Että jos tämä olisi harhaluuloa, niin kai se joskus olisi mennyt jo ohi. Vielä tuntuu, että kirjoittelen täällä sinun kanssa ja, että tykkäisit minusta. Toki, harhaluulot voi olla sitkeitäkin.
Mietin tässä vaan...
10
320
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkään sinusta. Tykkäätkö sinä minusta?
- Anonyymi
Tykkään siitä miehestä. En tiedä, oletko se sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään siitä miehestä. En tiedä, oletko se sinä.
Äläkkä vaan antako mittän tun nisteita nin saatte ensi vuonnakin jatkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkkä vaan antako mittän tun nisteita nin saatte ensi vuonnakin jatkaa
😂😂
- Anonyymi
Tykkään kyllä sellaisesta ruskeasilmäisestä miehestä, joka ei puhu, eikä pussaa.
- Anonyymi
Onpas kummallinen mies, jos ei puhu eikä pussaa 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas kummallinen mies, jos ei puhu eikä pussaa 😬
Niin onkin 😆 ehkä se vielä joskus 😘
- Anonyymi
Palstailu pahentaa harhaluuloja, ihmiset luulevat tunnistavansa täällä sen oikean, vaikka ihan pieleen menee.
- Anonyymi
Mä lähen sivustolta samaan aikaan kun sä mies lähdet Suomesta.
Samasta ovesta pois.
Sen jälkeen en oo tällä sivustolla edes käymässä.
Eli ens viikonloppuna...
Kaikelle on aikansa.
Jollekin jonkin joka tietää et olin täällä
Jä hänkin oli .🖤 - Anonyymi
Kyl mä sinusta tykkään 🥰
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986