Poikani sheivaa

Anonyymi-ap

Olin poikani kanssa saunassa ekaa kertaa ehkä kymmeneen vuoteen kaksistaan. Huomasin että oli ajanut tai sheivannut kaikki karvansa pois. En kehdannut kysyä syytä. Tämä on nyt 20 v, minä 47. Olenko jostain jäänyt paisti vai mikä tämä juttu on? Ei mun nuoruudessa ajettu kuin partaa...

21

1303

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän varmaankin on homo. Vartalokarvat ja häpykarvat eli androgeenikarvat kehittyy miehen kehoon murrosiän jälkeen. Ne eroavat pään hiuksista sekä vähemmän näkyvästä vellushiuksista jotka ovat paljon ohuempaa ja vaaleampaa. Androgeenikarvojen kasvu liittyy androgeenien (mieshormonien) tasoon ja androgeenireseptorien tiheyteen ihon papilleissa. Lähde: https://en.wikipedia.org/wiki/Body_hair

Tunnetuin mieshormoni on testosteroni. Kukaan järjissään oleva mies ei poista merkkejä miehuudestaan, mutta useat homot niin tekevät.

• Anonyymi

Näköjään kierrät kaikkia palstoja läpi mitkä käsittelevät karvojen ajelua. Sinne liität tuon saman saarnasi.

• Anonyymi

No joo, ei tartte olla homo, kyllä kaikki sheivaa. Ollaan pariskunta N19/M20 ja molemmat ollaan ajettu alapäät paljaiksi. Suuseksi on kyllä mukavampaa posliinisena.

• Anonyymi

"kyllä kaikki sheivaa. "

Tuo nyt on ihan puhdas valhe. Et varmasti käy yhtään missään sauna/pesutiloissa, kuntosalilla, uimahallista tai rannoilla, jossa näkisit miehiä karvoineen. Homot ajelee karvojaan, se kuuluu heidän "kulttuuriin".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kyllä kaikki sheivaa. "

Tuo nyt on ihan puhdas valhe. Et varmasti käy yhtään missään sauna/pesutiloissa, kuntosalilla, uimahallista tai rannoilla, jossa näkisit miehiä karvoineen. Homot ajelee karvojaan, se kuuluu heidän "kulttuuriin".

Poikani on kyllä seurustellut vuosia saman tytön kanssa joten se siitä homoudesta. Lueskelin montaa muutakin sivua joten näyttää olevan suht yleistä karvojen ajelu tai poistaminen kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kyllä kaikki sheivaa. "

Olen miehekäs mies ja hetero, ajelen häpykarvani kyllä mutta en muualta. Minulla on myös napaan asti ulottuva palmikoitu parta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poikani on kyllä seurustellut vuosia saman tytön kanssa joten se siitä homoudesta. Lueskelin montaa muutakin sivua joten näyttää olevan suht yleistä karvojen ajelu tai poistaminen kokonaan.

Homo joka on suhteessa naisen kannassa, tunnetaan nimellä kappihomo.

'The Influence of Sexual Orientation and Sexual Role on Male Grooming' ("Seksuaalisen suuntautumisen ja seksuaalisen roolin vaikutus miesten kauneudenhoitoon") https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC4599875/

"Häpykarvojen poistaminen on yleinen käytäntö Yhdysvalloissa, ja korreloi niiden poistamisessa syntyvien vammojen esiintyvyyden kanssa. Miehet, jotka harrastavat seksiä miesten kanssa, poistavat karvojaan useammin kuin miehet jotka harrastavat seksiä naisten kanssa."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kyllä kaikki sheivaa. "

No ei kyllä ole vain homojen juttu. Ihan paskapuhetta, että olisi

• Anonyymi

Ihan on normaalia nykyään

• Anonyymi

Just näin, itsekin sheivaan vaikka ikää yli 50.

• Anonyymi

Aivan normaalia on karvattomuus. Ollaan nudisti pari ja suurin osa on nykyään karvattomia oli ikä mikä tahansa.

• Tuo pitää paikkansa.

• Anonyymi

Varma homon merkkihän tuo on. Pudotappa saippua saunassa ja kumarru poikas edessä poimimaan se . Voit laittaa peilin sopivaan paikkaan niin näet kun poikasi tuijottaa sun peräaukkoas haltioituneena. Eikä se mieti että tuolta minä olen tullut, vaan himoitsee sun reikääsi.

• Anonyymi

Nämä karvanpoisto jutut aina alkavat esiintymään loppukeväästä vähän ennen rantaelämän alkua, ovat siis piilotrendimainontaa. Mainostelijoiden toiveena on että ihmiset ostaisivat sen palveluna karvojenrepijöiltä.

Genitaalialueen karvojen poistaminen on vaikea ja aikaa vievä tehtävä niin miehelle kuin naisellekin. "Ajeleminen" millä tahansa välineellä jättää erittäin huonon jäljen, kelvottoman, ja yleensä rikkoo/leikkaa ihoa joka sitten tulehtuu. Toinen keino on "vahaus", jossa on käytössä erilaisia sideaineita vahoista "sokeriin", kaikille on yhteistä että "vahaus" sattuu erkeleellisesti. Karvojen repiminen yleensä aiheuttaa sisäänkasvaneita karvoja, joiden karvatupit siten tulehtuvat ja tuloksena finnejä, usein erittäin isokokoisia koska sisään kasvaneet karvat mätänevät sinne. Kemiallinen poistaminen on yksi mahdollisuus, mutta ne ovat myrkkyjä ja ne jättävät alueen iholle pahan maun joka poistuu vasta ajan ja monen pesukerran jälkeen.

Huolellisesti tehdyn karvanpoiston jälkeen alue on pronolalaatua enintään jonkun vuorokauden, siten se alkaa ensin tuntumaan riivinraudalta ja pian sen jälkeen näkymään selvästi.

• Anonyymi

Tureikon voi pitää siistinä vaikka hiustenleikkuukoneella, ei sitä tarvitse ajella nahkaa myöten.

• Anonyymi

Eilen viimeksi sheivasin. Erityisesti kesällä paljon mukavampi ja vilpoisampi olla näin.
      T. M55

• Anonyymi

Itse olen myös ollut muutaman vuoden ns posliini
        Minusta näyttää ja tuntuu paljon paremmalta kun on ilman karvoja alapäästä.
        M 64 CD 💃

• Anonyymi

Sama juttu posliini on mukava..m.52

• Anonyymi

Seksuaalivammaisten/genderivammaisten puuhaa.

• Anonyymi

Posliini on ihan normaalia ja kaunista molemmilla.

• Anonyymi

Karvojen ajelu kertoo myös pinnallisesta ajattelutavasta. Ei ymmärretä karvojen biologista ja tarkoituksellista merkitystä. Vähän samaa henkeä kuin terveen ihon pilaaminen tatuoinneilla. Ei ajatella nenää eikä edes munaa pidemmälle. Ehkä katumus kuitenkin tulee ajastaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3513
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2178
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1379
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1262
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1149
    Aihe