Pitihän se arvata

🤔🖥👎että kun jättää maalle chromebookin niin sille ilmaantuu heti vaikka mitä käyttöä. Lähtökiireessä ei kaikki tule mieleen. Farmi Suomi pitääkin katsoa nyt telkkarista jos se tulee huomenna.

Rauhallista yötä lukijalle. Itse ainakin nukun nyt paremmin kun saan cpap laitteen päälle.

30

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voikukat on ihmeellisiä kun ne osaavat sulkea kukkansa yöksi. Tänä vuonna niitä on jokapaikassa niin paljon, että aloin ihmetellä miksi näin aikoinaan niin paljon vaivaa yrittäessäni hävittää niitä nurmikolta. Mustat housutkin tulivat polvesta alaspäin keltaiseksi kun eilen kahlasin voikukkien seassa hakemaan raparpereita tuliaisiksi.

• Anonyymi

Ollaanpa sitä etelässä. Täällä pohjoisessa rapa-aapelit vasta aluillaan voikukista ei tietoakaan. Häviää ne voikukat itsestään ja apilanurmikko tulee tilalle. Moni kukka se minulla korvessa sulkee silmänsä yöksi ja kääntää katseensa päivällä valoon päin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ollaanpa sitä etelässä. Täällä pohjoisessa rapa-aapelit vasta aluillaan voikukista ei tietoakaan. Häviää ne voikukat itsestään ja apilanurmikko tulee tilalle. Moni kukka se minulla korvessa sulkee silmänsä yöksi ja kääntää katseensa päivällä valoon päin.

Äkkiä ne raparperit kasvaa kun alkuun pääsevät. Perennoissa eli kukkapenkin kukissa on säätä ennustava tähtisilmä. Se sulkee sateella kukkansa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Äkkiä ne raparperit kasvaa kun alkuun pääsevät. Perennoissa eli kukkapenkin kukissa on säätä ennustava tähtisilmä. Se sulkee sateella kukkansa.

Niin ja porot makaa jäällä parivuorokautta ennen kuin myräkkä tulee. Vaikeampi siitä pedon yllättää kun näköyhteys.

• Anonyymi

Hyvää huomenta,nukuinki pitkään,matalapaine kai väsyttää.

• Täällä nyt pilvistä. Maalla olisi sadepäivä. Mulla pyykkipäivä kun jaksaisi hakea pyykit autosta. Ruokaakin pitäisi hakea.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Täällä nyt pilvistä. Maalla olisi sadepäivä. Mulla pyykkipäivä kun jaksaisi hakea pyykit autosta. Ruokaakin pitäisi hakea.

Tilaa pizzaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilaa pizzaa?

Oletko sinä huolissasi palstasedän verensokerista? Iha hyvä pointti varmaan sinänsä ollakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sinä huolissasi palstasedän verensokerista? Iha hyvä pointti varmaan sinänsä ollakin

Ei ole lounasajatus palstasetä vaan mukava nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tilaa pizzaa?

Pizzasta tykkään vain reunoista. Kävi noi ruokalähetit kyllä mielessä mutta pakasteesta löytyi jotain järsittävää niin että kauppaan kykenee lähtemään. Teemalta tuli jännittävä Notre Damen palo niin hommat vähän myöhästyi.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole lounasajatus palstasetä vaan mukava nainen.

Kiitos tästä. Kivasti sanottu.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kiitos tästä. Kivasti sanottu.

🫶..

• Anonyymi

Tää on yks, jota en bongannut. Kävi mielessä, mut en ollu varma

• Ei nämä nyt niin ihmeellisiä ole vaikka jääkin väliin.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ei nämä nyt niin ihmeellisiä ole vaikka jääkin väliin.

Samaa on mieltä korvenmies. Sinulla järki kuitenkin tallella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa on mieltä korvenmies. Sinulla järki kuitenkin tallella.

On onneks tällä kertaa järkikin tallella

• Anonyymi kirjoitti:

On onneks tällä kertaa järkikin tallella

Ei kyllä ole koskaan hävinnytkään. Olen jopa saanut siitä kohtalaisen hyvää palkkaakin.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Ei kyllä ole koskaan hävinnytkään. Olen jopa saanut siitä kohtalaisen hyvää palkkaakin.

Mukavasti ne sotkee. Olen monesti korvessa ihmetellyt kuinka noin monitaitoinen ja fiksu näillä sivuilla viihtyy. Arkista se meidän elämä on mutta olen huomannut jotta pistät asiat järjestykseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukavasti ne sotkee. Olen monesti korvessa ihmetellyt kuinka noin monitaitoinen ja fiksu näillä sivuilla viihtyy. Arkista se meidän elämä on mutta olen huomannut jotta pistät asiat järjestykseen.

❤️
        ❤️

• Anonyymi

Noh, onneksi muistit biojätepussin tuoda kaupunkiin

• Anonyymi

Niin jos samassa kunnassa. Muuten se kahteen paikkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin jos samassa kunnassa. Muuten se kahteen paikkaan.

Jospa hän tarkoittaa raparperia. Siitä saa tosi hyvää viiniä tai höyrymehua jos raparperipiirakasta ei tykkää.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Jospa hän tarkoittaa raparperia. Siitä saa tosi hyvää viiniä tai höyrymehua jos raparperipiirakasta ei tykkää.

Soppaan sitä yleensä minulta naiset hakee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soppaan sitä yleensä minulta naiset hakee.

Kiisseliä minäkin tein. Mökkinaapuri oli tehnyt kotiviiniä ja kehui kovasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiisseliä minäkin tein. Mökkinaapuri oli tehnyt kotiviiniä ja kehui kovasti.

👍👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Seuraavaksi ostan ehkä Chromebookin tai sitten läppärin, ollut aikaisemmin jo pari nyt perustietokone pelikoneena ja muutenkin.

• Mulla ihan perus chromebook. En tiedä käykö se pelikoneeksi. Maalla katson sillä kännykän wifillä areenasta, ruudusta ja mtvstä leffoja ja sarjoja kun telkkari toimii siellä huonosti. Hyvin riittää tehot siihen.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mulla ihan perus chromebook. En tiedä käykö se pelikoneeksi. Maalla katson sillä kännykän wifillä areenasta, ruudusta ja mtvstä leffoja ja sarjoja kun telkkari toimii siellä huonosti. Hyvin riittää tehot siihen.

👍👍

• Anonyymi

Pitäis olla netissä lounas.ajatus live mistä seurata mökin tapahtumia :)

• Pitäskö avata onlyfans sivu? Siinä näkyisi kun kuuraan hiirenpipanoita kloorivedellä. Tai riehun puuliiterissä sahan ja kirveen kanssa että saan saunalle polttopuita.

Nyt viimeiset pyykit kuivumaan ja huomenna takaisin maalle. Onneksi sain raparperit jaettua ettei niitä tarvinnut pakastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3166
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      73
      2435
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      61
      1435
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1402
    5. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      12
      890
    6. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      885
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      309
      863
    8. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      797
    9. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      49
      785
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      758
    Aihe