Pilasi pohjavesialueen.

Anonyymi-ap

Venäläinen Lukoil Teboil pilasi pohjavesialueen helsingin vartioharjussa. Hesarin mukaan venäläiseen tyyliin toiminu teboil saastutti kunnolla pohjavedet Vartioharjussa. Tässä nyt ei ole mitään uutta, miten venäläiset ja heidän suomalaiset marionettinsä toimivat. Onko pohjavesiä tutkittu paikkakuntamme venäläisen Lukoil Teboilin kohdalla?

13

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yllättikö ketään? Normaalia venäläismäistä toimintaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Muista huudella samasta asiasta, kun tuulivoimala alueella sattuu pieni vahinko..
        Valitettavasti noita vahinkoja sattuu jokaiselle firmalle, vaan te ette muita kohteita moiti .
        Yrittäjät ovat täysin suomalaisia jotka maksavat veroja Suomeen..minulla tunne, että nämä pahimmiten huutavat eivät maksa veroja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista huudella samasta asiasta, kun tuulivoimala alueella sattuu pieni vahinko..
        Valitettavasti noita vahinkoja sattuu jokaiselle firmalle, vaan te ette muita kohteita moiti .
        Yrittäjät ovat täysin suomalaisia jotka maksavat veroja Suomeen..minulla tunne, että nämä pahimmiten huutavat eivät maksa veroja.

Nämä Teboil yrittäjät makasavat veroa myös Kremliin Lukoilin kautta, joten eivät juuri ole isänmaallisia vaan Putinin renkejä. Ota reppana asioista selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä Teboil yrittäjät makasavat veroa myös Kremliin Lukoilin kautta, joten eivät juuri ole isänmaallisia vaan Putinin renkejä. Ota reppana asioista selvää.

Jees katso kuinka paljon suomalaisuutta on tuulivoimafirmoista.. osassa löytyy taustalta vaikka mitä maita. teboilit ovat vähenemässä vaan tuulivoimalat lisääntyvät koko ajan.
        Sinä.ehkä ymmärrät muutaman vuoden päästä miksi. Osasta löytyy Kiinan kytköksiä jotain kautta enkä olisi huoleton .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vahingon aiheuttaa, sen pääsääntöisesti korjaa tekijä.

Teboil sanoi itse että olihan se tiedossa, mutta ei välittänyt.

Eikö nyt viimeinkin ala äly lisääntymään? Teboilin omistaa Venäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vahingon aiheuttaa, sen pääsääntöisesti korjaa tekijä.

Teboil sanoi itse että olihan se tiedossa, mutta ei välittänyt.

Eikö nyt viimeinkin ala äly lisääntymään? Teboilin omistaa Venäjä.

Mitä sitten vaikka omistaakin?

• Anonyymi

Kenenkään ei pitäisi ostaa Teboililta mitään, ei mitään!

• Anonyymi

Putinistit ostavat, vaikka kuinka varoittelet.

• Anonyymi

Normaali ihminen ei edes käy venäläisellä Teboililla. Venäjän lähetystössä oli silti noin 100 suomalaista putinistiä voitonpäivän vastaanotolla. Ei yhtään politiikkoa edes Kimmo Kiljusen pokka ei riittänyt mennä sinne, vaikka kovasti mieli teki. Teboilin kaikki johtohenkilöt maastamme olivat vastaanotolla.

• Anonyymi

Aika moni ostaa. Ovi käy koko ajan ❤️

• Anonyymi

Kohta lähtöö droonit tebikan pihasta kohti venäjää.

• Anonyymi

Aina kun vain on mahdollista niin tankkaan jollakin Teboilin asemalla, näin toimien kotimaiset huoltoasemayrittäjät saavat siitä pienen siivun elantoaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2130
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      296
      1924
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1751
    4. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      103
      1663
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1607
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1321
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1123
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      67
      1089
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1057
    10. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      24
      1052
    Aihe