Olen noin 65-vuotias mies. Lieksan kesätorit?? Missä ihmeessä ne on. Olen vanha ukon kutale haluan kesätorille.
Kesätori lieksa
38
385
Vastaukset
- Anonyymi
Monta vuotta meinaat -65 olla?
- Anonyymi
Olen 65v mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 65v mies.
Ja kutale!
- Anonyymi
Olen 65-vuotias autonasentaja.
- Anonyymi
Minäkin haluan kesätorille joko on kesätori?
- Anonyymi
Olen 65v mies. En ole kesätori.
- Anonyymi
Se on hatunnoston paikka joka on tehny käsillä vaikeaa autonasentaja duunia.
- Anonyymi
Olen 65v mies. En ole koskaan tehnyt töitä.
- Anonyymi
Uuninpankolta onnistuu mikä tahansa työ ja minkä tahansa ammatin harjoittaminen.
- Anonyymi
Olen viritetty 65v mies.
- Anonyymi
Laskin juuri alleni. Olen 65v mies.
- Anonyymi
Haluaisin myös olla 65 v mies laskenko heti alleni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin myös olla 65 v mies laskenko heti alleni?
Olen 65 v mies. Tein sen nyt.
- Anonyymi
Kesätorille on penkit laitettu niin kai se kohta alkaa alkaahan?
- Anonyymi
Kesätorilla vois olla auton pika-auton asentaja, samalla kun kävis torilla, tulis pirssi kuntoon?!
Ei olis huono!- Anonyymi
Niin ja pika pirccaa ja pika pinppii 9 euroa.
- Anonyymi
Kuumat perunat hoilaa 66 vee pimuille
- Anonyymi
Olen 65v mies. Enää ei ota eteen. Itkettää vähän 😕
- Anonyymi
Jos ei ota eteen, voit aina OTTAA pirccaa! 😙
- Anonyymi
Täytyy "tyynesti" yrittää ottaa vastaan, mitä elämä tuo tullessaan, elämä on jatkuvaa muutosta, ennen viimosta rastia.
Jos ohjelmaa muuta ei ole, niin aina voi käydä kesätorilla, katselemassa immeisiä ja tavaran paljoutta?! - Anonyymi
Tom Ruice tulee torille syömään lettujaja kuuntelee Kuumia Perunoita Log Size Marlboro huulessa nahkatakki päällä Ray Banit silmillä. Ruostepolkupyörä nojaa lesusti koivun runkoon.
- Anonyymi
En ole kertaakaan käynyt kesätorilla, enkä käy. Pyrkikää samaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kertaakaan käynyt kesätorilla, enkä käy. Pyrkikää samaan.
Kannatta mennä, voi saada pinppiä, nähdä Tompan tai Kuumat Perunat. Lettujakin on 9 euroa kipale.
- Anonyymi
Kesätorilt.alkavat 10.6. Nyt pääsen torille haluan makkaraa ja lettuja ja kuunnella kuumia Perunoita.
- Anonyymi
En malta oottaa meen jo 3.6 jonottaa Bajamajaan
- Anonyymi
Lieksassa on oikea perinteinen tori, mutta mikä on Citymarkettia vastapäätä oleva sekamelska ja räjähtäneen näköinen paikka? Ennen siinä oli kaunis puisto, joka on osattu sekin pilata.
- Anonyymi
Kitymarketin kohdalla oleva alue pitäisi nurmettaa ja laittaa viihtyisä oleskelutila istutuksin somistamaan kaupunkikuvaa. Nyt on todella ruma sekamelska koko alue. Eikö kaupungin päättäjillä ole mitään kauneudentajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitymarketin kohdalla oleva alue pitäisi nurmettaa ja laittaa viihtyisä oleskelutila istutuksin somistamaan kaupunkikuvaa. Nyt on todella ruma sekamelska koko alue. Eikö kaupungin päättäjillä ole mitään kauneudentajua.
Siisti ulkokahvila voi olla, mutta ei helv mitään räikeäää pomppulinnaa ja krääsää ympärille. Samaa mieltä, sysiruma.
- Anonyymi
Lieskan kutale-ukit parkkeeraa kortitta keskelle Kainuuntietä Tojotansa tuulipuku piällä ja nauttivat kesätorista. Keskellä kyttälaitosta. Ruostepolkupyörät ei sovi kevytliikenneväylälle.
- Anonyymi
Työtön kuntoutuja ei pääse kevyen liikenneväylän kautta kauppaan kutale-ukkojen takia. Tojotat ajettu nurmikolle ja väylälle.
- Anonyymi
Kasvaako kesätorin nurmikolla suippomadonlakkia? Silokkia voisi kuntoutujana tulla keräämään niitä ruostepolkupyörän tarakkakoriin.
- Anonyymi
elokuussa, jopa heinä hulina-aikaan. kunnon tee iltamat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elokuussa, jopa heinä hulina-aikaan. kunnon tee iltamat
elokuussa on kiva panna heinätyttöjä paljaalla pinppiin
- Anonyymi
Loka laa torilla pinppiiiii lalaaa Le laaaaaa loka åååäärrt ookksduu la pinppiiiii
- Anonyymi
Kun 65 vuotiaalla ei ota eteen, niin lieksalaiaisena voi ottaa taakse! 🤣
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674144Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181732- 1171557
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891494Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601395- 521346
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981265- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341098