Ja että Veikkaus on jotenkin mukamas hyväntahtoinen...
ASIATON TV | TOTUUS VEIKKAUKSESTA - Suomen Suurin Huijaus
https://youtu.be/-YAjR8Llh2Q
Nyt on asiaa nuoren sukupolven edustajilta.
Vaikkauksen kieroutunut psykologia joka saa kansan uskomaan että lotto on paras tapa rikastua
4
110
Vastaukset
- Anonyymi
Huikeaa! Kannattaa katsoa, hyvät ihmiset.
- Anonyymi
Eihän tuossa mitään uutta ollut.
Kuka tahansa tietää millaista touhua tuo on.
Jos olisi päästy asian ytimeen eli siihen, miten voittoja manipuloidaan ja miksi numerot menevät aina vierestä, niin sitten olisi ollut hyvä video. - Anonyymi
Niin tai näin, mutta kuinka kauan tuo meininki saa jatkua, että kehoitetaan ihmisiä itsekkyyteen?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/11118bda-456e-40ab-ba9d-02840a542ce2
”Tähän huoneeseen haluaa koko Suomi” (VALHE!!!)
"Suomalaisvoittajien henkilöllisyys pidetään visusti salassa. Tuoreet miljonäärit eivät juurikaan suurvoitoista kailota".
(Ei tietenkään, koska heille annetaan mahis törsätä rahat itseensä! Ja idiootit uskoo!)
Mut sit kuvassa erään voittajan kirjoitus ja kehoitus (korjattu järkevämpään muotoon) ”ole hiljaa voitostasi”.
Voitosta on parempi olla hiljaa, koska yhteiskunta on tehty niin, että voittajat saatetaan mm. pahoinpidellä, tai heitä alkaa uhkailemaan.
Toi kaikki lottoilu on niin väärin, ja se ikäänkuin julistaa, että vastuunottokyvyttömyys ja itsensä palvominen on hyvä juttu, ikäänkuin moraalin perään kuuluttavaa raamattua tms. ei olisi koskaan ollutkaan!
Jos saisin vaikka 100 milj. euroa, niin käyttäisin sen, kuten suositeltu: "Ei pidä auttaa yksinkertaisesti niitä, jotka apua tarvitsevat, vaan on opittava auttamaan niitä, jotka apua ansaitsevat".
Mutta tuota ei ymmärretä, ennenkun todellinen pula-aika alkaa, nimittäin nykykäsityksen ja siihen viittaavan käytöksen mukaan nälänhädän aikana lapset käy metsästämässä ja tekee lapsia.- Anonyymi
Suurin osa veikkauksen "voittotarinoista" on keksittyjä, valitut palat tyyliin kirjoitettuja satuja, eivät todellisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801867
- 1241570
- 1231100
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 49852
- 4818