Sukkamehun haju uudessa daciassa!?

Anonyymi-ap

Mistä se on sinne tullut, tehtaalta vai asiakkaista?

25

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liulen että molemmista. Hajuongelmat piinaa dacisteja.

• Anonyymi

Muista vaihtaa sukat joka päivä.
        Pese samalla sissijuustot jottei se jenkemi haise.

• Anonyymi

Avaus ja ylempi kommentti Pietarin trollitehtaalta ! ! Älä kommentoi ! ! Yli 90 % kaikesta on trollitehtaalta ! ! Älä kommentoi !!

• Anonyymi

Sinä siis istuit autossa ja ovet olivat kiinni. Mistähän se haju tuli?

• Anonyymi

Aivan järkyttävä sukkamehun löyhkä. Meinasin pyörtyä! En kyllä osta noin haisevaa vehjettä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan järkyttävä sukkamehun löyhkä. Meinasin pyörtyä! En kyllä osta noin haisevaa vehjettä!

Tää on just tätä. Sukkamehu haisee daciassa. Jenkemi tuoksuu daciassa. Ulo kuskin penkissä haisee pahalle. Mahtaa olla komiat tuoksut sisällä. Huhhuh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on just tätä. Sukkamehu haisee daciassa. Jenkemi tuoksuu daciassa. Ulo kuskin penkissä haisee pahalle. Mahtaa olla komiat tuoksut sisällä. Huhhuh

Ja kautta rantain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kautta rantain

Tää on just tätä. Rantain kautta. Kautta jenkemin. Kautta rusketusraitojen. Haju on kamala.

• Anonyymi

Monet tolloloorakuskit ovat käyneet koeajamassa Dacian. Siitä haju.

• Anonyymi

eivät pese persettään vaan pelkästään yksi paperipala....

• Anonyymi

Menkää jo pikkuhiljaa ulos tuulettumaan ja sitten ahkerasti koulunpenkille oppimaan olemaan ihmisiksi.

• Anonyymi

Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!

Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!_______________Et kai väitä että sinä olisit jo keski iässä, Teoistasi päätellen olet vielä todella sen tarpeessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!_______________Et kai väitä että sinä olisit jo keski iässä, Teoistasi päätellen olet vielä todella sen tarpeessa

Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???

Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???_____________Sinun puheitteistasi voi lukea ikäsi, aivan täysin alaikäisen puheita, takaisin kouluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???_____________Sinun puheitteistasi voi lukea ikäsi, aivan täysin alaikäisen puheita, takaisin kouluun

Höpöhöpö, minä olen 36 vuotias. Silti mukava täällä höpöttää ja katsella teidän reaktioita. Käyn töissä ja omistan 2022 fakku corollan, johon teillä dacisteilla ei ole ikinä varaa vaan pitää se kymppitonnin romu ajaa loppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, minä olen 36 vuotias. Silti mukava täällä höpöttää ja katsella teidän reaktioita. Käyn töissä ja omistan 2022 fakku corollan, johon teillä dacisteilla ei ole ikinä varaa vaan pitää se kymppitonnin romu ajaa loppuun.

Ne meidän reaktiot eivät ole sinne päinkään mitä kuvittelet niiden olevan.

• Anonyymi

Äitinne halusi siementä ja pudotti sitä limaa Daciaan

• Anonyymi

Sun äitisi raiskattiin ja niin synnyitkin sitten sinä.

• Anonyymi

Idiootit!

• Anonyymi

Siis miksi kuskin penkeissa on kaikissa dacioissa rusketusraidat. Kysyn vaan.

• Anonyymi

vetäkää käteen

• Anonyymi

Vaihtakaa niitä sukkia arvon dacistit. Ja rusketusraidat pitää myls pestä pois jos vahinko on sattunut.

• Anonyymi

Mene tojotatero vaan sinne riisikuppipalstallesi meuhkaamaan. Dacia on paras!

• Anonyymi

Daciat ovat oksettavan rumia, kaikissa missä olen istunut on haissut joku ylimääräinen shaisse. Todella halpa sisustus niin kuin jostain ysärin lopun autosta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      205
      3833
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2426
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2296
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2213
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1157
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1126
    Aihe