Vaikka kiellän evästeet???
En halua näitä mainoksia. Väkisinkö näitä työnnetään, vaikka kiellän ne lain vastaisesti?
Miksi täällä näkyy mainoksia nykyisin
3
76
Vastaukset
- Anonyymi
Tulipa hassuun muotoon tuo. Tarkoitin, että on lain vastaista väkisin tarjota mainoksia, Miksi täällä toimitaan näin?
- Anonyymi
Ei ole lainvastaista. Se, että et hyväksy evästeitä tarkoittaa vain, että mainoksia ei ole personoitu sinulle. Kyllä ne niitä voi silti näyttää.
Ärsyttäväähän se on kun joka puolelle tupataan mainoksia. Jos haluat mainoksista eroon, niin käytä selaimena firefoxia ja asenna siihen laajennuksena firefoxin omalta sivulta ublock origin. Se blokkaa kaikki mainokset ja jäljittimet.
- Anonyymi
minulla ein äy mitäänm mainoksia ollenkaan, ehkåä huono käyttöjärjestelmä k on kuin joku omen- apple tai jos käytät kiiinalaisten whatsapp...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986