Ollaan melkein joka ilta 69 ja nyt viimeaikoina mies on siirtynyt nuolemaan pimppia alempaa niin että nenä osuu peppuun. Onko muita miehiä keitä ei häiritse, että nenä on pepussa kiinni. Nyt viimeksi kiihottuneena nautin niin paljon ja istuin kunnolla miehen naamalle ja tuntui kun nenä olisi painanut kunnolla peplureikään. Toivottavasti mies tykkäsi eikä niin että olisi naama mennyt liikaa kiinni pyllyyn
69 mies nuolee pillua niin, että nenä menee peppureikään
Anonyymi-ap
2
196
Vastaukset
- Anonyymi
Ei häiritse.Naisen sauna tai suihkupuhtaan peräaukon nuoleminen on myös mahtavaa tai kielen työntäminen anukseen.
- Anonyymi
Vielä. Saatteko kuusysissä samanaikaiset orgasmit? Nieletkö spermat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836089
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474125- 1314021
- 693833
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72587Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412535- 292276
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859