Sukkamehun haju uudessa daciassa!?

Anonyymi-ap

Mistä se on sinne tullut, tehtaalta vai asiakkaista?

25

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liulen että molemmista. Hajuongelmat piinaa dacisteja.

• Anonyymi

Muista vaihtaa sukat joka päivä.
        Pese samalla sissijuustot jottei se jenkemi haise.

• Anonyymi

Avaus ja ylempi kommentti Pietarin trollitehtaalta ! ! Älä kommentoi ! ! Yli 90 % kaikesta on trollitehtaalta ! ! Älä kommentoi !!

• Anonyymi

Sinä siis istuit autossa ja ovet olivat kiinni. Mistähän se haju tuli?

• Anonyymi

Aivan järkyttävä sukkamehun löyhkä. Meinasin pyörtyä! En kyllä osta noin haisevaa vehjettä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan järkyttävä sukkamehun löyhkä. Meinasin pyörtyä! En kyllä osta noin haisevaa vehjettä!

Tää on just tätä. Sukkamehu haisee daciassa. Jenkemi tuoksuu daciassa. Ulo kuskin penkissä haisee pahalle. Mahtaa olla komiat tuoksut sisällä. Huhhuh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on just tätä. Sukkamehu haisee daciassa. Jenkemi tuoksuu daciassa. Ulo kuskin penkissä haisee pahalle. Mahtaa olla komiat tuoksut sisällä. Huhhuh

Ja kautta rantain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kautta rantain

Tää on just tätä. Rantain kautta. Kautta jenkemin. Kautta rusketusraitojen. Haju on kamala.

• Anonyymi

Monet tolloloorakuskit ovat käyneet koeajamassa Dacian. Siitä haju.

• Anonyymi

eivät pese persettään vaan pelkästään yksi paperipala....

• Anonyymi

Menkää jo pikkuhiljaa ulos tuulettumaan ja sitten ahkerasti koulunpenkille oppimaan olemaan ihmisiksi.

• Anonyymi

Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!

Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!_______________Et kai väitä että sinä olisit jo keski iässä, Teoistasi päätellen olet vielä todella sen tarpeessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keski-ikäiset töissä käyvät miehet ei oikein koulunpenkille enää kelpaa!_______________Et kai väitä että sinä olisit jo keski iässä, Teoistasi päätellen olet vielä todella sen tarpeessa

Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???

Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???_____________Sinun puheitteistasi voi lukea ikäsi, aivan täysin alaikäisen puheita, takaisin kouluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puheistasi päättelen että olet aikamoinen sherlock. Tiedät toisten iät???_____________Sinun puheitteistasi voi lukea ikäsi, aivan täysin alaikäisen puheita, takaisin kouluun

Höpöhöpö, minä olen 36 vuotias. Silti mukava täällä höpöttää ja katsella teidän reaktioita. Käyn töissä ja omistan 2022 fakku corollan, johon teillä dacisteilla ei ole ikinä varaa vaan pitää se kymppitonnin romu ajaa loppuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, minä olen 36 vuotias. Silti mukava täällä höpöttää ja katsella teidän reaktioita. Käyn töissä ja omistan 2022 fakku corollan, johon teillä dacisteilla ei ole ikinä varaa vaan pitää se kymppitonnin romu ajaa loppuun.

Ne meidän reaktiot eivät ole sinne päinkään mitä kuvittelet niiden olevan.

• Anonyymi

Äitinne halusi siementä ja pudotti sitä limaa Daciaan

• Anonyymi

Sun äitisi raiskattiin ja niin synnyitkin sitten sinä.

• Anonyymi

Idiootit!

• Anonyymi

Siis miksi kuskin penkeissa on kaikissa dacioissa rusketusraidat. Kysyn vaan.

• Anonyymi

vetäkää käteen

• Anonyymi

Vaihtakaa niitä sukkia arvon dacistit. Ja rusketusraidat pitää myls pestä pois jos vahinko on sattunut.

• Anonyymi

Mene tojotatero vaan sinne riisikuppipalstallesi meuhkaamaan. Dacia on paras!

• Anonyymi

Daciat ovat oksettavan rumia, kaikissa missä olen istunut on haissut joku ylimääräinen shaisse. Todella halpa sisustus niin kuin jostain ysärin lopun autosta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      247
      2342
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1541
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1436
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1295
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      23
      1042
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      911
    7. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      12
      865
    8. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      826
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      782
    10. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      62
      771
    Aihe