Lähetä mulle sun kuva. Oot niin komee, et haluisin ihailla sitä joka päivä kuola valuen😜🤤😛
Hei sinä rakkaani
26
369
Vastaukset
- Anonyymi
ootsä 65 ku et somest osaa kahtoa
- Anonyymi
Semmonen trolli tänään
- Anonyymi
Sinulla alkaa käydä vähän tylsyneeksi tämä kateuden korventama palstaäijän juttujen juontaminen. Mieti vaikka nyt niitä kuvien vaihtoja hetki niin hyvä tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla alkaa käydä vähän tylsyneeksi tämä kateuden korventama palstaäijän juttujen juontaminen. Mieti vaikka nyt niitä kuvien vaihtoja hetki niin hyvä tulee
Ja muuten- olisko tämä hyvä kohta alkaa ehdottelemaan niitä nimikirjaimia tai spekuloimaan muiden kesämökillä olosta nimikirjainyhdistelmillä? Mitä kaikkea psy koottinen mieli keksii myös näitä hyviä ystäviä” vastaan tykittäen kun palstaäijän sanat jää surraamaan
- Anonyymi
Ei mulla ollut sulle aloittajasetä asiaa nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ollut sulle aloittajasetä asiaa nyt.
Haha semmoset triggeröinnit ja syyttelyt heti aamusta 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha semmoset triggeröinnit ja syyttelyt heti aamusta 🤣
Tämä sinunkaan riamusi ei nyt itseäsi banaalisti kehuva aloittaja oikein tartu
- Anonyymi
Tule vain rohkeasti esille
- Anonyymi
No nyt se on esillä näkyykö.
- Anonyymi
Ymmärrätkö enää itsekään mitä tälle emojitarraäijälle kirjoittelet? Ainahan voit toki guben inspiroimana lähetellä kuviasi
- Anonyymi
Ei kannata enää pitkittää hoivaa
- Anonyymi
Käytätkö naisena esiintyvä mies ihan omaa kasvokuvaa vai pitäiskö joku pierce brosnan mennä läpi?
- Anonyymi
Älä selevitä ole rauhassa olen sammakoinen vai olenko älä selevitä käkä käkäh.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä selevitä ole rauhassa olen sammakoinen vai olenko älä selevitä käkä käkäh.fi
Et olekaan aloittajaäijä pitänyt tätä puhetta pitkään aikaan, kuin punainen vaate joillekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et olekaan aloittajaäijä pitänyt tätä puhetta pitkään aikaan, kuin punainen vaate joillekin
Punainen vaate sinisille, tässä kun oli tapana lukea aiemmin, että kytät käkäkä. Voi juku miten piinaava kokemus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen vaate sinisille, tässä kun oli tapana lukea aiemmin, että kytät käkäkä. Voi juku miten piinaava kokemus
Mehiläinen auttaa kriisityön menetelmillä
- Anonyymi
Haluatko kenties kuvan munakennostani 🤔
- Anonyymi
Se auttaa ensihätään.
- Anonyymi
Näin unta että olin uimassa valdemavene järvessä,sitten yhtäkkiä alko pulputa järven keskeltä kermavaahtoa.Sitte heräsin siihen kun...........
- Anonyymi
Lähetän ja kohta siunatussa tilassa
- Anonyymi
Onnea.
- Anonyymi
Oon jo siunatussa tilassa. Kaksoset tulossa👶👶🫄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon jo siunatussa tilassa. Kaksoset tulossa👶👶🫄
Miksi sinä sitten enää aloittajaäijä kirjoittelet täällä keskustelupalstalla? Ei tämä ole raskaana olevien paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä sitten enää aloittajaäijä kirjoittelet täällä keskustelupalstalla? Ei tämä ole raskaana olevien paikka
Nää vauvat onki tehty tieteellisesti. Häntä (isää) olen täällä etsimässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää vauvat onki tehty tieteellisesti. Häntä (isää) olen täällä etsimässä
Täällä heppi-hei!
- Anonyymi
itte en usko mihinkään ennenkun näen. siinäkin mielessä jäärä. eikä olla nähty. en ole nähnyt.sitä. tuo tänne se ni tarkastam.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.713318Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291078
- 1001023
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820