Kohta jää tämäkin pois harrastuksesta, aikansa kutakin. Pakko päästä pois
Mitään muuta ole kuin tämä
11
193
Vastaukset
- Anonyymi
Vali vali.
- Anonyymi
No ehkei tämä ole niin vakavaa. Rivi silloin tällöin. Ei se haittaa jos mitään ei koskaan ”valmiiksi” tule.
- Anonyymi
Jää pois
- Anonyymi
Ota hyvä mieli auringosta, onnen korsi heinikosta. Nosta ilonpilke silmäkulmaan,
löytyy ratkaisukin moneen pulmaan.
Kukkuu käki ja siitä tietää kesän tulevan. Tauko täältä voi tehdä hyvää. Ota kesästä kaikki irti. - Anonyymi
Niin onkin sattuu ihan helvetisti vieläkin jokin.
On pakko vaan tehdä kirjaimellinen loppu
Ja uusi alku jotenkin
Ja lopettaa ohessa jotakin tapoja ja aloittaa uusia tapoja.
En muuten selviä.
Masennukseen tilanne ainakin syöksi vaikken
Sitä mitenkään isoon ääneen mainostanut.
Odotin niin kovasti joitain muuta mitä elämä
Ja universumi antoi!😭
Ja nyt on jaksettava jatkaa yksin .
Naiselta- Anonyymi
Mäkin oon ollu helvetin masentunut. Nukkunut ihan sikana. Monta tuntia päivällä ja yöllä. Ei mitään järkeä ja sit on pitäny esittää muille pirteetä...
- Anonyymi
Sellaista se elämä on ja siihen on vain totuttava, koska et ole ainoa kokemuksinesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin oon ollu helvetin masentunut. Nukkunut ihan sikana. Monta tuntia päivällä ja yöllä. Ei mitään järkeä ja sit on pitäny esittää muille pirteetä...
Ohi tyyppi jota mun viesti koski ei kyllä nuku
kovin hyvin ei edes allapäin.
Sama on mulla.
- Anonyymi
Tämän lopettaminen on yhtä helppoa, kuin alkoholistille alkoholin lopettaminen tai tupakoitsijalle tupakin lopettaminen. Perustetaan sellainen anonyymien palstailijoiden vertaistukiryhmä. Istutaan ringissä ja heitellään hiekkapussia toiselle. Minä olen nönnönnöö ja olen palstailija. Sitten kaikki saa taputtaa. Katsotaan auttaako vertaistuki vähentämään retkahduksia.
- Anonyymi
Minäkin kävin vuosia sitten täällä melkein joka päivä, nykyään enää ehkä kerran viikossa. Käyn täällä vain kun olen koneella, en ikinä kännyllä ja koska en avaa konetta kuin harvoin niin ei tule käytyä täällä. Täällä vietetty aika oli hukkaan heitettyä aikaa ja olen iloinen, että olen päässyt siitä tavasta. Ehkä juurikin tuo etten käy täällä enää kännyllä on auttanut minua pysymään täältä poissa.
- Anonyymi
Se on hyvä jos vihdoinkin ymmärrät sen! Miten monta vuotta elämääni rikottiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986