Kiltti vai ilkeä?
Oletko mies enemmän
48
506
Vastaukset
- Anonyymi
Ilkee
- AnonyymiUUSI
Ilkee ja pelottava.
- Anonyymi
Olen ylikiltti tiettyyn pisteeseen asti. Sitten räjähdän.
- Anonyymi
Huih. Kantsisko olla jotain siltä väliltä enemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huih. Kantsisko olla jotain siltä väliltä enemmän?
En jaksa tuhlata energiaani turhanpäiväiseen kiukutteluun ja riitelyyn. Jos joku ei osaa lopettaa ajoissa niin se on hänen ongelmansa.
- Anonyymi
Toi on just huonoa kommunikaatiota. Puhu ja kuuntele tarpeeksi aikaisin niin ei tarvitse räjähtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on just huonoa kommunikaatiota. Puhu ja kuuntele tarpeeksi aikaisin niin ei tarvitse räjähtää
Kiukuttelu ja vithuiluko on hyvää kommunikaatiota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiukuttelu ja vithuiluko on hyvää kommunikaatiota?
Ei oo, pitäisi olla molemminpuolista siis puhuminen
- Anonyymi
Lapsellinen kysymys.
- Anonyymi
Eli olet enemmän ilkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet enemmän ilkeä.
Ei, antoi vain rehellisen palautteen. Älä ole herkkis.
- Anonyymi
Menikö tämäkin palstasedän gallup tunteisiin? Siitö on helppo päätellä kumpi olet
- Anonyymi
Olen hyväntahtoinen mutten aina kiltti.
Itse ilkimys
- Anonyymi
Tykkään kyllä kovasti pukeutua kilttiin.
- Anonyymi
Elä ilkeä!
- Anonyymi
Ihan tavallinen. En pidä ääripäistä ollenkaan.
- Anonyymi
Oikeastaan olen kiltti. Sitä ei vaan moni tiiä
- Anonyymi
Kiltti mörrimöykky.
- Anonyymi
ulospäin vaikutan ehkä ilkeältä mutta oikeasti olen kiltti,se ehkä minun ongelma onkin.
- Anonyymi
Olen kiltti
- Anonyymi
Jos on tiedossa ripsipiirakkaa ja olutta olen kiltti. MUTTA jos on tiedossa siivoamista ja tiskaamista olen ilkeä.
-suomalainen mies!- Anonyymi
Hohhoijaa...veikkaan että just näistä syistä piirakkaa ei ole tarjolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vitsi 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihainen kun oo piirakkaa saanu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vihainen kun oo piirakkaa saanu.
No eihän siitä voi vihainen olla päinvastoin.Paitsi tiätysti jos on jotain muuta no jokainen on mitä on.
- Anonyymi
Simmut voi tummentua, kun otetaan vinkkua.
- Anonyymi
Käykö sinun luona useinkin naisia iltaa istumassa?
- Anonyymi
Kiltti😄
- Anonyymi
Kiltti mutta tosi hankala toisinaan. En ole kovin joustava siksi kun kaikki äkilliset muutokset ja semmoiset ahdistaa. Siksi tykkäisin olla yhden turvallisen ja rakastavan naisen oma, joka ymmärtää, välittää ja huolehtii.
- Anonyymi
Nainen tuskin haluaa olla äitisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ymmärtäminen, välittäminen ja huolehtiminen kuuluu sinusta vain äidille, niin sairastat jonkin asteista narsistista persoonallisuushäiriötä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tiätää kokeillaan aluks rintaruokintaa.
Hellästi vaativa.
- Anonyymi
🤣😂
- Anonyymi
Olen näistä se toinen. m>n
- Anonyymi
En ole koskaan ilkeä ainakaan tarkoituksella. Ärsyyntynyt olen joskus.
- Anonyymi
Se on ainakin on tulkintasi varmaan.
- Anonyymi
Voin tarvittaessa olla todella ilkeä, jopa häjy.
- Anonyymi
Oletko ollut häjyllä päällä viime aikoina?
- Anonyymi
Olen pääasiassa kiltti ja muiden kanssa ystävällisesti ja kannustavasti kommunikoiva. Jos ärsyynnyn jonkun tyhmyydestä tai yleensäkin älyttömyydestä, niin huomaankin olevani piilov.ttuileva. Tätä kadun heti kun huomaan sen ja koetan hyvittää inhottavaa käytöstäni.
Osaan myös olla erittäinkin ilkeä, jos tarvetta on silloin kun siihen on aihetta. - Anonyymi
Mun väistämätön ja viileän välinpitämätön olemus voi saada mut näyttämään ilkeältä mutta moni ihminen kenen kanssa on ollu sama taajuus on huomannut sen herkkyyden ja pienuuden minussa melko pian. En ole ilkeä ja tiedän mikä on oikein ja mikä on väärin vaikka suutuspäissäni voin olla täysin tahditon lähinnä suustani. Arjessa en voi viljellä kun suutun vaan joudun lyömään päätäni armottoman usein seinään. Sekin on hyvä muistaa että arjessa suutun enimmäkseen itselleni en kellekkään muulle vaikka oisin kuinka parisuhteessa. Turhaudun siitä kun olen niin impulsiivinen tai huono. Tai tyhmä. Olen ollut aina itseni pahin vihollinen. Piruenkelinpäässäkunpuhuu
- Anonyymi
Et sä mikään tyhmä oo. Sä oot kunkku!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä mikään tyhmä oo. Sä oot kunkku!
Nisti lehmien kunkku,Juu, niin on.
- Anonyymi
Olen kiltti seksikkäille nisti naisille(huumeet pitää laihana) ja ilkeä viattomille naisille.
- Anonyymi
Keep up the good spirit
- AnonyymiUUSI
Ilkeä on aika lievä ilmasu siihe .Kyl mä vitu tiedän.
Jätkien kaa fuck the fuck! Mut joka tapaukses mun säännöil tai loppu! Emmä koe mimmejä muutaku tyyppeinä. Mitäs saatana rakastuvat, ei ole mun vinani. Hahhah se o aika huono homma. Mä oon pirun mukava . - AnonyymiUUSI
Både och
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986