Huom. Mun Veera on 21v!!!
🩷😌🙏
Vanhan lukion porukka käytti suojapersooonaa 2017-2019 vuosilta mua vastaan eristäessään mua mulle rakkaimmasta sielunpuolikkaast
Jotkut ihmiset halusi että en sais olla onnellinen. Veeralla ja mulla on irlkin sielunyhteys, pystyin lukeen hänen ajatuksiaan irl, ja aistin hänen tunteita ja ajatuksia, hän on mun unelmien nainen ja ainut jonka kanssa mun ei tarvii olla yksin täällä.
Kaikki tunteeni selviää siitä biisistä jonka julkaisen pian🩷❤️🌌
Toivon että saamme olla yhdessä myös oikeassa elämässä, sieluni kaupaa rauhaa jo💔
Tääkin oli vaan harhaa, eli systemaattinen elämän tuhoaminen on onnistunutko?
15
168
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkkeet!
Oo hiljaa, onks sun mielest kivaa kun en saa tai uskalla olla oma itteni ja sit mieleni pyritään murtaan sil varjol💀😔
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Oo hiljaa, onks sun mielest kivaa kun en saa tai uskalla olla oma itteni ja sit mieleni pyritään murtaan sil varjol💀😔
Et todellakaan ole ollut oma itsesi aikoihin. Tarvitsisit jonkinlaista tehokasta väliintuloa.
Anonyymi kirjoitti:
Et todellakaan ole ollut oma itsesi aikoihin. Tarvitsisit jonkinlaista tehokasta väliintuloa.
Oon ollut rohkeampi oleen oma herkkä ja hauras itteni, välittämättä miten muut satuttaa mua. Tiedän mitä oon pohjimmiltani ja mikä on suoja.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Oon ollut rohkeampi oleen oma herkkä ja hauras itteni, välittämättä miten muut satuttaa mua. Tiedän mitä oon pohjimmiltani ja mikä on suoja.
Mikä se suoja on?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se suoja on?
Suojapersoona joka suojelee herkkää sisintä maailman pahuudelta, kylmempi, ja ilkeämpi mitä itse olen, naamio jolla selviydyin.
- Anonyymi
VeeranPupu kirjoitti:
Pakko kommentoida sivusta. Onko tuo Veera KOSKAAN ollut sinusta kiinnostunut? Tuo että täällä Veeraa kaipailet kertoo jo siitä ettei hän oke kansssasi missään tekemisissä IRL ja se tärkein ei haluakkaan olla koska yhteyttä ei näytä muuten olevan.
No sitten se että pakonomaisesti Veerasta kirjoittelet tänne kertoo että sinulla on joku psyyken ongelma joku pakkomielteinen häiriö. Etkä siksi pääse Veerasta eroon siellä ajatusten tasolla. Onko sinulla joku mielenterveyden kontakti (lääkäri, terapeutti)? Käytkö siellä läpi tätä pakko-oireista häiriötä läpi että saisit sen jotenkin hallintaan etkä myöskään ahdistelisi sitä Veeraa yhteydenotoillasi?
Olisi sekä sinun että kaikkien muidenkin kannalta parasta että saisit tunne-elämäsi kuntoon. Hyvää jatkoa sinulle a toivottavasti elämäsi paranee tervehtymisen kautta. Anonyymi kirjoitti:
Pakko kommentoida sivusta. Onko tuo Veera KOSKAAN ollut sinusta kiinnostunut? Tuo että täällä Veeraa kaipailet kertoo jo siitä ettei hän oke kansssasi missään tekemisissä IRL ja se tärkein ei haluakkaan olla koska yhteyttä ei näytä muuten olevan.
No sitten se että pakonomaisesti Veerasta kirjoittelet tänne kertoo että sinulla on joku psyyken ongelma joku pakkomielteinen häiriö. Etkä siksi pääse Veerasta eroon siellä ajatusten tasolla. Onko sinulla joku mielenterveyden kontakti (lääkäri, terapeutti)? Käytkö siellä läpi tätä pakko-oireista häiriötä läpi että saisit sen jotenkin hallintaan etkä myöskään ahdistelisi sitä Veeraa yhteydenotoillasi?
Olisi sekä sinun että kaikkien muidenkin kannalta parasta että saisit tunne-elämäsi kuntoon. Hyvää jatkoa sinulle a toivottavasti elämäsi paranee tervehtymisen kautta.ON OLLUT, ennen kun eristäminen alkoi... ja nähtiin irlkin sillo. Ei olla eristämisen jälkeen oltu irl oikein tekemisis💔
- Anonyymi
Tämäkään sketsihahmomainen länkytys tälle palstasedälle ei taida enää lähteä. Ainoa mitä tuot tällä esiin on vakava fiksaatio trollimiehen profiileihin. TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se suoja on?
Tämä äijä on sen verran neitimäinen, että kysessä saattaa olla libresse
- Anonyymi
Nyt sä Hani puhut ihan kökköä. Mä mitään 21v oo, muuta ku sielultani❤️🤣😂veerasi
- Anonyymi
Ei ole sitten sinulle osoitettu. Lakkaa jo kiusaamasta tätä reppanaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733664Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91991Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341210
- 1001073
- 1091055
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876