Mistä se on sinne tullut, tehtaalta vai asiakkaista?
Sukkamehun haju uudessa daciassa!?
22
202
Vastaukset
- Anonyymi
Liulen että molemmista. Hajuongelmat piinaa dacisteja.
- Anonyymi
Muista vaihtaa sukat joka päivä.
Pese samalla sissijuustot jottei se jenkemi haise.
- Anonyymi
Avaus ja ylempi kommentti Pietarin trollitehtaalta ! ! Älä kommentoi ! ! Yli 90 % kaikesta on trollitehtaalta ! ! Älä kommentoi !!
- Anonyymi
Sinä siis istuit autossa ja ovet olivat kiinni. Mistähän se haju tuli?
- Anonyymi
Aivan järkyttävä sukkamehun löyhkä. Meinasin pyörtyä! En kyllä osta noin haisevaa vehjettä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan järkyttävä sukkamehun löyhkä. Meinasin pyörtyä! En kyllä osta noin haisevaa vehjettä!
Tää on just tätä. Sukkamehu haisee daciassa. Jenkemi tuoksuu daciassa. Ulo kuskin penkissä haisee pahalle. Mahtaa olla komiat tuoksut sisällä. Huhhuh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on just tätä. Sukkamehu haisee daciassa. Jenkemi tuoksuu daciassa. Ulo kuskin penkissä haisee pahalle. Mahtaa olla komiat tuoksut sisällä. Huhhuh
Ja kautta rantain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kautta rantain
Tää on just tätä. Rantain kautta. Kautta jenkemin. Kautta rusketusraitojen. Haju on kamala.
- Anonyymi
Monet tolloloorakuskit ovat käyneet koeajamassa Dacian. Siitä haju.
- Anonyymi
Menkää jo pikkuhiljaa ulos tuulettumaan ja sitten ahkerasti koulunpenkille oppimaan olemaan ihmisiksi.
- Anonyymi
Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!
Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!_______________Et kai väitä että sinä olisit jo keski iässä, Teoistasi päätellen olet vielä todella sen tarpeessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!_______________Et kai väitä että sinä olisit jo keski iässä, Teoistasi päätellen olet vielä todella sen tarpeessa
Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???
Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???_____________Sinun puheitteistasi voi lukea ikäsi, aivan täysin alaikäisen puheita, takaisin kouluun
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???_____________Sinun puheitteistasi voi lukea ikäsi, aivan täysin alaikäisen puheita, takaisin kouluun
Höpöhöpö, minä olen 36 vuotias. Silti mukava täällä höpöttää ja katsella teidän reaktioita. Käyn töissä ja omistan 2022 fakku corollan, johon teillä dacisteilla ei ole ikinä varaa vaan pitää se kymppitonnin romu ajaa loppuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö, minä olen 36 vuotias. Silti mukava täällä höpöttää ja katsella teidän reaktioita. Käyn töissä ja omistan 2022 fakku corollan, johon teillä dacisteilla ei ole ikinä varaa vaan pitää se kymppitonnin romu ajaa loppuun.
Ne meidän reaktiot eivät ole sinne päinkään mitä kuvittelet niiden olevan.
- Anonyymi
Äitinne halusi siementä ja pudotti sitä limaa Daciaan
- Anonyymi
Sun äitisi raiskattiin ja niin synnyitkin sitten sinä.
- Anonyymi
Idiootit!
- Anonyymi
Siis miksi kuskin penkeissa on kaikissa dacioissa rusketusraidat. Kysyn vaan.
- Anonyymi
vetäkää käteen
- Anonyymi
Vaihtakaa niitä sukkia arvon dacistit. Ja rusketusraidat pitää myls pestä pois jos vahinko on sattunut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733554Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91961Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241309- 1341166
- 1001053
- 1061005
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68991- 60964
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6955- 35866