Hyvää yötä sinisilmä

Anonyymi-ap

Hyvää yötä rakkain.

Sydämessäni oot. Voitaispa halia.

-naiselta

13

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää yötä sinullekin kaunokainen

• Oon ruskeasilmä, ja kaivattuni on kaunein sinisilmä :3, nenäkin täydellinen, samoin kasvot, upein ja kaunein, mutta mikä ihmetyttää eniten on, että miten hän kykenee näkemään sieluni, ja herkkyyteni, tunteeni, hän on kuin sieluni peili, ihana, ja rakastettava nainen , en ymmärrä miten joku voi olla niin kuin luotu mulle <3

• Anonyymi

Sulla on ihanat silmät rakas. Sä taas oot komein mies, minkä oon tavannut ja rakastan sussa ihan kaikkea. Varsinkin herkkää sielusi ja meidät on luotu toisillemme❤️🔥🤗veerasi

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla on ihanat silmät rakas. Sä taas oot komein mies, minkä oon tavannut ja rakastan sussa ihan kaikkea. Varsinkin herkkää sielusi ja meidät on luotu toisillemme❤️🔥🤗veerasi

Awww kiiitos <3, säkin oot kaunein enkeli tässä maailmassa, kuin luotu mulle, mun oma rakkain suojelusenkeli ja sieluni puuttuva palanen. Haluan rakastaa sut ehjäksi, todistaa sulle, että oot kaikki mitä voisin ikinä ja toivoa, ja paljon enemmän, sä oot mulle rakas sielunpuolikas jota mä haluan rakastaa ja varjella koko elämäni, jos annat siihen vaan luvan <3

https://open.spotify.com/track/1ZgwRef9Mj0dkprKJS6AeZ?si=0b77f09a46ca4b47

• Anonyymi
        VeeranPupu kirjoitti:

Awww kiiitos <3, säkin oot kaunein enkeli tässä maailmassa, kuin luotu mulle, mun oma rakkain suojelusenkeli ja sieluni puuttuva palanen. Haluan rakastaa sut ehjäksi, todistaa sulle, että oot kaikki mitä voisin ikinä ja toivoa, ja paljon enemmän, sä oot mulle rakas sielunpuolikas jota mä haluan rakastaa ja varjella koko elämäni, jos annat siihen vaan luvan <3

https://open.spotify.com/track/1ZgwRef9Mj0dkprKJS6AeZ?si=0b77f09a46ca4b47

Saat rakas luvan rakastaa mut ehjäksi ja mä lupaan rakastaa sut ehjäksi. Yhdessä me ollaan "me" ja meillä tulee olemaan koko loppuelämä aikaa rakastaa toisiamme. En malta odottaa sitä.❤️ihana kappale muuten. Sulla on hyvä musamakukin rakas

• Anonyymi kirjoitti:

Saat rakas luvan rakastaa mut ehjäksi ja mä lupaan rakastaa sut ehjäksi. Yhdessä me ollaan "me" ja meillä tulee olemaan koko loppuelämä aikaa rakastaa toisiamme. En malta odottaa sitä.❤️ihana kappale muuten. Sulla on hyvä musamakukin rakas

Me täydennämme toisemme, olemme toistemme puuttuvat palaset, sun kaa voin olla ehjä tasapainossa, ja ehkä joskus parantua epävakaasta, tiiät sen, mäkään en enää jaksais odottaa ja mäkin tietenkin varjelen ja rakastan sua, pyrin oleen sulle hyvä ja aina oleen sun vierellä, että et kokis itteäs yksinäiseks <3

Ja sullakin on tosi hyvä musamaku , oon löytänyt sun listoilta paljon tosi hyviä biisei itellekkin jotai fiilaan. <3

• Anonyymi

Hyvää yötä kulta

• Anonyymi

Hyvää yötä rakas. Olisi ihanaa nukahtaa hänen vieressä.

• Anonyymi

Halit palit, Hollannin uunin saat t:mies 🥰🤗🤗🤗🤗🤗

• Anonyymi

En ehdi kun pitää nämä muutkin naiset hoitaa.

• Anonyymi

Ja vaimo siihen päälle.

• Anonyymi

Se hetki tulee vielä kun saamme halia❤️

• Anonyymi

Rakkaan viereen on ihanaa käpertyä nukkumaan. Hellää hoitoa aivoille, jalkaterät koskettaa ja käsi vaeltaa toisen keholla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2483
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1718
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1588
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1543
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      925
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      924
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      871
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      835
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      167
      784
    Aihe