köyhät kuolevat, koska eivät osaa itse hankkia elämäänsä mitään!

Voe voe raukkoo, mualima on niin täännä köyhiä jotta sinun puheilla voipi korkeintaan lannottoo peltoja ?

Missee sinä out piäs nuin pahasti satuttana jotta höpäjät pelekkee paskoo ?

• Anonyymi

Röh röh kun tulin vaipanvaihdosta paikalle, oli täällä enää ay-mafiosoja ja SS-hallitus paikalla. Siksi otin esiin nallipyssyni ja aloin räiskiä sillä. Mutta Lyyli tuli ja otti pyssyn pois koska muut vanhukset olivat nukkumassa. KVIIIK !!!

• Anonyymi

Töitä on heti kun aletaan siirtää Saimaan kanava Lappeenrannan ja Haminan välille sekä rakentaa patotie Suomesta Viroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      96
      4873
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      31
      2711
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2449
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      25
      2022
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1540
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      12
      1198
    7. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1123
    8. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      203
      1056
    9. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1050
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      78
      1013
    Aihe