Millaisia kokemuksia Ajoleikkuri Oleo-Mac 99 L/12,5 K M mallista?
https://youtu.be/325N7K31HFI
Ajoleikkuri Oleo-Mac 99 L/12,5 K M kokemuksia?
13
1096
Vastaukset 13
- Anonyymi
Maailman puuduttavin unboksaus video.
- Anonyymi
Mahtavaa. Olet mukana keskustelussa.
- Anonyymi
Ajatuksesi antoi suuren lisäarvon keskusteluun.
- Anonyymi
Toimii niin kauan kun toimii. Joku kiinamoottori keulassa. Näytti olevan koneterskalla pari tonnia.
- Anonyymi
Magneetti kytkin leikkuupöytään 220e. Kiva napsutella teriä päälle.
- Anonyymi
Kyllä se on hyvin toiminut.
- Anonyymi
Oliko niitä kokemuksia?
- Anonyymi
Taas jännittää mistä kysellään seuraavaksi kokemuksia ?
- Anonyymi
Onko kokemuksia kuka heittää parhaan takavoltin? Suosikkini on petteri
- Anonyymi00012
Vaikee sanoo, mutta OleoMac on yllättänyt positiivisesti toisaalla. 80-luvun tekniikkaa joka toiminut toisaalla.
Katselin noita ajoleikkurin kuvia, niin kovasti muistuttaa MTD halpisleikkuria mitä muoviroitelien alta jostain hiukan tekniikkaa pilkahtaa.
Tuo sähkökytkin on vasta-aihe. Siinä käy niin, että tulee ajoleikkuri jossa terät pyörii koko ajan, Ei jaksa käsittää sen ideaa eli pointtia kun muuten on museotekniikkaa voimalinjat.
Toinen on se, ettei mitään infoa sopiiko yleisten merkkien kulutusosat.
Kunnostin wanhan rautakautisen MTD.n halpiksen, mutta mieli tekisi ostaa toiseksi kone jossa turvalaitteet on. - Anonyymi00013
Aika kalkutus moottorista. Onko kiinalaiset keksineet puristussytytteisen bensamoottorin?
- Anonyymi00014
KAIKISSA noissa on sama kiinanmoottori-konversio mutta eri tarra. Tilavuuksia on 2 tai 3.
6L tankki ei vanhan koulun Brigsillä riittänyt piha-alueeseen . Kiinan-OHV.n uskon olevan taloudellisempi satavuotias lättäpää. Eli menisi tankillisella kerta-ajo. Kuumaa leikkuria aina jännä tankata kesken työn.
- Anonyymi00015
Fungerat bra i 2 år nu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493