Ikävän käsittelyssä on ongelmia ja kaipaus lipsahtaa turhautumisen puolelle. Oma vika, mitäs kaipaan. Silti toivotan hyvää yötä, ja olet edes ajatuksissa läsnä ❤️.
Silmät lupsahtaa kiinni
Anonyymi-ap
6
218
Vastaukset
- Anonyymi
Minuakin hieman turhauttaa, mutta ajattelen silti lämmöllä. Öitä!
- Anonyymi
Sama mut öitä.
- Anonyymi
Vedä kani hatusta tai ässä hihasta. Hyvää yötä!
- Anonyymi
Onhan se luonnollista välillä vähän turhautua. Ikävä on kova, ei näe ei kuule ties kuinka pitkään aikaan. Mutta mielessä kyllä pysyy.
Hyvää yötä ❤️ - Anonyymi
Hänelle jonka tänään näin kun vastakkain tultiin
Hyvää yötä ja lämpöisiä unia sinne ylös ✨
🙋🏼- Anonyymi
Hyvää yötä myös sinulle naiselle sinne alas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 922499
- 412436
- 1942346
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241831- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51149