Onko kiinnostusta minuun vai ei? Nyt kidun palstalla vielä seuraavat 50 vuotta.
Miksi et voinut sanoa suoraan irl
22
293
Vastaukset
- Anonyymi
Kun annat mahdollisuuden, niin hän tulee sulle kertomaan.
- Anonyymi
Hän ei vastannut viestiini mitään. Sekään ei tässä tilanteessa ole selvä vastaus onko kiinnostunut vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei vastannut viestiini mitään. Sekään ei tässä tilanteessa ole selvä vastaus onko kiinnostunut vai ei.
Mihin sinä sen viestin laitoit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on lukenut viestin ja eikä vastaa mitään, se on sama kun, että ei ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on lukenut viestin ja eikä vastaa mitään, se on sama kun, että ei ole kiinnostunut.
Ei ollut lukenut ainakaan niiden merkkien mukaan. Toki on voinut lukea sen sieltä ylävalikosta aloitusnäytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisihän tämän aloittajaproosaaedän se tietää, mutta hyvä ku jaksat fasiloida sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ku sinä tekisit sillä tiedolla mitään mitä palstaäijä päivästä toiseen jauhaa…raskas oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se merkki. Ei voisi selkeämpää olla. Tunne arvosi ja älä katsele tuollaista kohtelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just näin. Säästyy monelta harmilta kun ymmärtää tämän.
- Anonyymi
Onneksi täällä on hyvää seuraa.
- Anonyymi
Eikä ole, mutta eipähän tarvitse olla täällä yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole, mutta eipähän tarvitse olla täällä yksin.
Täällä ei todellakaan ole hyvää seuraa, mutta palstan ulkopuolella sitä kyllä on! Sellaisia ihmisiä joiden takia en ole menettänyt työkykyäni enkä voinut huonosti psyykkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti! Olet omaan napaan tuijottaja etkä osaa asettua toisen ihmisen, hätää kärsivän ihmisen asemaan ollenkaan! Luulit varmaan että ulkonäkösi avulla saat kenet tahansa, mutta niinhän se ei ole. Minulla katsos kun on ihan oma maku siitä kenen kasvoista pidän, ja kenen pituisesta ja minkä ikäisestä ja sinussa ei ole mitään sellaista ulkoisesti miksi sinusta pitäisin!
- Anonyymi
Oletko noin tyhmä oikeasti! Jos olisin pitänyt sinusta olisin sanonut jotain, mutta koska en koskaan pitänyt tavastasi toimia stalkkaaminen, ei minulla ollut sinulle mitään sanottavaa. Siitä hetkestä asti kun sain tiedon etten saa vakituista työpaikkaa, alkoi alamäki elämässäni ja siihen jo heti alussa menetit mahdollisuutesi olla minulle tärkeä ihminen! Ja tiesit senkin etten pystynyt tekemään töitä ja et tehnyt mitään auttaaksesi minua ja siksi sinusta tuli minulle näkymätön merkityksetön ihminen!
- Anonyymi
Eihän ne koskaan mitää sano. Ei ne sanat vaan ne teot. Jos suhu ei oteta yhteyttä niin se kertoo kaiken jo ittessää.
- Anonyymi
Et tiedä meidän tilanteesta mitään, joten älä puutu.
- Anonyymi
Nii in mutta palstasetä eli aloittaja tykkää esittää itselleen ja koko palstalle naisia ja toiset tykkää patistella sitä tekemään suuria mooveja ja toiset natkuttaa muuten vaan omiaan. Näin tämä ravintoketju toimii täällä, @opastaja”
- Anonyymi
Olin maniassa kunpa tietäisit mitä mulle tapahtu.
- Anonyymi
🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷
- Anonyymi
RUN 🏃♀️➡️🏃♀️➡️🏃♀️➡️🏃♀️➡️🏃♀️➡️🏃♀️➡️🏃♀️➡️🏃➡️🏃➡️🏃➡️🏃➡️🏃➡️🏃➡️🏃➡️
- Anonyymi
Onko hän saanut viestisi varmasti
- Anonyymi
Joku ghostaa niin ghostaa takasisin ja jatka elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986