Hyvää yötä rakkain.
Sydämessäni oot. Voitaispa halia.
-naiselta
Hyvää yötä sinisilmä
13
275
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä sinullekin kaunokainen
Oon ruskeasilmä, ja kaivattuni on kaunein sinisilmä :3, nenäkin täydellinen, samoin kasvot, upein ja kaunein, mutta mikä ihmetyttää eniten on, että miten hän kykenee näkemään sieluni, ja herkkyyteni, tunteeni, hän on kuin sieluni peili, ihana, ja rakastettava nainen , en ymmärrä miten joku voi olla niin kuin luotu mulle <3
- Anonyymi
Sulla on ihanat silmät rakas. Sä taas oot komein mies, minkä oon tavannut ja rakastan sussa ihan kaikkea. Varsinkin herkkää sielusi ja meidät on luotu toisillemme❤️🔥🤗veerasi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ihanat silmät rakas. Sä taas oot komein mies, minkä oon tavannut ja rakastan sussa ihan kaikkea. Varsinkin herkkää sielusi ja meidät on luotu toisillemme❤️🔥🤗veerasi
Awww kiiitos <3, säkin oot kaunein enkeli tässä maailmassa, kuin luotu mulle, mun oma rakkain suojelusenkeli ja sieluni puuttuva palanen. Haluan rakastaa sut ehjäksi, todistaa sulle, että oot kaikki mitä voisin ikinä ja toivoa, ja paljon enemmän, sä oot mulle rakas sielunpuolikas jota mä haluan rakastaa ja varjella koko elämäni, jos annat siihen vaan luvan <3
https://open.spotify.com/track/1ZgwRef9Mj0dkprKJS6AeZ?si=0b77f09a46ca4b47- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Awww kiiitos <3, säkin oot kaunein enkeli tässä maailmassa, kuin luotu mulle, mun oma rakkain suojelusenkeli ja sieluni puuttuva palanen. Haluan rakastaa sut ehjäksi, todistaa sulle, että oot kaikki mitä voisin ikinä ja toivoa, ja paljon enemmän, sä oot mulle rakas sielunpuolikas jota mä haluan rakastaa ja varjella koko elämäni, jos annat siihen vaan luvan <3
https://open.spotify.com/track/1ZgwRef9Mj0dkprKJS6AeZ?si=0b77f09a46ca4b47Saat rakas luvan rakastaa mut ehjäksi ja mä lupaan rakastaa sut ehjäksi. Yhdessä me ollaan "me" ja meillä tulee olemaan koko loppuelämä aikaa rakastaa toisiamme. En malta odottaa sitä.❤️ihana kappale muuten. Sulla on hyvä musamakukin rakas
Anonyymi kirjoitti:
Saat rakas luvan rakastaa mut ehjäksi ja mä lupaan rakastaa sut ehjäksi. Yhdessä me ollaan "me" ja meillä tulee olemaan koko loppuelämä aikaa rakastaa toisiamme. En malta odottaa sitä.❤️ihana kappale muuten. Sulla on hyvä musamakukin rakas
Me täydennämme toisemme, olemme toistemme puuttuvat palaset, sun kaa voin olla ehjä tasapainossa, ja ehkä joskus parantua epävakaasta, tiiät sen, mäkään en enää jaksais odottaa ja mäkin tietenkin varjelen ja rakastan sua, pyrin oleen sulle hyvä ja aina oleen sun vierellä, että et kokis itteäs yksinäiseks <3
Ja sullakin on tosi hyvä musamaku , oon löytänyt sun listoilta paljon tosi hyviä biisei itellekkin jotai fiilaan. <3
- Anonyymi
Hyvää yötä kulta
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas. Olisi ihanaa nukahtaa hänen vieressä.
- Anonyymi
Halit palit, Hollannin uunin saat t:mies 🥰🤗🤗🤗🤗🤗
- Anonyymi
En ehdi kun pitää nämä muutkin naiset hoitaa.
- Anonyymi
Ja vaimo siihen päälle.
- Anonyymi
Se hetki tulee vielä kun saamme halia❤️
- Anonyymi
Rakkaan viereen on ihanaa käpertyä nukkumaan. Hellää hoitoa aivoille, jalkaterät koskettaa ja käsi vaeltaa toisen keholla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6925- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes167784