Tiedät mitä tarkoitan. Mulle jotkut asiat on pyhiä, jotkut taas revittelee niillä. En kestä sellaista inhorealismia. Itse olen hienotunteinen muita kohtaan. Ollaan jo hyvin kaukana toisistamme. Ollaan aina oltu, vaikka on yhteyskin joskus ollut. Kaiken edellytys on että kunnioittaa toista ja varoo satuttamasta. Mä en ole sun leikeissä enää mukana. En ole pitkään aikaan ollut ja vielä teen sitä työtä että pystyn kokonaan irrottautumaan lopullisesti sinusta. Vähän tämä on ottanut aikaa, kun on tämä traumatausta katsos. Mutta selviän, kuten aina.
En pysty hyväksymään
11
270
Vastaukset
- Anonyymi
Eli mitä on sanonut?
- Anonyymi
Kenelle puhut? Mikset halua selvittää?
- Anonyymi
Sulla on tullut taas tilanne päällä aamuyöllä palstasedän tekstejä vatvoen. Ihmekös jos kommentointi on kireän oloista mm heti aamusta
- Anonyymi
Olet satuttanut minua ihan todella pahasti. Kukaan muu ei koskaan ole satuttanut tahallaan kuten sä.
/nainen- Anonyymi
Tämä taitaa olla aloituksia, kuten tämäkin suoltava ja suoltanut äijä sinun elämäsi suutin fantasia- satuttaa naisia monessakin merkityksessä henkisesti ja fyysisesti. Pitäiskö teidän keskinkertaisten ajattelijoiden putsata monokkeli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä taitaa olla aloituksia, kuten tämäkin suoltava ja suoltanut äijä sinun elämäsi suutin fantasia- satuttaa naisia monessakin merkityksessä henkisesti ja fyysisesti. Pitäiskö teidän keskinkertaisten ajattelijoiden putsata monokkeli?
Ps sori jos sanoin rumasti, mutta ei ole tapahtunut rikosta sentään
- Anonyymi
Sulle ei voi mikään olla pyhää, koska muuten et satuttaisi toista noin. Ja ei, et ole hienotunteinen vaan olet pelkkä pelkuri joka ei uskalla kohdata asioita suoraan ja rehellisesti.
- Anonyymi
Entäpä jos sitä naista jolle mielestäsi räyhäät näissä palstaäijän avauksissa ei kiinnosta kohdata sinun kansaa mitään rehellisesti ja avoimesti tai ole mitään syytä tai motiivaatiora sellaiseen?
- Anonyymi
Minä selviän sinusta vielä. Varo, otan puheeksi sinun satuttamiset tänään.
- Anonyymi
Oot kaksnaamanen ja tekopyhä kuten se vaimo joka tän kirjoitti.
Saan niin paljon sua parempaa!!!!! - Anonyymi
Mene ittees persjalka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot953761Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe453103- 793017
- 192825
- 282724
- 522432
- 192177
- 602108
- 581896
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121858