Niin mistä sä tiesit tulla, toisen kerran jo peräkkäin 🤔😍 oli kyllä ihana nähdä sua vaikka ehkä hämmästyneeltä näytinkin😘💕 en usko sua todeksi 🥹🫂
Mut jos sä teit sen tarkoituksella
4
230
Vastaukset
- Anonyymi
Tiesin tulla minne? Sinne hissiinkö?
- Anonyymi
Eiku kauppaan
- Anonyymi
En yhtään tiedä kenelle aloitus on tarkoitettu, mutta kerron vain oman kokemukseni. Näen hänet silloin, kun saan hänet hetkeksi mielestäni kokonaan pois. En tiedä mitä siinä niin kuin oikeasti tapahtuu, mutta jotain tapahtuu kuitenkin.
- Anonyymi
Korjaan:
se meneekin niin, että kun palstailee, niin ei tapaa ihmisiä. Mutta kun ei palstaile, niin käyttäytyy normaalisti ja tapaa ihmisiä. Todennäköisyys siihen näkemiseenkin kasvaa silloin. Ja täällä ikävä-palstalla tulee vaan ikävöityä, mikä on ihan turhaa. Ulkomaailmassa ihmiset on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146