Ja se oli muuten mun sukulainen. Oot vähän höppänä, sitä se rakastuminen teettää tiedän ❤️
Kai sä rakas tiedät että mä tiedän sun seuraavan juttujani kiertoteitse
44
487
Vastaukset
- Anonyymi
No voihan hitto. Sä sit vedätit mua...🤬😡🤨
- Anonyymi
En ole ketään vedättänyt, en ole vastuussa muiden vääristä johtopäätöksistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣
😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä nyt on monenlaista kirjoitusta, näistä voi tietää, sikäli huono asia jos ole mitään yhteyttä muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä nyt on monenlaista kirjoitusta, näistä voi tietää, sikäli huono asia jos ole mitään yhteyttä muuten.
En tarkoita palstaa ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoita palstaa ☺️
Ok, täysin sivusta😄🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, täysin sivusta😄🥱
Nii vissii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa tämä emojiäijä sinua täällä osoittelee sormella, sun pääppö taita olla epäkunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣
😂Huomenta, Hirnuva hupakko. Sivusta tee nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣
😂Muista hölinäkeiju pomppia psy koossissas eri kommentista toiseen niin sulla säilyy tämä illuusio, että olet VVoittanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa tämä emojiäijä sinua täällä osoittelee sormella, sun pääppö taita olla epäkunnossa
Pääpööni on loistavassa kunnossa, kiitos alituisesta huolenpidostasi pumba
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääpööni on loistavassa kunnossa, kiitos alituisesta huolenpidostasi pumba
Ei todellakaan ole kunnossa, kuvittelet rämän emojiäijän olevan pakkomielteen kohteesi ha suutelevan sinua milliin mistäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole kunnossa, kuvittelet rämän emojiäijän olevan pakkomielteen kohteesi ha suutelevan sinua milliin mistäkin
Syyttelevän* mutta joo, näinkin päin kyllä. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni nyt vähän.... Noh parempi etten sano mitään, pakkomielteinen se olet sinäkin boo 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meni nyt vähän.... Noh parempi etten sano mitään, pakkomielteinen se olet sinäkin boo 😉
No sit meitä on kaks❤️🔥🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, Hirnuva hupakko. Sivusta tee nainen
Harmajapää voi mennä välillä kotiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmajapää voi mennä välillä kotiinsa.
Mä oon kotona ja koht lähden käymään äitil
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sit meitä on kaks❤️🔥🔥
Aivan varmasti on mutta keneen 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa savolaiselta
ehkäpä ,toivon et otat muhun tänään yhteyden niinkuin lupasit (vaik tää ei ois sult)<3
- Anonyymi
Sulle suosittelen akuuttia yhteydenottoa auttavaan puhelimeen, vaikka tämä palstasetä oletkin ja hoitokontakti lienee jo löytyykin..
- Anonyymi
Ei ollu multa, mut lupaan laittaa viestii iltapäiväl. Toivotaan vaan,et mul on oikea numero❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle suosittelen akuuttia yhteydenottoa auttavaan puhelimeen, vaikka tämä palstasetä oletkin ja hoitokontakti lienee jo löytyykin..
No mutta onneksi tällä palstaäijällä on nämä emojien eeppiset aloitukset vielä henkisenä tukena sentään.
Anonyymi kirjoitti:
tekis ihan hyvää palstasedäksi luulijallekkin, mulla on tosiaan lähete psykiatriselle.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
tekis ihan hyvää palstasedäksi luulijallekkin, mulla on tosiaan lähete psykiatriselle.
Mäpäs oon ollu psykiatrisella aikast monta kertaa...❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäpäs oon ollu psykiatrisella aikast monta kertaa...❤️
Etpäs🤣
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Mikset palstasetä kirjoittelisi näille uunoille myös siitä mies_luulemisesta taas. Sivusta oli hervotonta seurailla kun yksi maalittava eukko luuli sen koskevan jostain syystä ei mistään itseään ja toinen naishahmouskovainen horisi miten omiaan kuin tietylle naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpäs🤣
No on jokunen tullu käyty läpi. En edes muista kuinka monta
- Anonyymi
Ei hän oo mitään luvannu. Sua on taas joku täällä vetänyt retkuun, niin sanotusti. Vaikka luulishan sun sen älyävän, jos kerta niin fiksu väität olevas.
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän oo mitään luvannu. Sua on taas joku täällä vetänyt retkuun, niin sanotusti. Vaikka luulishan sun sen älyävän, jos kerta niin fiksu väität olevas.
Kyllä mä uskoin kun igssä ei estänjyt et tulee puhumaan mulle oikeasti ja voitas olla vihdoin "me"🩷💔😔
- Anonyymi
Tiesin että se oli sun sukulainen ku sillä oli sama sukunimi. En tarkoittanutkaan sitä. Yks toinen joka aikaisemmin kommentoi sun postauksiin usein. Jep oon mustis koska en kuule susta mitään. En oo muuten tälle palstalle yleensä kirjoitellut.
- Anonyymi
Jukujuku ny lähti koko suku Visulahteen🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jukujuku ny lähti koko suku Visulahteen🥱
😂😂😂
- Anonyymi
Mitäköhän olet sukulaiselkes kertonut minusta
- Anonyymi
Olen siitä jännä, että puhun vain hyvää ihmisistä joita rakastan
- Anonyymi
Taitaa Ap seurata myös.
- Anonyymi
Käytän psykokineettisiä kanavia, toimii paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytän psykokineettisiä kanavia, toimii paremmin
Telepatiaa suoraan föhnistä
- Anonyymi
Taidan taas tietää mitä asiaa nämä 3 poistettua koskee.
- Anonyymi
Ilmankos se näytti ihan sinulta. 😳
- Anonyymi
Saattaa näyttääkin, silmistä varsinkin
- Anonyymi
Joo, kirpashan se vähän 😉 🤭
Kunnes tajusin, että teit sen muuten tahallas 🤭
Sitähän se ❤️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169