kusipäisyydellään. Toivotaan että hän on nyt onnensa kukkuloilla. Varmaan nauttii nyt vuorostaan minun pahasta olosta. Onneksi aika parantaa nämäkin haavat. 😔
Vieläkin se exä itkettää
14
307
Vastaukset
- Anonyymi
Anna exän mennä menojaan. Keskity vain itseesi ja omaan onneesi. Rakkauden ei pitäisi satuttaa ja loukata.
- Anonyymi
Anna olla 😌 Elämässä on pahempiakin asioita kuten se ei ettei ole varaa edes näemmä lääkitä itseänsä
- Anonyymi
Eräs exä narkkiporukoineen nauttisi varmaan jos kuolisin
- Anonyymi
Ei välttämättä.Jos sulla on niille mitään annettavaa.Eihän ne lypsävää lehmää halua menettää.
- Anonyymi
Pelkäätkö mun tapaamista? Että sanot tai teet jotain?
- Anonyymi
Mun elämä semmoisena, kuin sen tunsin on jo ohi. On yks nainen, jota yritän ihan normaalisti, mutta se ei halua mitään, koska mun sydän ei ole enää täällä. Yritän olla sika ja päästä sänkyyn sen kanssa, mutta jotenkin se tietää, että haluan vain sut.
Miehellä on miehen tarpeet, me saadaan eturauhassyöpä, jos me ei harrasteta seksiä ja minä en ole mikään hiton r.. Teillä naisilla on omat ongelmat.
Mutta pelkäänkö sun tapaamista, ehkä tunne on molemminpuolinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun elämä semmoisena, kuin sen tunsin on jo ohi. On yks nainen, jota yritän ihan normaalisti, mutta se ei halua mitään, koska mun sydän ei ole enää täällä. Yritän olla sika ja päästä sänkyyn sen kanssa, mutta jotenkin se tietää, että haluan vain sut.
Miehellä on miehen tarpeet, me saadaan eturauhassyöpä, jos me ei harrasteta seksiä ja minä en ole mikään hiton r.. Teillä naisilla on omat ongelmat.
Mutta pelkäänkö sun tapaamista, ehkä tunne on molemminpuolinen?Olenko sun ex?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko sun ex?
Et kai. Vielä voimia ap:lle❤️🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pelkäänkö sun tapaamista, ehkä tunne on molemminpuolinen?On totta, että eturauhanen kuuluu pitää tyhjänä. Toki vapaa ihminen voi hässiä kenen kanssa tahtoo. Ollaan ihmiset siinä kyllä niin erilaisia. Kyllä niitä himoja itsellänikin on, mutta oon sitten vissiin se kamala ärrällä alkava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On totta, että eturauhanen kuuluu pitää tyhjänä. Toki vapaa ihminen voi hässiä kenen kanssa tahtoo. Ollaan ihmiset siinä kyllä niin erilaisia. Kyllä niitä himoja itsellänikin on, mutta oon sitten vissiin se kamala ärrällä alkava.
Kunha r alkavat teette sitä laillisesti niin ja ne livessä myös.
Se on terveysteko ihan jokaiselle kun se pysyy sellasena ettei siitä tule itselleen tai muille ongelmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunha r alkavat teette sitä laillisesti niin ja ne livessä myös.
Se on terveysteko ihan jokaiselle kun se pysyy sellasena ettei siitä tule itselleen tai muille ongelmaa.Siis runkkaamiseen tarvii olla jokin lupa? 😂😂😂
- Anonyymi
Joo, parasta olla välinpitämätön, kun on existä kyse. Niistä on vaan harmia.
- Anonyymi
Exät vois sisäistää sen ettei suhteen tarvi kadota eroon.Vois olla kaveri vielä.Siihen kuuluu kunnioittaa toista.Enkä puhu mistään panokaveruudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Exät vois sisäistää sen ettei suhteen tarvi kadota eroon.Vois olla kaveri vielä.Siihen kuuluu kunnioittaa toista.Enkä puhu mistään panokaveruudesta.
Tuollainen viritys nyt ei vaan yksinkertaisesti toimi. Varsinkaan miesten kanssa. Miehet ovat riippakiviä naisille (henkisesti) ja näillä miehillä on poikkeuksetta takaraivossa aina jyskyttämässä se, että jos sitä nyt kuitenkin voisi vielä vähän sitä exääkin nussia vaikka olisi uusi ns. hoito alla. Siinä viritelmässä ei nyt vaan ole mitään kunnioitusta entistä, nykyistä eikä kyllä itseäkään kohtaan. Paitsi jos nyt hyväksyy tuollaisen perseilyn. Samalla hakemuksella sitä voi sitten ryhtyä mieshuoraksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146